بخش شعر و ادبیات: هفته چهارم :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

بخش شعر و ادبیات: هفته چهارم

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۳ ق.ظ

عنوان: زائر بارانی ام، آقا به دادم می رسی؟

شاعر: مشفق کاشانیلینک متن به آدرس

گوینده: بانوی خیال



دانلود فایل | کانال تلگرام رادیوبلاگیها | اینستاگرام رادیوبلاگیها

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

ادبیات

بانوی خیال

شعر

نظرات (۷)

ای جانم
صداشو :)
پاسخ:
:)
  • آقای سر به هوا ...
  • عالی :*
    پاسخ:
    :)
  • آبان دخت ...
  • خیلی عالی...
    :)
    پاسخ:
    مرسی :)
    عالی عشق جان ِ خوش صدا :)
    پاسخ:
    :)
    :)))

    # من ؟؟من زیاد نمی نویسم از اونجور نوشته ها :| و اینکه نوشته های من ارزش مینیمال شدن ندارن ک :))
    پاسخ:
    شکسته نفسی نکنین :)
  • فرناز فرزان
  • خیلی زیباست
    پاسخ:
    :)
    فقط فاضل نظری وقیصرامین پور وسیدعلی صالحی حال من روبه خوبی روی کاغذمیارن:)
    این بخش روفعالترنگه دارید:)
    پاسخ:
    سعی میکنیم چشم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">