خبر رادیو بلاگیها 16 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

خبر رادیو بلاگیها 16

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ب.ظ

تو بلاگستان چه خبره ؟

با ما همراه باشید :))

 

+ دوستان عزیزِ رادیو بلاگیها ، بعد از این هفته در بخش اخبار به احترام ایام محرم تا اطلاع ثانوی فعالیتی نداریم . اما خب این هفته اخبار یکمی شلوغ تر از همیشه است ، پس به اون چند مگ اضافه ای که باید دانلود کنید فکر نکنید :)

 

سوژه های خبری این هفته :

فینگیل نوشت | آسمان روشن | دالتون وارن | جهنم بهار

به رنگ آسمــان | خــانه ی مـن | نـی لبـک | دنیــای من

دنیــس | کــاغذ سفید | انــگور | ثــنور | هـنوز | فــطرس

 

گویندگان : حنانه ، مسعود و پرنده ی سفید

 

دانلود فایل صوتی | کانال تلگرام رادیوبلاگیها | اینستاگرام رادیوبلاگیها

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خبر

نظرات (۳۶)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • 18دقیقه طولش شد؟ :)))
    خسته نباشید بگم به همه.
    ان شالله بعد از محرم با قدرت تر.

    پاسخ:
    و شما خسته نباشید :)
  • ɐɹɐɓol •_•
  • دمتون ذووووب D:


    پاسخ:
    مررررسی :)))
  • ر. کازیمودو
  • بدک نبود!
    پاسخ:
    :)
    بی نظیر بوووود . واقعا عالی بود. دستتون درد نکنه 
    پاسخ:
    ممنون :)
    مرسییییییی 
    دقیقا خواستگارهای بنده همین حرف شعر رو می زنن بعد نه شنیدن :)))

    پاسخ:
    ما همیشه واقعیت ها رو به تصویر میکشیم :))))
    من از قلم افتادم ! مانتوی منو دزدیدن  :)))) دقتتون کم شده ها
    پاسخ:
    وااات؟ :/
    سلام.
    سپاس از شما و سایر دوستانتون که لبخند به روی لبم آوردین :)
    ولی اینم بگم که من وقتی این پست رو گذاشتم رادیو شما رو با استفاده از قانون جذب 
    جذب کردم برای این پست :دی 
    خارج از شوخی بهم الهام شده بود این عنوان پستم حتما سوژه رادیو بلاگی ها میشه 
    و از این بابت خیلی خوشحالم :)
    ممنون.


    +
    این قسمت  سوژه شدنم  پستم رو تو رادیو بلاگی ها تقدیم میکنم به ستی جونم دوست وبلاگنویس و غیر مجازی خودم.
    بازم ممنون (گل)
    پاسخ:
    خیلی خوشحالیم.برای لبخندتون :)
    دست همه‌تون درد نکنه
    سوژه‌ها عالیه
    خبرا عالیه
    آهنگا که دیگه خداست :)))))))
    مرررررررررررررررررررررررررررررسی
    خدا قوت و 
    مستدام باشید (باشیم)
    پاسخ:
    ممنووون، دست توام.درد نکنه :)
    :)))فک نمیکردم هیچ وقت سوژه شم اینجا..بامزه بود..ممنون
    پاسخ:
    همه اولش فکرشو نمیکردن :))))
  • هنوز یلدا
  • :))))))

    چقدر خندیدم

    مخصوصا آهنگ انتخابی

     

    مرسییییی، خوشم اومد خیلی. ممنون که وبلاگ منو هم آوردین تو رادیوتون:)

    پاسخ:
    لبتون همیشه خندون :)
    خواهش :)))))
    خیلی هم عالی : ))
    به امید روزهای باحال تر!
    پاسخ:
    ممنون :)
    عااااااااالی
    خسته نباشید :)
    پاسخ:
    ممنوون :)
    خداقوت :))
    پاسخ:
    مرسی :)
    به به :)
    دمتون گرم
    پاسخ:
    ممنون :)
    عاقاااا((: اصلا کل خبر یه طرف اون گله من اخرش هم یه طرف یک خسته نباشید به کل گل منای رادیدبلاگیا(:
    پاسخ:
    شما هم خسته نباشید گل من :))))
    پس چرا"فیلینگ نوشت" رو نوشتین: "فینگیل نوشت" ؟؟
    مگه رادیو بلاگیها خانمه؟؟ من تا حالا فکر میکردم آقاست!! :دی
    فطرس از همه بهتر بود :))))
    پاسخ:
    بلاخره اشتباه چاپی پیش میاد :)))
    رادیوبلاگیها بیش از  بیست نفر کادر داره هم آقا هم خانم :)))))
    +شاعر می فرماید:
    زندگی شادزیستن است!
    ازکنار غم ها برخاستن است!
    زندگی قاه قاه خندیدن است!

    +دیروز صبح داشتم فکر میکردم که چرا پست نذاشتین؟!بعد شب دیدم ستارتون روشن شده گفتم خب برم قبل رفتن به ارتش یکم روح و روانم شاد بشه و به پستای بلاگرا بخندیم که ناگاه....!
    پاسخ:
    بلــــــــــــه دیگه ما اینیم  :)))))
    خسته نباشید!خیلی تیمتون خوبه رادیوتون پرسوژه!:دی
    پاسخ:
    تشکر :)
    تهدیدا واقعى بود مثل اینکه :)))
    اون یه پست احساسى بود با احساساتم بازى میکنین چرا D:
    ولى جالب بود لبخندى بر صورتمان نخش بستید :)
    عالى ، خدا قوت ، بعد از محرم منتظرتون هستیم :))
    پاسخ:
    ما همه پستا رو سوژه میکنیم :)))
    ممنون :)
    ایشالا بعد محرم بازم بشنویم صداهای گرم دوستان رو :)
    پاسخ:
    انشالله :)
  • فینگیل بانو
  • بح بح =) 
    خدا قوت حسابی به همه گروه :))
    آهنگا عالی :دییییی 
    پاسخ:
    :)
    جالب بود =) شما کجا بودید من تازه کشفتون کردم =)) 👉👌👈
    پاسخ:
    همینورا بودیم :)))
    عالی بود 
    خدا قوت
    پاسخ:
    مرسی :)
    وات؟  
    میگم مانتوی منو تو خوابگاه دزدیدن سوژه داغی بود از دستتون در رفت :)))
    پاسخ:
    آها :)))))
    چقدر خوب بود:))) کلی خندیدم :)))
    +فیلمشم خوب بود ^_^
    پاسخ:
    خواهش :)
    سلام 
    خدایی آهنگ و ترانه های بعد از هر خبرتون عالی بودند
    دستتون درد نکنه 
    حالا نمی دونم بابت سوژه شدنم خوشحال باشم یا ناراحت؟:)
    حالا  اون پیرهن چارخونه اسمش چی بوده؟:)))
    پاسخ:
    خوشحال باش دیگه مشهور شدی :)))))
    کدوم ؟ :/
    به به ^_^
    پاسخ:
    :)
    مثل همیشه عالی بود :)
    پاسخ:
    تشکر :)
    آخرین پست ۹۵م رو اینجا نوشتم 😢😢😢😢😢
    پاسخ:
    چی؟ :/
  • مـ ـهـ ـد ی
  • دَمِتون 100درجه بالای صفر :)))
    پاسخ:
    :))))
    چه وب خوبی:)
    پاسخ:
    تشکر :)
  • ماری جوانا
  • عالی هستین شما :))
    پاسخ:
    ممنون :)))
    ببخشید خیلی دیر دارم نظر میدم ببخشید واقعا 
    و اینکه چ وبلاگ خوبی دارم که سوژه شدم 🙂
    در مورد دهه هشتادی ها هم بگم من خوبشم و اینکه بازم هم به دهه هشتادی بودنم افتخار میکنم
    خیلی باحال بود به غیر از توهین به دهه هشتادی ها 
    اما واقعا عالی بود در کل
    پاسخ:
    ما توهین نمی کنیم :)
    فقط یه شوخیه که لبخند بیاد رو لبتون
    با عوامل خودمونم خیلی شوخی میکنیم :)
    اقا کی میاین و اخبار میگین؟ما کار و زندگیمون رو هواس تا شما اب و هوای بلاگستانو اعلام کنید :-D
    پاسخ:
    این هفته منتظر باشین :)
    همون پیرهن چهار خونه که دستشو تو دماغش کرده 
    و قایم شده و رفته 

    پاسخ:
    اها :/
    دمتون گدازنده باد. - انگار ما نیز بودیم توی خبر :/
    پاسخ:
    :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">