معرفی - وبلاگ معکوس ماهی :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

معرفی - وبلاگ معکوس ماهی

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۸ ب.ظ

عاطفه جوینی تفکر و احساسش را نسبت به اتفاقات ریز و درشت پیرامونش می نویسد که گاه فاصله این حوادث از چند قدمی نمی گذرد. شاید اگر درگیر چارچوب، اصول و استاندارد وبلاگنویسی بودیم، همگی از پناهندگان توئیتر شده بودیم که درگیر پست های تورم، جنگ، وام خودرو، سوتی مجری تلویزیون و ... بودیم. اما وبلاگ رسانه ای شخصی و غیرقابل مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی است. نمونه اش معکوس ماهی که با مطالعه اش دقایقی ساکن دنیا و دغدغه های نویسنده اش خواهیم شد. فیلم های مورد علاقه اش را می شناسید ، موزیک های مورد علاقه اش را می شنوید و در هوای او نفس می کشید.

معکوس ماهی را طوری بخوانید که گویا به حرف های دوست صمیمی خود گوش می دهید.


لینک وبلاگ | کانال تلگرام رادیوبلاگیها | اینستاگرام رادیوبلاگیها

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

معرفی وبلاگ

معکوس ماهی

نظرات (۱)

  • وحید بهرامی
  • بعضی‌ها میگن دوره وبلاگ نویسی تموم شده اما هر چقدر هم شبکه‌های اجتماعی پر زرق و برق باشند خانه مردم هستند ولی وبلاگ خانه خودت است و هیچ جا خانه آدم نمی‌شود.
    خوب لینک هم می‌ذاشتید که بتونیم به این وبلاگ سربزنیم.
    پاسخ:
    خیلی ممنونم از شما :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">