خبر رادیوبلاگیها 28 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

خبر رادیوبلاگیها 28

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ب.ظ

سلام :)

اینبار بطور کاملا متفاوت اومدیم !!

 بدون هیچ هماهنگی و تمرینی، خبرا رو آنلاین (!!) خوندیم ، برای همین یکبار البته :)

سوژه های این هفته:

آقای ربات نارخاتون| اگر واژه ها بمیرند| شاید یک روز عاشق شوم

آقای سر به هوامستر بنیامینیک بلاگر آرامدر آغوش آسمان رازیست

حیات خلوتمصطفی فتاحیسکانس های بی مخاطب یک نفر دارد خواب میبیند 

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 64

+ بعد گوش کردن میفهمین که گوینده هامون برای خبرا چقد تمرین میکنن و سخته :)

+خودمونم نفهمیدیم چی شد، شما چطور ؟ :))

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

نظرات (۴۶)

میدونی من همیشه از بچگی ادم ِ متفاوتی بودم خب ؟ (اون استیکره) برا همین تو خبر ِ متفاوت بودم خب ؟؟ (اون استیکره)

بعدن اعضای ِ گل؟ من چهارده شدم چااااارده سه نمره کم کردید !! باید تو خبر بعدی اینو ذکر کنی :))))))))

اقای بنفش :))))))
سمانه کجایی ؟ دقیقا کجایی ؟ :(((
پاسخ:
بله شما خیلی متفاوتی :)))
O_o

o_O

O_O

>_<

._.

پاسخ:
خوبی؟ :)))))
خععععلییی خوب بود اصن =)))
پاسخ:
:)))))))))

یا چارده معصوم :دی
سوژه شدم ؟ یعنی چی ؟

پاسخ:
یعنی گوش کنین این پست رو :)))))


سلام ؛
همگی خسته نباشین واقعا 
با این همه غلط غلُطی که تو خوندن مطالب وبلاگ ما گفتین 
یکی باید شمارو سوژه بکنه ^_^
بوش که بد بود منو چه به ازدواج !!!!!؟
ولی ایول خوب سوژه ی از من گرفتین 
موفق و پایدار باشین ^_^


پاسخ:
ما بلدیم چطور سوژه بگیریم :))))
این خیلی چسبید!!!! خیییییییلی زیااااد!
+میشه یکم توضیح بدید که چجوری میشه که این فایل ها به ما میرسه؟:) 
ایده ای اولیه از کی بوده
کله گندتون(:-D) کیه
کجا جمع میشید 
و....:-D
خدا قوت:)
پاسخ:
جایی جمع نمیشیم راستش 
این تنها فایلی بود که کنار هم بودیم و ضبط شد
همه ی کارهای دیگه کاملا بصورت مجازی هر کی خونه ی خودش ضبط میکنه و درنهایت یکی میکس میکنه :)
جواب بقیه سوالاتونو میتونین تو فایل "نقطه، سرسطر" بشنوین :)
  • گریزان هستم
  • خسته نباشین😓😓😓😓😓
    پاسخ:
    خواهش :)))))))
    یعنی مردم از خنده :))))))))))))))))))) خیلی باحال بود و واقعا به خوبی تونستم درک کنم خبرهای قبلیتون به چه مشقتی ضبط شده و چقدر تمرین و ممارست در پس پرده نهان بوده و دیده نمی شده :) 
    پاسخ:
    آره والا 
    خییییلی :))))
  • مسعود گوینده سابق رادیو
  • من اصولا کامنت نمیدارم . فقط امدم بگم : ازتون راضیم ! :)) 

    پاسخ:
    ما هم ازت راضیم :))))
    :))
    پاسخ:
    :))))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • عالی بود، عالی‌ها :))
    کلی خندیدم.
    ماست و برنامه‌های سال آینده هم خیلی خوب بود.
    خبرها که مثل همیشه بیستِ بیست، شیوه‌ی جدید هم خیلی بامزه و هیجان‌انگیز بود.
    خسته‌ نباشین همگی :)

    پاسخ:
    ممنون از شما :)
    اگه بخوام امتیاز بدم نفر اول محمد بوده که خبره اقای سر به هوا رو خوند . از همه مسلط ترتون همون بوده :) البته می دونم هدف امتیاز دهی نبود ولی خب همینجوری خواستم گفته باشم :) همه تون گل هستین دستتون درد نکنه 
    پاسخ:
    محمود البته :)
    مرسی :)))
    ایده‌ی خوبی بود. تیمِ خبری رو هم سورپرایز کردید.

    تولدت مبارک سوسن.
    پاسخ:
    تشکر :)
    یه دور از کل بچه‌ها باید یه امتحان بخوانیم بگیرید خیلی اوضاع داغونه :/ 
    :دی

    پاسخ:
    یعنی خیلیا :/
    دقت نکردی شما ! من 14 شدم نه 11 :|
    پاسخ:
    آها چشم :/
    وای خدا! عااااااااالیییییییییی :)))))) اصن همیشه آنلاین بخونین ^_^

    خنده هاتون مستدام...آدم ذوق می کنه لابه لای خبر این همه می خندین و شادین ^_^
    پاسخ:
    عه واقعا؟ :))))
    سوژه نشده بودم که شدم:)
    وای من اون پست رو فقط یروز گذاشته بودم وبعد پیشنویس کردم
    ماشالا چه فعال :دی 
    جالب بود.مرسی :)
    پاسخ:
    ما حواسمون به همه چی هست :)
  • ساناز هستم
  • وای وای چه تبریک خوبی 😍😍😂😂
    سعی میکنم خوب باشم 
    مرسی🌼🌼
    پاسخ:
    ممنون :)
    :))))) خیلی خندیدم خسته نباشید :))))
    پاسخ:
    همیشه خندون باشی :)))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • چه خبرههههههه اونجا:)))))
    پاسخ:
    نمیدونی که :)))
    بخدا جدی میگم! تو پست تولد رادیو پشت صحنه رو یادته؟ اونجا هم برای همیشگی بودن خنده هاتون کلی دعا کردم...شما که می خندین لب ما هم به خنده باز میشه...دلتون شاد رفقا :)))
    پاسخ:
    دعات حالمونو خوب میکنه دوست عزیز :)
    آقا عالیییی بود خدا قوت و دمتون گرم 
    یاسی عااااششششقتم :) 
    سوسن گلی جان تولدت مبارک با کلی آرزوهای رنگی رنگی و قلب قلب بوس بوس 
    یه نفرم ظاهرا سرماخورده بود سرفه هاش زیاد بود 
    ایشالا شفا برا اوشونم :) 

    پاسخ:
    تشکر زیاد :))))
    سلام 
    من علیرغم انتقاداتی که به رادیو بلاگیها داشتمو دارمو حتی مطرحم کردم به خودتونو اعمال نکردیدو اینها! اما باید بگم خبر این هفتتون عالی بود، خیلی خوب و صمیمی بود فضاش به من هم منتقل شد و خیلی هم با خنده هاتون خندیدم از ته دل و حتی حسادت کردم چرا در جمعتون نیستم:|
    صدای پرنده سفید( درست گفتم؟) خیلی خوب و پر انرژیه...

    پاسخ:
    انتقادات اگر اعمال نمیشه بخاطر محدودیت هایی هست که وجود داره...
    خوشحالیم خوشتون اومد :)
    واااای چه باحاله...خصوصا وقتی میخندین:)))همینجوری خوبه:دی خیلی خوبه
    پاسخ:
    ممنون :)))
  • شازده کوچولو
  • هرچند کامنت تکراری‌ایه ولی؛ عالی بود اصن! :))
    پاسخ:
    مرسی اصن :)))
    سلام 
    خوب بود و پر انرژی
     ایشالا همیشه همینجوری پر انرژی شاد اجرا کنین :)

    تولد سوسن خانوم هم مبارک :)

    شاد باشید :)

    پاسخ:
    ممنون از شما :)
    خیلی باحال بود کلی خندیدم.
    دمتون گرم بچه ها. :))
    صدا که به صدا نمیرسید ولی چسبید.
    جای ما خالی بوده البته:دی
    پاسخ:
    آره والا خودمونم نفهمیدیم چی شد :)))
    یعنی چندتا صدا قشنگ جمع شدین دور هم و دل ما رو شاد کردینا! ^__^
    خبر این هفته خیلی چسبید :)
    پاسخ:
    :))))))))
  • بلاگر آرام
  • تجربه خوبی بود هرچند خیلی تو هم تو هم شد ولی خندیدیم چسبید:)
    مرسی واقعا:))
    بوی خواستگار:))))
    اون شعر سهرابو یه کاری کردین تنش لرزید تو گور ها:)))
    قاچر:))
    آپولو:)))
    کلا تجربه جالبی بود این دور همی و بیخیال خبر خوندن کلی خندیم. خوشحالم سوژه بودم اون پستو واقعذ با یه احساس پریشونی نوشتم اما الان حس خوبی داشت شوخی باهاش:)
    بازم خیلی مرسی کارتون درسته همینجوری ادامه بدین:)
    پاسخ:
    شعر سهراب رو که کلا شاهکار بود :)))))))
    ممنونیم :)
    (((((((-: فوق العادست
    همیشه اینطوری بزارین :دی
    (-: اینجا گوینده باید بگه خیلی خوب بود...خبر نگین خیلی خوب بود ((-:
    ((-: اون فاصله هارو هم رعایت کنین خیلی خووب بود...
    (((= خواستگار بو داره؟
    خسته نباشید
    پاسخ:
    واقعا میگین؟ :)))))
    خیلی بدخوندیم که :))))))
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • شوتری که شتر نباشه شتر نیست.
    ایشالا به شماها سوار بشید.
    نمردیم شترسواری ما هم سوژه شد.
    پاسخ:
    بــــله دیگه :)))))
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • راستی سوسن تولدت مبارک
    پاسخ:
    :)
    آره محمود . اشتباه تایپی بود " و " جا موند :) تندیس طلایی بهترین خبرخوانی رو به ایشون تقدیم کنید :دی بقیه تون هم یه دوره کلاس برید عالی میشه عالی :)))))))) 
    پاسخ:
    خوشبحالش :)))
    خییییلی خوبین ^_^

    تولدت مبارک سوسن  :آرزوهای خوب
    پاسخ:
    ممنون :)
    نارررخاتون با تاکید بر ررررر از شما تشکر مینُماید:))
    اون یه روزی که از کار و خبر انداختمتون چه کردید دقیقا؟!:))))
    پاسخ:
    حالا بماند :))))
  • آندرومدا :)
  • بامزه بوداا خداقوت داداچا و خواهرا  :']
    پاسخ:
    ممنون :)
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • خسته نباشین
    خیلی خوب بود
    پاسخ:
    :)
    موفق باشید عالییی
    تولدتشون مبارک باشه
    راستی یک انتقاد بعضی اوقات اسم وبلاگها رو یادتون میره بگیدا 
    پاسخ:
    چشم اینبار حواسمون بیشتر جمع میشه
    ممنون :)
  • منِ ناشناس
  • قضیه این فاصله حفظ بشه چی بود که هی بین خبراتون میگفتین؟
    پاسخ:
    فاصله ی شرعی :))))
  • فیلو سوفیا
  • من یادم رفت بیام و کامنت بذارم!!...این سری خبرتون خیلی عالی و واقعی بود:)
    خیلی دوسش داشتم...امیدوارم باز از این مدل اتفاقا و تنوعات داشته باشید:)
    پاسخ:
    ممنونیم :)
  • مه یاس خانوم
  • چه وبلاگ جالبی:)
    پاسخ:
    :)
    خوشمان آمد :)
    آدمیزاد با امید زنده اس !!
    پاسخ:
    آره خب :)))
    اینطوری خوبه هااا،  علاوه بر سوژه هایی که شما برا جمع کردنشون زحمت کشیدین برا لحظات سوژه سازی که خودتون ساختین هم میخندیم . دوبل شاد میشیم :)
    مرسی بسی جالب بود ..
    پاسخ:
    آره خودمونم سوژه میشیم :))))
  • آقای سر به هوا ...
  • برم خونه خبرو بخونم همتونو زخمی کنم -_-
    پاسخ:
    بخند :)))
  • المیرا شاهان
  • شعر سهراب و پِلِی! خیلی خوب بود.
    اولین بار بود گوش دادم اخبار رو و حالم خوب شد :)
    پاسخ:
    این اخبار با قبلیا فرق داشت :)))))
  • ماهی سیاه کوچولو
  • وااااااااای خییییییییییییلیییییییی خوب بود :))
    پاسخ:
    :))))))))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">