خبر رادیوبلاگیها 31 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

خبر رادیوبلاگیها 31

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱ ب.ظ

سلام

اومدیم ما :)
سوژه های این هفته:
گویندگان: پرنده سفید، سمانه، محمدامین حیدری
  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خبر

نظرات (۱۸)

سلاااام...
بچه ها شما که ماشالا یه مقام بلند پایه بیان اید کمکم کنید, نمیتونم به پنل کاربریم وارد شم. این ارور رو میده:
This site can’t be reached

bayan.ir took too long to respond.

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
پاسخ:
والا نمیدونم :/
پست دویستمممممممم :)
پاسخ:
خودمون دقت نکرده بودیم :)))
دست همگی عوامل و دست اندرکاران درد ننماید!!!


آقا من هنوز درگیرِ این قاطی مرغ و خروس شدنم. چرا وقتی یه آقا ازدواج می‌کنه میگن قاطی مرغا شد؟ چرا مرغا؟ مگه با یه مرغ ازدواج نمی‌کنه؟ مگه این با ازدواج کردن، متاهل نمیشه؟ مگه خروس نمیشه؟
پس قاطی خروسا میشه دیگه. هووووف
پاسخ:
عجب تحلیلی :))))
((((=دی:داخل دریا سرده دیگه "پری دریا" 
((-:ولی واقعا الان هم بخاری خونه ما روشنه|:
پاسخ:
کجایین؟ :/
هیچ  وقت فکر نمی کردم پای شله شله به بلاگ ها باز بشه :))
پاسخ:
پای خیلی از آهنگا اینجا باز شده :)))))
((-:واسه توجیح بگم که منظور از روزهای یخی اون یخی نبوده منظور روح یخ زده بود((-:((-:ولی خب واقعا اینجا سرده هنوز|:
پاسخ:
اوه بله :))
لذت بردیم:)
پاسخ:
:)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • پری و جنسش :)))))
    دمتون گرم:))))
    پاسخ:
    مرسی :)))
    من قدیما اینجا زیاد میومدم اونوقتا وبلاگ داشتم الان چند وقته با دوستامون دوباره داریم مینویسیم 
    کارتون رو دوست دارم موفق باشید
    پاسخ:
    قلمت همیشه پایدار :)
    سلام خدا قوت ممنونم که این هفته من رو هم جز سوژه هاتون قرار دادین ، لبخند رو روی لبام نشوندین جالب بود کارتون موفق و موید باشین . 

    راسی من از همینجا رادیو ترانزیستورطلاییمو تقدیم میکنم به پدر و مادرم : دی 
    پاسخ:
    سلام
    خوشحالیم برای لبخندتون :)

    چه سخاوتمند :)))
    سپاس:)
    پاسخ:
    :)
    نه تنها هنوز تمرین‌هاتون رو تحویل ندادین، بلکه معلمتون هم سوژه کردین
    وای بر شما :))
    پاسخ:
    واای بر ما :)))
    عااالی بود!
    خداقوت :))

    طبق تحقیقات من! واسه این میگن قاطی مرغا شده که آقایون بعد از ازدواج بیشتر با خانما رفت و آمد و معاشرت می‌کنن که این امر از همون بدو ازدواج یعنی مراسمش که گاهی بیشتر طرف مجلس خانما میشه پیدا کرد داماد رو تا قسمت آقایون، مشخصه!
    پاسخ:
    مرسی از تحقیقات :)))
    واقعا واقعا عالی.
    خسته نباشید... 
    عه بیان حقوق هم بده خب ای بابا
    پاسخ:
    :))))))))
    وااااای خیلی خیلی ممنونم ^_^ 
    +یه سوالی که همیشه دلم خواسته جوابشو بدونم اینه که کی اینجا جواب کامنتا رو میده ؟! آدم نمیدونه طرف مقابلش کیه خب :/
    پاسخ:
    همین ندونستن هیجانیش میکنه خب :/
    سلام.
    خواننده آهنگ پایانی خبر چه کسی هست؟ (آهنگ رو با صدای ویگن پیدا کردم. :P)
    پاسخ:
    هانی نیرو :)
    سلام و درود 
    ببخشید با تاخیره ولی 

    متشکرم از همه دوستان رادیو بلاگی 
    ایشالا همتون متاهل و خوشبخت بشید
    پاسخ:
    بلند بگو آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــن :))
    فقط پرسپولیسش از همه اش قشنگتر بود:))
    پاسخ:
    :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">