خبر رادیوبلاگیها 32 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

خبر رادیوبلاگیها 32

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۴۶ ب.ظ

سلام دوباره اومدیم :)

سوژه های خبری این هفته:

میرسد قاصدکی| مینیس| کوتلاس| مسترپریشان| فیلوسوفیا

به نام تویی که برای توام|تد|حسبی الله| برای دل بستن به خورشید

گویندگان: پرنده سفید، حنانه، محمدامین حیدری

دانلود فایل صوتی

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خبر

نظرات (۱۲)

  • پوریا نوروزی
  • سلام . احوال شما :)
    خیلی برام جالب بود که همچین جایی وجود داره و مطالب وبلاگ ها رو به صورت پادکست می خونه و باهاشون شوخی هم می کنه
    خیلی ممنونم که من رو قابل دونستید و توی پادکستتون وارد کردید
    جالب بود قسمت من
    من تازه تو بیان شروع به نوشتن کردم ولی فکر کنم توی مطلب انتخاب شدن کمی بد شانس بودم چون خودم وقتی فایل رو شنیدم خیلی به پست های خودم خندیدم. از سیگار تا عصبانیت اون روز از اون هایی که واقعا اذیت می کنن سر دنبال کردن و ..
    ولی بیانیه خیلی خوب بود. بستنیش خوشمزه تره :)
    همیشه سلامت باشید و تشکر می کنم
    امیدوارم توی شماره بعدی خوش شانس باشم توی پست ها :))
    پاسخ:
    کامنتتون کلی انرژی داد بهمون :)
    ممنونیم 
    چروک پروک اون آی سی یو آی فیل یو عیم عصن :)
    خدا قوت :)
    پاسخ:
    :)))))
    تشکر :)))))))))
    پاسخ:
    خواهش :))))
    عجب! اینم قبلا کشف کرده بودند؟ نکرده بودند؟ چی شد بالاخره؟ چرا تهش انقدر باز بود؟ :)))))
    پاسخ:
    والا از اونی که نوشته باید پرسید :))))
    خیلی خندیدم. واسه خبر شایسته‌بانو مخصوصا، لحن گوینده‌تون عالی بود :))
    شیر خشک و سرلاک و اینام خیلی خوب بود :))
    vndb هم! :))
    عه! خوب شد یادم آوردید روز معلم نزدیکه!
    خداقوت دیگه کلا! :)
    پاسخ:
    خیلی ممنونیم با جزییات گوش دادی :)))
    وای دمتون گرم نیم ساعته دارم میخندم....!:)

    واحد شمارش اعصابم تعداد خواستگار در هفتس...!خخخ!
    پاسخ:
    برای خندت خوشحالیم ؛)
    کیف نمودیم تچکر:دی
    پاسخ:
    :)
    خب من بعد از خوندن پست های انتخاباتیِ تد پستم رو پس میگیرم :)))))
    + از من فازمتر لازم تر
    :)))
    پاسخ:
    :)))))))
    اوه چه جای باحالیه:)) 
    موفق باشین:))
    پاسخ:
    مرررسی :))
    آقا مرسی که هستین کلا:)
    پاسخ:
    آقا ممنون کلا :)
    کامنت ما نیامد؟:||
    پاسخ:
    کو؟ :/
    همینکه گفتم این آهنگ سوسن خانومو همین گوینده آقاتون خونده:دی
    پاسخ:
    چی؟ :))))))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">