مینیمال 40 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

مینیمال 40

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۹ ق.ظ

ماه هم رو سیاه شد با دیدنت

متن از : شاهزاده ی شب (وبلاگ قصرخیال)

طرح از: علی.ج


  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

شاهزاده شب

علی.ج

مینیمال

نظرات (۶)

ای غریبه ی دوست داشتنیه من کجای این سرزمین رویاهایم هستی...هیی
پاسخ:
جان؟ :))
  • ح م کامران نیرومند
  • زمین ماه و خورشید را هم روسیاه میکند، البته برای ما که خاک نشین هستیم...
    خدا قوت به شما رادیو بلاگیها، زنده باشید
    پاسخ:
    ممنونیم :)
    جانتون بی بلا/ایشالابریدکربلا...
    باشمانبودم باادمی بودم که توذهنم نقاشیش کردم وبه سرزمین رویاهام اوردمش...(پست46وبلاگم)
    پاسخ:
    ممنون 
    آهان :)
    روز خبرنگار رو به بچه‌های بخش خبر تبریک میگم :)
    پاسخ:
    مرسی :)
    زیبا :)
    پاسخ:
    :)
    من تو کانالتون این عکسو دیدم.هی میخوندم نمی فهمیدم:|میگفتم "هم روسیاه شده با دیدنت "ینی چی؟!:دی
    :)))
    از جهالت درومدم حالا:))
    پاسخ:
    :)))))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">