خبر رادیوبلاگیها 39 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

خبر رادیوبلاگیها 39

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۳۳ ب.ظ

سلام

ما باز اومدیم :)

همراهمون باشین...

سوژه های این هفته: 

علی آباد | سحر نزدیک است | قوی باش رفیق | 

دغدغه های خانم مشوش | ماری جوانا

منقَّش  | خوشحالمــ!
 

دانلود فایل صوتی با کیفیت 128

دانلود فایل صوتی با کیفیت 64

گویندگان: حنانه، سمانه، مرتضی؛ پرنده سفید

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خبر

نظرات (۲۰)

عالی بود عالی!!!
:))))))))))))))))
حنانه تو فوق‌العاده‌ای دختر

هنوز دارم گوش میدم البته :دی
تموم نشده هنوز
پاسخ:
:)
دلم تنگ شده بود :)
پاسخ:
چه خوب :)
😐😐😐😐
پاسخ:
چی شد پس؟ :/
اخ خدا 
چرا انقدر خوبین شما؟
فقط اهنگایی که بین خبرا میذارین 
وای وای وای
پاسخ:
لطف دارین :))
  • آقای سر به هوا ...
  • خدایا من سوژه نشده باشم باز :))
    پاسخ:
    فعلا نه :)))
  • ماهی کوچولو
  • چرا لینک وبلاگایی که خبر کردین رو نذاشتین؟ 
    فکر میکردم فقط من مینویسم بعد حذف میکنم :)) ظاهرا همه گیره
    پاسخ:
    گذاشتیم :)
  • ح م کامران نیرومند
  • سلام و مرحبا به شما، امیدوارم همیشه سرزنده باشید و شاد
    پاسخ:
    ممنون از شما :)
    :))))))*)))))))
    آخ جون حقتونه 
    همه خبرهاتون پاک شدند:))))
    هیچ هم موزی نیستم
    پاسخ:
     :/
    ضمنا موزی رو با ذ مینویسن...اون که شما میگین رنگی شبیه موز هست
  • خان بلاگستان
  • نوچ خوشمان نیامد ضعیف بود :دییی
    خخخخخخخ

    خسته نباشید عالی بود موفق باشید .
    پاسخ:
    واقعا از اون پست ها خبر درآوردن خیلی سخته ! :/
  • خان بلاگستان
  • بله کاملا مشخصه که بی سوژه شدید :دییی

    چند وقته دیگه از بی سوژگی سه هفته یه بار اخبار پخش میشه :دی
    پاسخ:
    عجبا :))) دو هفته!! 
    آقا دوهفته یباره دیگه :))
    تو شرایطی که من داشتم،فقط سوژه شدن بود که میتونست با این شِدّت بچسبه!
    تشکرات بی‌پایان ;)
    پاسخ:
    خواهش دوست عزیز :)
    :))))) 
    غلط املایی گرفتنم از خوشحالیم کم نمی کنه 
    خخخخخخخخ
    منم منظورم رنگ موزی بوده لابد :))))

    پاسخ:
    خبری پاک نشده، پست سوژه پاک شده و خب فقط دیگران نمیتونن ببینن :)

    چند سالته عمو ؟ 
    خیلللللییییی عالییییییییی
    خسته نباشید
    پاسخ:
    ممنون :)
    نمیدونم چرا هربار گوش میدم حس میکنم گوینده ها خیلی مصنوعی رفتار میکنن و صدا تغییر میدن انگاری دارن زور میزنن حرفاشون بامزه شه ولی نمیشه۰توصیه میکنم گوینده هاتون رادیو جوان برنامه های طنزش رو مثله بعضی شبای اینجا شب نیست رو گوش بدن شاید تاثیر بگیرن ازشون۰میدونم حرفه ای نیستن گوینده های شما ولی خب منم میتونم مثله سایرین به به چه چه کنم ولی توی هر رسانه ای به نظرم تولیدکننده دوس داره نظر واقعی مخاطبشو بدونه تا عیب هاش رو برطرف کنه۰
    پاسخ:
    خب واقعا چیزی که شما میگین سلیقه ای هست
    بعضی وقتا شده حتی متن زیاد جذاب نبوده و مخاطب گفته بخاطر جذابیت لحن گوینده خندمون گرفته
    ما واقعا نمیدونیم چیکارکنیم! حنانه خودش حرفه ش گویندگی هست و تغییرصداهاش حرفه ای هست و بلده...
    یکی میگه جذابه یکی میگه نه
    ما اون اکثریت رو درنظر میگیریم، و شما الان تنها کسی هستین به تغییرصداها ایراد گرفتین و وقتی ما رسمی تر میخونیم میان میگن چه خشک !
    این رادیو از دل خود وبلاگستانه شما اگر بنظرتون توانایی گویندگی در همون حدی که خودتون انتظار دارین رو دارین ما خوشحال میشیم به جمع گوینده هامون بپیوندین :)
    نه من نگفتم که خشک و رسمی خبرها خونده بشن فقط گفتم قابل باورتر خونده بشن.در هرصورت چون گوش دادم گفتم بهتره نظرمو بگم شاید مفید باشه۰
    من خودم در خواست گویندگی داشتم ولی چون هنوز در فن بیان حرفه ای نیستم به خودم اجازه نمیدم همچین کاری کنم
    پاسخ:
    بازم من منعکس میکنم نظرتونو به تیم خبر، ممنون
    پس هر وقت احساس کردین تو این حرفه بهتر شدین خوشحال میشیم  همکاری کنین :)
    من شرمندم 🙈🙈😂😂😂😂
    پاسخ:
    :)
    چه خوب:)
    پاسخ:
    :)
  • یادداشتهای بی سروته
  • تندرست وشادوموفق باشید...
    پاسخ:
    همچنین
    ممنون :)
    خدایااااا! 
    من اصلا ندیده بودم این رو! خیلی خیلی باحال بود! نصفه شبی خواب از سرم پرید 
    :-))))
    پاسخ:
    عه؟ چه خوب :)))))
  • فروردین دخت
  • خیلی خوب بود... :))

    عالی
    عالی
    عالی

    ولی نگفتین تو تولد مژگان کیا بودنا! :دی
    پاسخ:
    مگه پرسیدین؟ :/
    خب یکی یکی یه جمله گفتیم که...
    محسن...سوسن...مژگان...مرتضی...حامد...پرنده سفید....سمانه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">