هدیه رادیوبلاگی‌ها به مناسبت روز حافظ :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

هدیه رادیوبلاگی‌ها به مناسبت روز حافظ

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ق.ظ

دوستان سلام.

رادیوبلاگی‌ها به مناسبت روز حافظ قراره به همه وبلاگنویس‌ها هدیه بده.

هدیه ما به این شکله که شما نیت می‌کنید و ما براتون از دیوان حافظ فال می‌زنیم و بعد بچه‌های گروه خبر فال‌هاتون رو از دریچه طنز تفسیر می‌کنن. 

 شما هم لطف کنید و غزل خودتون رو دکلمه کنید و توی وبلاگ‌تون منتشر کنید.

به همین سادگی، پس ضمن رعایت نوبت همین‌جا پایین این پست نیت کنید. 

ضمناً فال‌هاتون تا فردا به مرور ارسال می‌شه.


  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

شعر

نظرات (۶۳)

هیییییییییییییییییییییییییییم.
من نیت کردم :)
^_^
پاسخ:
منتظر باشین :)
من نیت کردم :))
پاسخ:
خوبه :)
  • آرزوهای نجیب (:
  • سلام (:
    بسم الله 
    من نیت کردم🙈
    پاسخ:
    منتظر باشین :)
  • دُچــــار ــــار
  • آقا من از همین الان نیت کردم :)
    پاسخ:
    خیلی خوبه :)
  • آقای ربات
  • خب فک کنم اولین نفر من بودم نیت کردم ! 
    کی فال میرسه ؟؟ D:
    بعد چیکارش کنم ؟ دکلمه ؟!
    پاسخ:
    وقتی رسید‌اول از ما بشنوین بعد :)))
  • بهارنارنج :)
  • من من من:دی
    دوسش نداشتم شعرش نمیکنم:-Pاگه خوب اومد باشه:دی
    پاسخ:
    باشه :)))
    نیت کردم :-)
    پاسخ:
    :)
  • آقای دیوار نویس
  • دکلمه :|
    پاسخ:
    اختیاریه :/
    سلام
    چه عالی! ^_^

    من نیت کردم :)
    پاسخ:
    خوبه :)
    اممم منم فال میخوام ^_^ 
    نیتمو تو دلم بگم دیه؟ :)
    پاسخ:
    بله :)))
    نیت کردم
    پاسخ:
    خیلی خوب :)
    به نام خدا 
    نیت :))
    پاسخ:
    چشم :)
  • محبوبه شب
  • منم هدیه دوست^_^
    لطف عالی متعالی : )
    پاسخ:
    چشم :)))
    (: منتظر فال شما
    پاسخ:
    چشم :)
    ای حافظ شیرازی تو به جان شاخه نبات...بگو که آخرش من یه چیزی میشم یا هیچ چیزی نمیشم؟!!چیکار کنم که در افق بیست سال بعد با سه تا بچه مفوی درس نخون و یه مرتیکه مفنگی چشم چرون حروم و تباه نشم؟
    و اینکه آیا بلند بودن روپوش مدرسه و عینکی بودنم در نیافتن نیمه گمشده ام تاثیری داره؟
    پاسخ:
    بله بله حتما منتظر پاسخ باشین :)))
  • هانیه شالباف
  • نیت کردم :D
    پاسخ:
    منتظر باش:))
  • خانم انار
  • نیت کردم به جون شاخ نبات و اینها:))
    پاسخ:
    پس موثرتره :)))
    منم‌ نیت کردم:)
    ممنون از این ایده ی جالبتون:)
    پاسخ:
    خیلی خوبه :) منتظر باشین...
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • من فال میخولم
    پاسخ:
    بله حتما :)
    اهم اهم  :)))
    وی پس از یکسال و اندی بلاگر بودن وارد رادیوبلاگیها شد!
    سلام  :))))))))))
    چه کار باحالی  ^_____^

    من که سرماخوردم و صدام درنمیاد چی؟  :(

    نیــــــت  :دی
    پاسخ:
    پس به فال نیک میگیریم‌ بلاخره قدم رنجه فرمودین :)))
    نیت D:
    پاسخ:
    منتظر باشین :)
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • عجب ایده‌ی جذابی! :)
    پاسخ:
    ممنون :)
    شما نیت نمیکنی؟ 
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • چرا چرا. یادم رفت بگم! نیت کردم :)
    پاسخ:
    مرسی :))
  • فیلو سوفیا
  • منم نیت کردم:)

    ایده ی خوبی بود...ممنون@-)-
    پاسخ:
    مرسی :)
    [ایموجی شرمسار و اینا]
    کلا کمرنگم  :)  باشد که فعال شویم  ^_^
    پاسخ:
    خوبه :))
    اولم *_* 
    :))) چند روزی بود اینطوری ذوق نکرده بودم :))
    دوستان رادیو خیلی باحالین خیلی :)
    پاسخ:
    واقعا؟ چه خوب :)
  • حورا رضایی
  • برای دکلمه قول نمی‌دم. ولی نیت کردم.
    پاسخ:
    مرسی :))
    قبول نیست آقااااا ....
    نمیگین آدم دلش میخواد ولی دستش نمیرسه :-( 
    خب منم میخوام ولی حالا که وبلاگ ندارم باید چیکار کنم ؟؟؟ 

    عمر تون پر برکت و عاقبتتون بخیر ان شاءالله .

    پاسخ:
    یه ایمیلی و اسمی  بذارین :)
    آرررررره ^_^
    صداقت من شهره خاص و عامه. :)
    پاسخ:
    :))))
  • جودی آبوت
  • سلام
    چه هدیه ی خوبی :)

    منم نیت کردم ... 
    پاسخ:
    ممنون :)
  • اسمارتیز :)
  • منم نیت کردم :))))


    پاسخ:
    مرسی :)
    سلام .
    بی نهایت سپاسگزارم :-) 
    پاسخ:
    تشکر :)
    نیت کردم

    چقدر استرس زا :D :))
    پاسخ:
    :))))
    ما نییییییییییز فال [آیکون چشمانش را می بندد و نیت می کند ] ^_____^
    پاسخ:
    خوبه :)))
    منم نیت:دی
    پاسخ:
    چشم :)
    منم میشه؟
    پاسخ:
    بله :)
    سلاااااام
    نیت کردم؛))
    پاسخ:
    ممنون :)
    منم نیت کردم
    پاسخ:
    ممنون :)
    من توی اینستا نیت کردم، اولین کامنت:)
    قبوله؟
    پاسخ:
    بله :)
    سلام 
    خب اگر اینو انجام ندیم ولی نیت کنیم اونوقت چی ؟
    چی رو ؟
    این رو :
     شما هم لطف کنید و غزل خودتون رو دکلمه کنید و توی وبلاگ‌تون منتشر کنید

    اگر نتونیم دکلمه کنیم چی ؟ و فقط تو وبلاگ منتشر کنیم چی ؟:)
    اگر اوکی هست منم نیت نمودم باشد که رستگار شویم :))))

    پاسخ:
    اشکال نداره چیکارکنیم دیگه :)))
    ممنونم 
    هیچی قناعت :)))
    فقط فال رو باید  پست کنیم درسته ؟
    یا طنز شما رو هم باید بذاریم‌؟:))


    +
    منم حاضرم به پاس زحمت شما در این امر 
    برای تک‌ تک دوستانی که تو رادیو فعال هستند  از روز یکشنبه تا سه شنبه همین هفته فال بگیرم :))
    البته همه میدونن فال های من رد خور ندارد و ایشالا اینبار هم نخواد داشت :)

    پاسخ:
    فقط فال پست میشه :)))
    فال بگیرین؟ :))))
    برای ما هم بگیرین !
    پس نیت میکنم‌:)
    منم بیزحمت فال :)
    ممنونم 

    بله فقط برای تیم زحمتکش رادیو به پاس این تلاششون فال خواهم گرفت :)
    فقط هم روز یکشنبه تا سه شنبه :)
    البته به شرط اینکه دوستان رادیو تو این دو روز بیان و نیت کنند :)
    ممنونم

    پاسخ:
    ممنون :)
    اگر بتونیم حتما 
    نیت کردم^_^
    پاسخ:
    خوبه :)
  • פـریـر بانو
  • منم نیت کردم...😊

    اعتراف‌نوشت: دلم برا اینجا یهو قد یه عالمه تنگ شد...هعی روزگار🙁
    پاسخ:
    مرسی :)
    هستیم که ما:)))
  • °° مریم °°
  • سلام
    منم نیت کردم. فال لطفا! :)
    پاسخ:
    چشم :)
    اوووه..چه صف طویلی:)

    برای منی که تازه شروع کردم به دوست داشتن وبلاگ گروهیتون چیزی میمونه؟! 
    ما نیت کردیم ...باقیش با خداست ظاهرا😊
    پاسخ:
    چرا که نه :)
    به جمع مخاطبای ما خوش اومدین
    چشم :)
    چه اوضاعیه :))
    پاسخ:
    :))))
    من نیت کردم😊
    پاسخ:
    مرسی :)
    من من من من:دی

    پاسخ:
    چشم :))
  • پسرک فضایی
  • من یه بار نیت کردم فال بگیرم ولى اون روز فک کنم حافظ بی اعصاب بود :دى
    منم نیت کردم :)
    پاسخ:
    مرسی :)
    سلام
    منم نیت کردم :)
    دیر نرسیدم ک؟
    پاسخ:
    نه خوبه :)
  • آقای بنفش
  • اقا منم میخواما 😊

    + رفقای خوش ذوق ❤
    پاسخ:
    اوه ببینین کی اینجاست :))))
    چشم :))
  • פـریـر بانو
  • آره شما هستین خداروشکر ^_^
    من نیستم T_T
    پاسخ:
    مشغولی :)
    میشه یه فال مخصوص هم برای ما بگیرید که توش مراد باشه و وصال باشه و قبولی کنکور دکترا باشه و از این صوبتا؟ به تیمِ خبرنویسِ تفسیرنده و طوفنده‌تون هم بگید تفسیرش اینجوری باشه من تهران، اون گرایشی که جدیده و تربیت مدرس از سال دیگه ارائه میده قبول شم و اولین ورودی‌ش باشم و جام بلورین شاگرد ممتازی ارشد هم به من تعلق بگیره و به زودیِ خیلی زود من و مراد به هم برسیم. و سپس صاحب چهار فرزند بشیم به نام‌های امیرحسین (طوفان سابق)، نسیم (با چهار سال اختلاف بعد امیرحسین)، خاطره (چهار سال بعد از نسیم) و پسر دومی که همانا فرزند چهارم باشه (نام ایشان نامشخصه و انتخاب نام وی بر عهده‌ی پدرِ مفقودالاثرشه (با چهار سال اختلاف بعد از خاطره :دی)).
    پاسخ:
    بله حتما با همه ی جزییات میگم به تیم :))))
    چیزه.. اگه هنوز فال می‌گیرین منم می‌خوام :/ :)
    پاسخ:
    فال میگیریم ولی شاید تفسیر نشه :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • منم با تاخیر اومدم:-))
    میشه واسم فال بگیرید؟!
    پاسخ:
    فال میگیریم ولی ممکنه تفسیر نشه :)
  • منِ بیشعور
  • چه جالب بلاگستان رادیو هم داشته و ما نمیدونستیم :)
    پاسخ:
    داره دو سال میشه :)))
    دیگ تموم شد ؟! وقتِ نیت
    پاسخ:
    آره :(
    :( من نیت کردم ولی دیر رسیدم:(((((((
    پاسخ:
    آرام :(
  • صبا مهدوی
  • مورد داشتیم فال گرفته که از بیان بره یا نه...
    حافظ هم سنگ تموم گذاشته براش...

    "ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش 
    بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش"
    پاسخ:
    عه!!!! نرو :((
    :((((( 
    (مظلومانه به صفحه خیره میشود و در پهنای افق محو میشود)
    پاسخ:
    دلم کباب شد که :/

  • ویرا بانو
  • سلام چه ایده ی جالبی
    ظاهرا دیر رسیدم:(
    انتظاری ندارم فالُم بگیرین
    چون منم نمیتونم دکلمه کنم :)
    در کل ایده خوب و جالبی بود خسته نباشید:))
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون از شما :)
    salam!
    vajoj jim az dostaye mane!
    hich eghdami jehate fal anjam nadad!
    man barash khondam!
    mishe montasheresh konin?!
    ba takid bar jomleye ya rab bala begardan!

    mamnoon!

    https://yekupload.ir/Nd2/%DB%8C%D8%A7_%D8%B1%D8%A8_%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%87_%DB%8C_%D8%A8%D8%AF_%D8%A7%D8%B2_%DB%8C%D8%A7%D8%B1_%D9%85%D8%A7_%D8%A8%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86.mp3


    https://yekupload.ir/Nd2/یا_رب_نوشته_ی_بد_از_یار_ما_بگردان.mp3


    پاسخ:
    تایید میکنیم کامنتتون رو تا بقیه استفاده کنن :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">