معرفی - وبسایت ما نگاه :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

معرفی - وبسایت ما نگاه

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۲ ب.ظ

وبسایت ما نگاه


سایت فرهنگی هنری اجتماعی "مانگاه" همیشه دوست دارد در زمینه ی هنر، فرهنگ ، تجربه های زندگی، ادبیات داستانی و شعر و طنز البته از نوع فاخرش و پشنهادهای جذاب هفتگی، حرفی تازه برای گفتن داشته باشد و به دور از کلیشه برای مخاطبینش ارزش قائل است. سایت نوپای "مانگاه" همچنین سعی دارد با پرونده های متنوع به مناسبت های مختلف، نقد فیلم و آلبوم و پرداختن به موضوعات روز با زبانی حودمانی و مخاطب پسند، از قافله عقب نماند و یادش نرود تعهد داده است تا لحظات خوبی برای خوانندگانش مهیا کند و زبان گویای مخاطب باشد.

چند تا آدم علاقمند به نوشتن از نقاط مختلف دنیا در "مانگاه" گرد هم آمده اند تا هم کمکی به پرورش ادبیات و فرهنگ و هنر این مرز و بوم کرده باشند و هم اینکه لذت نوشتن و خواندن لحظه های دزندگی را با شما شریک شوند. تعدد نویسندگان برای خلق ایده و موضوعات جدید موجب می شود تا خواندن رویدادها و یادداشت ها از زبان قلم آن ها، خالی از لطف نباشد.

یک نگاه به مانگاه بیندازید... دوستش خواهید داشت.


لینک وبسایت | کانال تلگرام رادیوبلاگیها | اینستاگرام رادیوبلاگیها

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

معرفی وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">