معرفی - وبلاگ لطفا ساکت!!!! :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

معرفی - وبلاگ لطفا ساکت!!!!

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۱ ب.ظ


لطفا ساکت! قاطع مثل ساکت و آرام مثل لطفا! خاطرم نیست کی برای اولین بار به وبلاگش سر زدم. اما خوب به یاد دارم دیگر نتوانستم سرنزنم. نوشتن را می فهمید. نوشتن را می دانست و از همه مهم تر وبلاگنویسی را شوخی نمیگرفت. از دل یک موضوع کاملا روزمره، حال حفره موجود بردندان عقل یا غم یک دوسن ناشناخته ، یک متن فوق العاده در می آورد. غم لا به لای نوشته هایش نمناک است. این خاصیت تمام مردمی است که همسایه دریا هستند. درگیر قالب و موزیک و کد بارش قلب! نشد. تنها واژه ها وظیفه خطیر فضاسازی را عهده دار هستند. می نویسد تا شاید بماند. هرچند کمرنگ تر از سابق اما همچنان می نویسد. به قول خودش " این روزها به سرم زده هی بنویسم . حتی اگر خوانده نشم" هیس را بخوانید، در آرامش، سکوت و حوصله بخوانید تا بهتر بشناسیدش زیرا "سالهاست لابه لای نوشته هایش درباره هایش گم شده است"


لینک وبلاگ | کانال رادیوبلاگیها | اینستاگرام رادیوبلاگیها

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

معرفی وبلاگ

نظرات (۱)

  • وبلاگ سایت حاجت
  • قلم زیبایی دارند، ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">