اخبار رادیو بلاگیها :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

اخبار رادیو بلاگیها

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۹ ب.ظ

قبل از هر چیز بابت تاخیری که در برنامه ی این هفته ی رادیو بلاگیها بوجود اومده از تک تک شما همراهان خیلی محترم و دوست داشتنی ـمون عذر خواهی میکنم . حقیقت اینه که بچه های پشت صحنه ی رادیو بلاگیها هم مثل همه ی شما گاهی میرن مسافرت :))))

پس این هفته استثنائاً اخبار رو با یک روز تاخیر از ما بپذیرید :)

اما برای خالی نبودن عریضه فکر کردم بد نیست حالا که 10 برنامه ی نسبتا موفق از مجموعه اخبار وبلاگستان رو پشت سر گذاشتیم و به لطف خدا تا اینجای کار بازخوردها خیلی مثبت بوده جای خالی اخبار رو بهانه ای قرار بدیم و به تشریح فرآیند تولید اخبار در پشت صحنه ی رادیو بلاگیها و معرفی دوستانی که در این زمینه تلاش میکنن تا خنده رو لبهای شما بیاد بپردازیم و به نوعی تشکری کرده باشیم از این دوستان ...

کارِ گروهِ خبری رادیو بلاگیها از ساعات ابتدایی هفته شروع میشه و همه 14 نفری که اسمشون رو در ادامه خواهم آورد به خوندن وبلاگها و جمع آوری سوژه ها میپردازن و خب هر پستی که به نظرشون میشه ازش خبری ساخت رو جمع میکنن ، این کار تا روزهای پایانی هفته ادامه داره ، به موازات اون همه ی اعضا با خوندن سوژه ها و با توجه به قدرت تخیل و طنزِ ذاتیِ خودشون شروع به نوشتن خبرها میکنن و در انتهای هفته از بین دهها خبر و سوژه اخبار برگزیده با رای گیری انتخاب میشن . لازمه بگم تلاش گروهی و مشورت و همفکری برای رسیدن به بهترین نتیجه پررنگ ترین و دوست داشتنی ترین خصوصیت این گروهه که باعث میشه هر کدوم از ما به عنوان عضو کوچکی از این گروه از بودن در کنار بقیه و تلاش برای خندوندن شما لذت ببریم . اما کار اینجا به پایان نمیرسه ، دوستان زیادی از ابتدای کار رادیو بلاگیها تا همین حالا کنار ما بودن و با صدای گرمشون سخت ترین بخش این فعالیت رو به بهترین نحو ممکن به اجرا رسوندن و در مرحله ی آخر هم نوبت به میکس و ساختن فایل صوتی میرسه که من خودم به تازگی فهمیدم چقققققدر کار سخت و زمانبریه :)))

همه ی این فعالیت ها بدون هیچ چشمداشتی ، خالصانه و از روی عشق برای شاد کردن شما انجام میشه ، دوستانِ شما در رادیو بلاگیها از زمان استراحت و فراغتشون میزنن تا به قراری که با شما دارن وفا دار باشن . لطف میکنید اگر لا به لای حال خوبتون برای حالِ خوبِ ما هم دعا کنید :)

و در آخر با افتخار معرفی میکنم : پرنده ی سفید ، ثریا شیری ، سمانه ، صبا ، الانور ، آقاگل ، مژگان ، نسرین ، دکتر سین ، ندا ، حامد ، حنانه ، شاهزاده شب و آقای بنفش :)


# موقت :)

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

نظرات (۱۲)

خسته نباشید همگی واقعا^ـ^
پاسخ:
تشکر :)
لبخند.... ^_^

خواهش میکنم تشویق نکنین دوستان ! به خدا شرمنده میشم... خجالت میکشم اصن ....
آقا ما متعلق به همه ملت هستیم ! ... سلفی؟ ... ایرادی نداره... شما هم سلفی میخواین؟؟ یه لحظه اجاه بدین چشم با شما هم میگیرم !!

بله ما این موفقیت رو مدیون دعای خیر ملت هستیم به هر حال دیگه این اندک کاریه که از دستمون برمیاد...

دارن از پشت صحنه اشاره میکنن یکی منو از برق بکشه....

مرسی اه ! :)))))
پاسخ:
الانور :))))
  • پسرِ خاکستری
  • موفق باشید
    خوشحال میشم به منم سر بزنید : )
    پاسخ:
    حتما :)
    شما خییییلی خوبید :)
    پاسخ:
    و شما هم :))
    (((((((: حتماااا
    پاسخ:
    :))))
    وااااقعا جای تقدیر و تشکر داره .... ما یه متن از خودمون میخوایم بنویسیم کلی زمان میبره .... واقعا دم شما گرم با این همه زحمت ^____^

    عه عه! !!! فرزند خونده ما هم که دستش تو کاره ^_____^
    پاسخ:
    خبر نوشتن واقعا سخته :))
    فرزند خوندتون کدومه؟ :)))
    دست همگیشون درد نکنه ووقعا کارتون عالیه
    پاسخ:
    ممنونیم از شما برای توجهتون :)
    خسته نباشید .. دمتون گرم :)
    پاسخ:
    مرسی :)
    خدا قوت رفقا ^_^
    پاسخ:
    سلامت باشین :)
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • :)
    پاسخ:
    :)

    دوستان طناز و خوش صدا خداقوت

    پاسخ:
    ممنـــــــــون :)
    خسته نباشید همگی :)
    الهی که همیشه وجودتون پر از سلامتی و شادی باشه دوستان عزیز و زحمت کشمون:))
    پاسخ:
    ممنونم ازت :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">