خبر رادیوبلاگیها ۱۲ :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

خبر رادیوبلاگیها ۱۲

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ب.ظ

ما اومدیم :))))

 

سوژه های این هفته : 

دکه آکو | جغد سفید | رگ ها | سوژه خوار

نون و القلم | دکتر سین | کج نویس | کافه کاغذی

 

گویندگان : حنانه ، آقای بنفش ، پرنده سفید

 

دانلود فایل صوتی | کانال تلگرام رادیو بلاگیها | اینستاگرام رادیو بلاگیها

 

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خبر

نظرات (۲۴)

متشکریم که جمعه هایمان را شاد می‌نمایید. :دی
پاسخ:
متشکریم که قسمتی از ایجاد این شادی هستین :))
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • عالیییی بود :)
    خراب اهنگاتون شدم من :)
    پاسخ:
    بله دیگه :)))
    (:
    پاسخ:
    :)
  • فاطیما کیان
  • تیم مفسران گیر بده ی رادیو بلاگریا :))))
    تیم جدیده ؟ :))))

    آقای بنفش , بابا یکم بانمک تر بخون :))))
    پاسخ:
    ما کلی تیم جدید داریم، رو نمیکنیم :)))

    دیگه بیشتر از این شور میشه :/
    :))))
    پاسخ:
    :)))
    ب امید روزهای بهتر و باحال تر : )
    موفق تر باشید :))
    پاسخ:
    ممنون :)
    نعععع...واقعا عالی شده اخبارتون:))
    دست مریزاد:)
    پاسخ:
    ممنووون :)
  • هانیه شالباف
  • مثل همیشه عالی :))
    پاسخ:
    مثل همیشه ممنون :)
    وایِ من! اخه این انصافه؟:)) این خبرنگار اعزامی شما کجاس من باش صحبت دارم!:))
    کلی خندیدم ، مرسی مرسی:))

    +قضیه گلزار هم کاملا انکار میشه، والا:))

    +آهنگا عالی:))
    پاسخ:
    خیلی انصافه :)))
    خبرنگارامون استتار کردن :)))
    ^_____^

    پاسخ:
    :)
    آقای بنفش تو این قسمت خسته بودنااا :)
    پاسخ:
    جمیعا یه "خسته نباشین" بلند ختم کنیم :)))
    عالی بود:)
    پاسخ:
    :)
    عالی بود
    :))))))
    پاسخ:
    مرسی :)
  • آقای سوژه خوار
  • خب باور کنین هنوز دو هفته نشده که اومدم تو بیان
    لاقل صبر کنین موندنی بشم بعد سوژم کنین :)))
    بعد در آینده از اون کامنت خصوصیا که گفتی بیام لین مطلبو بخونم برات میفرستم رادیو جان!
    پاسخ:
    باور میکنیم :))))
    بله بله منتظریم :)))
    جدا این هفته تماما عالی بود
    دکه آکو،دکتر سین،کج نویس،کافه کاغذی ^_^
    خسته نباشید.
    پاسخ:
    خیلی ممنون :))
    خیلی وقت بود انقدر به سوژه شدن خودم نخندیده بودم 
    دمتون گرم :)))))
    پاسخ:
    خوشحالیم برای خندتون :))
    ((: مثل همیشه عالی
    پاسخ:
    مررسی :)
    انتخاب اهنگاتون عااااالیه:)
    خسته نباشید:))
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
  • زین العابدین
  • ممنون از زحمتی که کشیدین، اینطوری که بد شد دفه بعد خبر بدین لویزان یه چایی در خدمت باشیم :))
    پاسخ:
    حتما :))
    وای چقدر خوشحال شدم سوژه شما شدم
    در ضمن باید عرض کنم که کسی که از جمله دنبالیده شدید ما رو بدنبالید استفاده کنه،پیگرد قانونی داره
    ههه
    پاسخ:
    خواهش :))
    اهان پس به اسم شما ثبت شده :)))
    :)))
    بخش کج نویس >__< عالی بود!
    پاسخ:
    :)))
    سوژه خوار بنده خدا دوهفته نیست اومده بیان D:
    عالی بود :)
    پاسخ:
    ما اینیم دیگه :))
    خیییییییلی عالی بود :))))))) خسته نباشید جدا :)))

    :: آهنگ ها بسی خوب و به جا! درود بر شما ^_^
    پاسخ:
    ممنووووون :)))
    عالیییی بود :)))
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">