خبر رادیوبلاگیها 17 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

خبر رادیوبلاگیها 17

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ب.ظ

ما بعد دو هفته اومدیم :)

با ما همراه باشید...

 

سوژه های خبری این هفته:

جعبه مداد رنگی | خانه من | دالتون | یک فنجان لبخند

علی آباد | خود نویس | نفس عمیق

گویندگان: مسعود زاروی، حنانه

دانلود فایل صوتی

 

کانال تلگرام رادیوبلاگیها| اینستاگرام رادیوبلاگیها

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خبر

نظرات (۳۳)

  • آقای ژاندارم
  • سلام :)
    پاسخ:
    سلام :)
    جالب انگیزناک بود
    پاسخ:
    :)
    خوش برگشتید و خدا قوت. ممنون که سوژه مون کردید!!
    پاسخ:
    خواهش میکنیم :))))
  • پرتقالِ دیوانه
  • یه تک پا داعشو جمع کنه :دی
    صفحه ثبت ازدواجشونو بلعیدن :دی
    آهنگ ها خیلی خوب بود :)))
    پاسخ:
    ممنون :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • دالتون وبشو حذف کرده؟
    پاسخ:
    گویا :/
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • دست مریزاد به همه.
    من پیرمرد رو مبفرستن نونوایی! میبینید تو رو خدا؟

    پاسخ:
    شکم چند تا جوون رو سیر می کنین ، بده؟ :)))
    دوستان، (منظور از دوستان، هر کسیه که این کامنتو می‌خونه)

    دالتون آدرس وبشو عوض کرده
    من آدرس جدیدشو نگرفتم ازش
    هر کی به دالتون وارن دسترسی داره بره بهش بگه سوژه‌ش کردیم :دی
    پاسخ:
    توجه توجه :)
    عنوان شغلی عوض کننده باتری رادیو ترانزیستوری طلایی:))
    مثلن آقا زاده چیکاره ن؟ عوض کننده باتری رادیو ترانزیستوری طلایی هستن:))
    پاسخ:
    خیلی شاخه :)))
    به به :)
    گاز که نه اما بوس اشکال نداره ^___^

    پاسخ:
    :)))))))))
  • ر. کازیمودو
  • دالتون رفته قاتی باقالیا! یه فاتحه برای وبلاگش بفرستید :)
    پاسخ:
    :)))))))
    وای خدااااااااااااااااااااا
    😂😂😂😂😂😂


    پاسخ:
    :)))))
    آقاگل:)))))
    عالی عالی اصن عالی..اصن یه وضعی
    پاسخ:
    مررررسی :)
    سلام خداقوت
    اولِ صبحی حسابی لبخندوار وارد دانشگاه شدم :)))
    پاسخ:
    چقدر خوب :)
    سلام. خوش برگشتین ولی چرا اخرش یهویی تموم شد؟؟؟ این قضیه مربوط به فرار کارکنان رادیو پیشه آیا؟ ولی همچنان دستتون درد نکنه مرسی از بازگشتتون 
    پاسخ:
    کشفش با شما :)))

    (بعد تعطیلات و خستگی و اینا :)))) )
    این خواستگار فاطمه =))
    پاسخ:
    :))))))
    خدا قوت :)
    پاسخ:
    :)
    داریم میشنویم غوغا رو 
    پاسخ:
    کامنت های لحظه به لحظه با "یک آشنا" :)))
    بسی خوب بود.
    پاسخ:
    مرسی :)
    دلتنگ رادیو بلاگی ها شده بودم :)
    پاسخ:
    چقد خوب :)
  • ɐɹɐɓol •_•
  • مرسیییی زیااااد :))
    پاسخ:
    :)
    مثِ همیشه عالی :))

    + @شباهنگ بهش گفتم :) فعلا که جواب نداده :))
    پاسخ:
    مرسی :)
  • فیلو سوفیا
  • نه خسته دوستان...خوشمان آمد:)
    پاسخ:
    تشکر :)
  • دالتون وارِن
  • سلامی مجدد و نخسته باشیدی به رادیو بلاگیهای گرامی!
    هیچی دیگه من وبلاگمو عوض کردم.بعد دیدم لینک کردید.گفتم بیام لینک جدید بدم!تاازه از جاییکه من بچه خیلییی بامعرفتیم رفتم براتون اون پستو(تاجاییشو که یادم بود!)براتون بازنویسی کردم!
    اینم لینکش بید!
    http://darkcave.blog.ir/1395/08/01/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%84%D9%87-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%87
    امتحان فردامم صفر بگیرم شما جوابگویین:دی

    پاسخ:
    عه؟:)))
    مرسی :)
    خخخ :)
    عالی بود :)
    پاسخ:
    :))))
    خوش برگشتین : )
    خیلی باحال بود : )
    پاسخ:
    ممنون :)
    اولش که شروع میشه دقیقا یاد اون زمانها میفتم که باید بیلبیلگ رادیو رو می پیچوندیم تا موج مورد نظرُ بدون ایراد پیداکنیم . کار سختی بود . تمرکز زیادی میخواست 
    پاسخ:
    آره :)))
    دمتون گرم..
    اون اولش عااالی بود.

    پاسخ:
    خواهش :)
  • پرفیـ.) ــوم
  • وسط کارام وقتی خسته شدم گوشش دادم یه آن حس کردم چقد خوبه که هستین :)))
    پاسخ:
    چقد خوب :)
  • میرزاده خاتون
  • خیلی باحال اید. کامنت من رو هم سوژه کردید D:
    پاسخ:
    بله :)))
  • سارای بانو
  • دلم واسه بچه های رادیو بلاگ تنگ شده :)
    پاسخ:
    هستیم که :)
    سلام به روی ماهتون
    آهنگ ها عالی بودند دوباره 
    دستتون درد نکنه
    پاسخ:
    ممنون :)
    عالی بود :))
    پاسخ:
    :)))
    جالب بود این قسمت، متفاوت بود :)

    آهنگ نمره ی بیست کلاسو =))) نوستالژی دوره ی راهنمایی ما بود این -_-
    پاسخ:
    :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">