خبر رادیوبلاگیها 19 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

خبر رادیوبلاگیها 19

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ب.ظ

سلام ما اومدیم :)

همراهمون باشین ...

سوژه های خبری این هفته:

من نوشت| بانوی رنسانسی| آقای سه نقطه| بانوی لبخند

تفکرات یک آشنا| ژاندارم| هشت آگوست

گویندگان: مسعودزاروی، حنانه، پرنده سفید

دانلود فایل صوتی| کانال تلگرام رادیوبلاگیها| اینستاگرام رادیوبلاگیها

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خبر

نظرات (۲۸)

دست سوژه‌جمع‌کنندگان و خبرنویسان و رای‌دهندگان و گویندگان و میکس‌کنندگان و وسط خبرا آهنگ پیشنهاد دهندگان درد ننماید.
پاسخ:
تکبیر :)))
خیلی هم عالی :)
پاسخ:
خیلی هم مرسی :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • خوش امدیم. :))

    پاسخ:
    :))))
    من نفهمیدم یک آشنا کجای قضیه بوده؟؟؟O_o

    آهنگ آخر^____^
    پاسخ:
    بود که :)
  • آقای ژاندارم
  • عی بابا چرا حرف تو دهن مردم میزارید :| 
    من از کُجا تهدید کردم :/
    حالا من ازتون شکایت میکنم و اعاید حیثیت میکنم :)))
    پاسخ:
    ما ذهن شما رو میخوووونیم اعتراف کن تو دلت تهدید کردی :))))
    :)
    پاسخ:
    :)
    پس احمد 12 قضیه ش اینه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    آره والا :/
    اتفاقا اصلا آب و هوای بلاگستان سینوسی نیست ... امیدوارم که محسن خان برگرده ... 
    .
    .
    .
    دست دوستان درد نکنه . موفق باشید
    پاسخ:
    محسن هست اما نامحسوس :)))
  • امیر بهزادپور
  • خیلی عالی بود...ممنون از زحمتی که کشیدید، خسته نباشید همگی.
    پاسخ:
    ممنون :)
    یه چیز خنده دار بگم:
    من یسری آهنگ تو تلگرام گذاشته بودم دانلود شه، بعد همون موقع فایل رادیو رو هم باز کرده بودم و داشتم برا خودم کار می کردم. گفتم عجب آهنگ عجیب و جنایی ای گذاشتن اول خبر، ینی چه اتفاقی قراره بیوفته :///
    که بعد کاشف به عمل اومد این آهنگ داشته تو تلگرام پخش می شده -_-
    http://s.myfreemp3.space/s.php?q=1841543_67511429


    +اون آهنگ استجابت دعا از یافته های شباهنگ بود؟ :دی
    پاسخ:
    البته آهنگ جنایی گذاشتن هم از ما بعید نیست :))))

    +دقیقا :))
    عه ، خیلی باحال بود دمتان همچنان داغ 
    اهنگاش مارا کشت خخ
    پاسخ:
    خواهش :)))
  • بانوی لبخند
  • چه خوب بود این سری
    اصن مگه میشه اسم من بیاد و بد بشه
    عاقا شمایی که اون گوشه وایسادی بیکار، یه نوشابه بیار من وا کنم واسه خودم
    :)
    خلاصه که دست تیمتون درد نکنه کلی حالم خوب شد کله سحری
    پاسخ:
    خواااهش :)))
    نوشابه هامون تموم شد دیگه :)))
    خخخخخ ، وای - سوپرایز شدم ^_^
    بسیار سپاسگزارم  ، واقعا انتظارشو نداشتم ، الان مقداری شوکه ام
    پاسخ:
    بله ما اینیم :)))
    خخخ
    پاسخ:
    :)))
    این هفته هم مثل چند سری قبل که شنیدم خیلی خوب بود.از خنده رو به منجفر شدن هستم :))
    اهنگ های انتخابیتون هم محشر بود.
    ممنونم
    یاعلی
    پاسخ:
    چقدررر خوشحالیم میخندین :)
    :))))عالی...
    پاسخ:
    :))))
    خیلی از شما سپاسمندگانیم!! که بالاخره یک آشنا رو سوژه کردین!!! یعنی هفته‌ها منتظر این اتفاق بودماااا :)))
    پاسخ:
    عه؟ :))))  زودتر میگفتی :)))
  • سِناتور تِد
  • باحال بود : )
    پاسخ:
    :)
    همه عالی بودین !
    مخصوصا حنانه ی جانم . 3>
    آقای مسعود زاروی عالی بودن لحن ها و طرز بیان هاتون:)))) 
    پاسخ:
    خیلی ممنونیم :)
  • زینـب خــآنم
  • خوووووبه ک ، ب این راحتی بهشتی میشین ، دردسر از این متر  : ))))
    دارم کم کم ستاره دار میشم  : دی
    پاسخ:
    عجب :))))
    :))))
    پاسخ:
    :)))))
    دیگه خواستم تو رودرواسی نندازمتون ^__^
    پاسخ:
    بله بله :))))
  • فینگیل بانو
  • اکو سیستم طبیعی بلاگستان :)))

    خدا قوت :)
    پاسخ:
    :))))
    سلام.پستتون روویرایش کنیداسم اون وبلاگ"تفکرات یک آشنا"هست:)
    وممنونم ازپستتون:)
    موفق باشید:)
    پاسخ:
    درست شد :)
    خیییلی خوب بود...خسته نباشیید ^_^
    پاسخ:
    تشکر :)
  • ابو اسفنج بلاگفانی
  • بسیار عالی. خیلی عالی بود. خسته نباشید.
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    وری گوود 
    پاسخ:
    تنکس :)
    پس چرا من اینبار نخندیدم ؟؟؟ نه اینکه بد بوده باشه . نهههههههههههه . حال ِ من یه جورایی اشفته ست :( 
    پاسخ:
    عه چرا ؟ :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">