خبر رادیوبلاگیها 20 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

خبر رادیوبلاگیها 20

جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

بازم مااااییم :)

تو بیستمین هفته ای که گذشت با ما همراه باشین...

روزاتون 20 :)


سوژه های خبری این هفته :

مینویسم به سادگی | وال کوهان دار| بای پولار| کامران 

unical|زاویه ی زیست| شملیا| طلوع من| هولدن


گویندگان: حنانه، مسعود زاروی، پرنده ی سفید

دانلود فایل صوتی| کانال تلگرام رادیوبلاگیها| اینستاگرام رادیوبلاگیها

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خبر

نظرات (۲۹)

  • پرتقالِ دیوانه
  • یه امشب که ما مهمون داریم و نمیتونم فایل صوتی گوش بدم تا الان ملت 4 تا پست گذاشتن که چیزِ گوش کردنی داره
    چه وضعشه خب؟:/
    پاسخ:
    واقعا چه وضعشه ؟ :/
    برو هندزفری بذار قایمکی گوش کن :)))
    لامصب آهنگ منصور:))
    پاسخ:
    :))))))))
    خیلی خوبید :)) خعلیییییی ها ! ^ـ^
    پاسخ:
    مررررسی :)
    قشنگ بود . دستتون درد نکنه 
    پاسخ:
    خواهش :)
    صدای جولیک :)))
    نماز جماعت :)))
    شیخنا :)))
    انگشت و نسکافه :))))
    عااااااااااااااااااااااااااااالی بود :))))
    وای خدا :))))
    ادبِ نه چندان فارسی :دی
    آهنگای وسط خبرا که اصن یه وضعی که نه 100 تا وضع باهم

    الکی مثلاً من قبلاً نشنیده بودم و از آهنگا خبر نداشتم و سورپریز شدم :دی
    پاسخ:
    الکی مثلا پیشنهاد آهنگا از تو.نیست :))))
    عاشقِ آهنگِ بعدِ خبرِ شملیا شدم اصن :دی
    از شدت قهقهه خانواده اومدن از رو زمین درحالی که داشتم فرش و گاز میگرفتم جمعَ ـم کردن =))))))
    پاسخ:
    تا این حد؟ :))))
  • وال کوهان دار
  • خیلی قشنگ بود ممنون از توجهی که به پست من هم داشتین
    پاسخ:
    خواهش میکنیم :)
  • زهرا یگانه
  • کربلا رفتن آقاگل در کل بلاگستان و فضای مجازی چه صدایی که نکرده :)))) به سلامت باشن.

    خدا قوت به اعضای ِ زحمتکش رادیو بلاگی ها.
    پاسخ:
    آقاگله ها :)))

    تشکر ؛)
    سلام.
    مرسی از شما که به پست مام توجه کردین:) 
    من این پست رو با هزارجور آه و ناله و غصه نوشته بودم، اینقد که الان خودم به این پست خندیدم غصه هام یادم رفت. خیلی باحالین:)))
    پایدار باشین.
    پاسخ:
    خواهش میکنیم قابلی نداشت :)))
  • پرتقالِ دیوانه
  • همش زیر سر احمد 12 اس :دی
    عالی بوووود

    پاسخ:
    آره والا :)))
  • • عالمه •
  • خیلی خوب بود! یعنی عاشق موزیکاییم که انتخاب میکنید! :دی
    پاسخ:
    خواهش :)))
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • 😌بابامه خب😂آقاااااا آقااااا😁با لحن ارسطو عامل بخونید
    پاسخ:
    آره میدوووووووووووووونیم :)))
  • مجتبی مطوری
  • آفرین(:ترکوندین ها(:
    اقا گل هم رفته کربلا هم(:
    انشالله که سالم و سرحال برگرده(:
    پاسخ:
    بله تشکر :)
    خیلی جالب بود ^_^
    ممنون از کادر رادیوبلاگی ها :)
    وای که چه آهنگی رو بعد از خبر من گذاشتین!! بهترین گزینه ای بود که میشد قرار داد!! خیلی دوسش دارم :)
    عاااالی بود!
    پاسخ:
    خوشحالیم خوشتون اومد :)
    :)))))))) عالی عالی عالی!


    پاسخ:
    :)
    واو حتی!
    خیلی خوب بود خصوصا شما خونه تون مورچه داره... :)))
    پاسخ:
    :)))))))
    مربع مربع دایره مثلث:))))میشه دوتا از این فرمول ها به ماهم بدید..والا یه تخته سنگ جلوراهمه:)))
    یه تار سبیل:)))
    مژده گانی واقعا؟!!اقا من دوهفته پیش دیدم آقاگل..شماره حساب بدم؟!!مژدگانی مارو بدید بزنیم به یه زخمی:دی والا..
    الله اکبر:))))
    پاسخ:
    حتما میسپرم رمز مخصوص شما رو هم بدن :)))
    مژدگانی؟ کو کجاست ؟ اصلا چی هست ؟ :))))
  • ماهی سیاه کوچولو
  • :))))))


    خیلی هم عااااااااااالیییییییییییی

    پاسخ:
    :)))))
    من هرگز مسعود رو نخواهم بخشید:)))))))
    پاسخ:
    شبیه نبود صداش ؟ :/
    :))))))))))
    خیلی عالی بود :))))))
    هم خبرا و هم آهنگ‌ها ؛
    همتون خسته‌نباشین :)
    پاسخ:
    خیلی ممنونیم از شما :)
  • ɐɹɐɓol •_•
  • سیبیل خخخخخخخخخخخخخ

    عالی بود
    پاسخ:
    :))))
  • 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
  • واقعا اون شخصی
    که انگشتش رو در اختیار بقیه
    گذاشته چ خدمتی کرده ب بشریت:))))
    +فوق العـــــاده ینی :دی
    پاسخ:
    پترس بوده :)))
    خخخ
    پاسخ:
    :)))
    عالیه واقعاااا ... خسته نباشید ..
    ماشالا انرژی :)
    پاسخ:
    تشکر :)
  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • نمیشد بجای مورچه میگفت مارمولک -__-

    ممنونم کلی ذوق کردم ^_^
    پاسخ:
    :))))
    خواهش :)
    چه گوینده هایی اصلا.. به به.. 
    پاسخ:
    بله :)
    احمد 12 :(((((
    پاسخ:
    :/
    خیلییییییی خوب بود :))))
    پاسخ:
    :)))
    سلام:)
    خیلی ممنون :)
    هرچند توی همه سال های وبلاگ نویسیم همیشه نوشته هامو برای خودم نوشتم و توجه ای به مخاطب محور بودن نوشته ها نداشتم ولی الان بدم نمیاد این کارو انجام بدم، اینم یه تجریه جدیده :))
    پاسخ:
    ممنون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">