نقطه . سرِسطر :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

نقطه . سرِسطر

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ب.ظ

سلام

دلتون تنگ شده بود یا نه؟ :)

یه سال شد، یه سال نوشتیم و خوندیم و گشتیم و ضبط کردیم، اگر میخواین بدونین رادیوبلاگیها از کجا شروع شد، چطور شد، عوامل پشت صحنه چیا میگن و یک سکانس کوچیکی از پشت صحنه رو ببینین. امشب با ما همراه باشین :)

دانلود فایل با کیفیت 128

دانلود فایل با کیفیت 64

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

تولدرادیوبلاگیها

نظرات (۸۵)

  • خانم انار
  • مبارکه:)
    پاسخ:
    تشکر :)
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • تبریک :)
    پاسخ:
    ممنون :)
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • تبریکِ زیاد :)
    پاسخ:
    تشکر زیاد :)
  • منِ مجازی
  • تبریک به تو ، تبریک به خودم ، تبریک به همه :))))
    پاسخ:
    تبریـــــــــــــــــــــک :)))
    تولد یک سالگی رادیو رو تبریک میگم و
    جاویدان باد دوستی کسانی که شادی را علتند نه شریک
    و غم را شریکند نه دلیل
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    تبریک 
  • فینگیل بانو
  • بح بح بح  :))) مبارکه :)
    پاینده باشه این رادیو ^-^
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • گفته باشم من کیک رو میبرما:دی
    تولد تولد تولدمون مبارک :))

    پاسخ:
    پس کی نون بخره؟ :/
  • فاطمه یعقوبی
  • عالی بود :) 
    یکسالگی تون مبارک باشه :) 
    ان شا اللّه همیشه مانا باشید عشق ترینها و بهترینها
    پاسخ:
    خیلی ممنون از شما :)
    تولدت مبارک رادیو کوچولو :)
    بمون که بزرگ بشی و قد بکشی و پر کنی دنیا رو از خوشحالی
    پاسخ:
    مرسی :)
    نگاه و حمایت شما بلاگرا باعث میشه ما قد بکشیم :)
  • اسپریچو ツ
  • من بعد از گوش دادن به فایل در این مکان کامنت خواهم گذاشت 
    فعلا تبریک
    :دی
    پاسخ:
    تشکر :)))
    واقعا تولدشه؟؟ فکر میکردم عمرش کمتر از یک سال باشه!!
    تبریک میگم :)
    برقرار باشید همیشه...
    کجا بودید خسته شدیم از انتظار o_O
    پاسخ:
    اره واقعا :)
    اومدیم دیگه :)))
    تبریک و مبارک باشه رادیوی یک ساله :)
    دیگه داره راه میره الانه :))
    پاسخ:
    اره انگار :)))
    خیلی خوب بود :))
    تولد رادیو بلاگیها مبارک باشه :))
    پاسخ:
    ممنون :)
    تبریک فراوون :)
    پاسخ:
    تشکر فراوون :)
    تولد رادیو بلاگی ها مبارک 😍😍
    عالی بود مثل همیشه ، مرسیییی مرسی از زحمت های فراوان برای رادیو جانمان:)
    کلی خندیدم :)) دمتون گرم 
    پاسخ:
    خوشحالیم برای خنده هاتون :)
    آخی:)))
    مبارک باشه:) شیرینی نمیدین؟؟؟ دی:
    پاسخ:
    چه خبر؟ :)))
  • نویسنده ....
  • ننه الاغوری و دیییگر هیییچ:))
    شااااد باشین بچه های رادیو بلاگیها:))
    پاسخ:
    ممنون :)))))
    سلام :) تبریک و تبریکککک :)
    پاسخ:
    سلام
    مرسی ومررررسی :)))
    امیدوارم همبشه، سرشار از امید و موفقیت باشید.
    سالروز رادیوبلاگ مبارک.
    پاسخ:
    خیلی تشکر از شما :)
  • فیلو سوفیا
  • چقدر گرم و صمیمی بود:)
    سالگرد تولدتون همکاریتون مبارک و دوستی تون پایدار:)
    ممنون از تلاشتون و اینکه باعث شدین منتظر خبرای جمعه تون باشم و البته گاهی تا شنبه انتظارم ادامه داشت ولی کلا انتظار شیرینیه:)

    برای شباهنگ:
    صداتو که شنیدم یاد اون روزی افتادم که داشتی تو کلاس حل تمرین SD درباره ی پختن کیک و فک کنم عوامل تفکر سیستمی توش توضیح میدادی. اونجا با خودم گفتم چه حوصله ای داره که اینقد توضیح میده؛ نگو بیشتر از توضیحات شفاهیت مینویسی حتی به واقع :**
    پاسخ:
    بازم معذرت که وقفه طولانی افتاد 
    ممنونیم :)
    تولدتون مبارک :)

    ایشالا همیشه شاد باشین...

    امضاء :
    مدیر مسول روزنامه بلاگی ها :دی 

    پاسخ:
    خیلیییی ممنون
    روزنامه شماهم  بسیار  عالی بود :)))
    مبارک بااااااشه ❤❤❤❤ بعده شب کاری این انرژی مثبتها می چسبه آی می چسبه. تولدتون مبارک 
    پاسخ:
    خوشحالیم :)
    نه خداییش خداییش محسن دلش میومد ول کنه بره ؟؟؟؟ 😠😠😠 اقا محسن گل کاشتی . الهی که با دوستان همیشه فعال باشین و ما هم لذت ببریم 
    پاسخ:
    نمیذاریم.بره که :))))
    وبلاگ نویسی با هیچ چیزی با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست. سونامی اقای شیرازی .... خیلی روزهای بدی بود 
    پاسخ:
    دقیقا... :)

    بقول خوده جناب محسن خان بنفش " دمتون گرم بچه ها " 
    پاسخ:
    دم شما هم گرم.برای کامنتای پر از انرژیتون :)
  • طاهره الف
  • تبریک و مستدام:))
    پاسخ:
    تشکر :)
    خسته نباشید 
    امیدوارم قویتر از گذشته ادامه بدین =)
    پاسخ:
    انشالله :)
  • بانوی لبخند
  • تولد رادیوبلاگیها مبارک
    ممنون از همتون که زحمت می کشید و میخندونیدمون
    خدا قوت
    :)
    پاسخ:
    خواهش :)
    تولدتون سر شار از شادی :)
    پاسخ:
    زندگیتون پر از لبخند :)
  • زوج مهندس
  • تبرییییک
    ان شاالله همیشه موفق باشید :)
    پاسخ:
    ممنونیم :)
  • آقای خوش فکر
  • مبارکه :)
    همیشه پاینده باشید :)
    پاسخ:
    ممنون از شما :)
    مبارکه:دی
    کادو به مام میدن؟ :-"
    پاسخ:
    نکته خوبی بود :)))
  • فرخنده (ری را) آشوری
  • پایدار باشی رادیو جان
    پاسخ:
    زنده باشی :)
  • • عالمه •
  • یک سااااال؟ من چقدر دیر پیداتون کردم :|
    پاسخ:
    آره یک سال :)
    اول فعالیتمون فقط تو تلگرام بود بعدها به وبلاگ اومد بخاطر همین دیر پیدا شدیم :)))
  • • عالمه •
  • یادم رفت، تولدتون مبارک! :دی
    پاسخ:
    ممنون :)
  • ɐɹɐɓol •_•
  • :))
    هپییییی ^^
    پاسخ:
    تنکس :)
    عه!؟ شما هم بالاخره یک ساله شدین :))
    خیلى مبارکه :)
    پاسخ:
    آره :))))
    مجددا تبریک عرض میکنم :دی

    اقا اون کادوی ما رو بدین بریم این تبریک ها کادو نمیشه به خدا... کی میدونه من چه امتحانایی رو نخونده رفتم سرجلسه به جاش نشستم خبر نوشتم به واقع؟ :)))
    پاسخ:
    والا :)))
    مبارکه:)
    پاسخ:
    مرسی :)
  • دختر به شدت معمولی
  • مبااااااااااارکه :)

    پایدار باشید

    + شیرینی نمیدید؟

    پاسخ:
    ممنون :)

    +کادو نمیدین؟ :)))
    مثل همیشه عالی
    تولد رادیومون مبارک
    دوستون داریم خیلی زیاد
    پاسخ:
    خیلی خیلی سپاسگزاریم دوست عزیز :)
  • عاشق بارون ...
  • حس خوبی داشت این ویژه برنامه تون! :)
    البته من هنوز دقیق نمیتونم صداها رو بشناسم که کدوم صدا واسه کی بود! :دی
    مبارک باشه یک سالگی رادیو بلاگی ها! :)
    پاسخ:
    ویس ها که تقریبا همه معرفی کردن خودشونو ، وبلاگشونم تو لینک همکاران هست :)
  • دختر به شدت معمولی
  • تولدتون مبااااااااااااارک :)

    پایدار باشید

    مرسی که هستید (:

    + عجب پشت صحنه ی جالب و قشنگی خسته نباشید

    پاسخ:
    ممنونیم :)
    تازه اینا فقط اون دسته از فایلایی بود که در دسترس بود :))))
  • عاشق بارون ...
  • راستی کلی سر اون بخش سوتی ها و مخصوصاً خنده هاتون خندیدم! :)))
    پاسخ:
    چقد خوب :)
    تبریک می گم :)
    خداقوت!
    و خیلی تشکر
    پاسخ:
    و خیلی ممنونیم :)
    من تا کیک نخورم کادو که نمیدم هیچ تبریک هم نمیگم 
    پاسخ:
    چه عصبانی :))))
  • ح م کامران نیرومند
  • سلام و مرحبا به همه رادیو بلاگیها، اینطوری جمع همه یک میشه. مبارک باد تولد یک سالگی و تلاش دسته جمعی

    ای ولله
    پاسخ:
    سلام و خیلی ممنونیم :)
  • هانیه شالباف
  • دویست سالگی‌تون ایشالا :)
    آرزوم شادی و سلامتیه براتون ^_^
    پاسخ:
    ممنون برای آرزوتون :)
    اینجوری گفتم شاید زودتر کیک بدین بخورم : دی 
    حالا اینا مهم نیس یکی اون کیک منو بده بخورم:)
    پاسخ:
    الان :))))
    @ فیلوسوفیا

    آخی...
    من اون روز نمی‌دونستم با کسی هم‌کلاسی‌ام که یه روز یکی از بهترین دوستان وبلاگی‌م میشه...
    [بوس]
    پاسخ:
    :)
  • مهربان یا مهربون
  • سلام به روی ماه تک تکتون و صداهای دلنشینتون
    من مدت کوتاهی است که رادیو بلاگیها را گوش میدهم و به یمن حضورم این رادیوی عزیز یکساله شده:))که  ان شالله صدساله بشه و همچنان شاد و سرحال
    تولدش صد بار مبارک :)
    دلنشین ترین رادیو بلاگ روی زمین اید
    پاسخ:
    آدرسی چیزی؟ :)
    خیلی ممنونیم دوست عزیز
  • بانوچـ ـه
  • جان ِ من است او...
    زنده باشه رادیومون و پابرجا :)
    پاسخ:
    زنده باشی :)
  • ابو اسفنج بلاگفانی
  • بلاگفان یک سالگیِ رادیوبلاگی ها رو تبریک میگه.
    ولی خدایی خیلی غمگین بود. چند جا نزدیک بود بغضم بترکه!
    پاسخ:
    چقد جالب ما هم بغضمون گرفت ... :)
    عهه تولداین وبلاگ تواذرماهه...ایول منم اذرماهیم.29اذرتولدمه:)
    اینقدراذرعشقه...
    تولدرادیووبلاگیهامبارک...
    پاسخ:
    بله دیگه :)
  • دختر به شدت معمولی
  • ما شیرینی نخوریم کادو نمیدیم :دی

    پاسخ:
    :))))))
    اخ اخ اخ 
    من دیر رسیدم 
    تبررریک دو چندان 
    پاسخ:
    هیچوقت برای کادو دادن دیر نیست :))))
    تولدتون مبارک باشه، مرسی واسه خنده هامون:)
    پاسخ:
    مرسی واسه خنده هاتون :)
    سیل سیل اشک..

    راستش من یکم می فهمم این جمعو.. این اتفاقاتو.. این حال و هوا رو.
    امیدوارم که رادیو بلاگیها بمونه برامون :)
    خیلی خوبین. موفق باشین.
    پاسخ:
    خورشید.... :)
    رادیومون ابدی^_^
    پاسخ:
    آمین :)
    مبـــــــــــــارک بــــــــــــــــــاشـــــــــــــــه ^_^
    پاسخ:
    مــــــــــــــــــــــرسی :)
    کیک نخرینا !! تا من اینجام هیچی نخریدخودم میپزم :|

    پاسخ:
    آخ جون :)))
    آدرس چی؟!:))
    نیست که بنده  کمی برای خودم نوشابه باز می کنم واسه همین اینجام از خوشحالی نوشابه باز کردم گفتم دور همی بخندیم:)))

    پاسخ:
    همین وبلاگ
    ممنون :)
    سلام
    تولدت مبارک
    همگی خسته نباشید
    کسی توی کمد جا نَمونه
    پاسخ:
    سلام
    مرسی :)))
    خب اینجا شما گفتین و ما شنیدم . مثل همیشه :) شاید که نه . مسلما صدای زیبای شما یک طرفه و صدای خش داره ما یک سمت دیگه ! ولی فکر کنم دلهامون همسو باشن . به پاس تولد یک سالگی رادیوتون چند خط نسبتا کوتاه توی وبلاگم نوشتم . خوشحال میشم که بانیان شکل گیری رادیو نگاهشون به این چند خط بیفته . با تشکر . آوا کافه چی :) 

    پاسخ:
    کلماتت حالمونو دوچندان خوب کرد :)
  • ایزابلا ایزابلایی
  • هم تولد رادیو بلاگیها رو تبریک میگم و هم پشتکاری که داشتین تو این مدت رو :)
    پاسخ:
    ممنون که شنیدین مارو :)
    خیلی خوب بود این برنامتون :)


    موفق باشید همیشه...:)
    پاسخ:
    ممنون :)
    عه واقعا یه سال شد؟؟؟؟ پس چرا ما خیلی وقت نیس با شما آشناییم؟؟؟؟؟

    تولدتون مبارک ^__^
    پاسخ:
    اره والا یه ساله شد :)))
    وای بر شما
    مگه هرکی تو اهوازه عربه که اول با لهجه عربی گفتین پست منو؟؟؟؟؟؟؟؟
    وای واقعا
    خودتین عربین اصلا:دی
    پاسخ:
    تفریحی بود :)))
    مبارڪ (:
    پاسخ:
    :)
    تولد رادیو بلاگیها مبارک^_^
    پاسخ:
    مرسی :)
  • جودی آبوت
  • ان شاالله صد سالگی تون :)
    پاسخ:
    انشالله :)))
  • گمـــــــشده :)
  • تولدتون مبارک.
    خوشحالم که هستین
    پاسخ:
    ما هم خوشحالیم شما هستین :)
    سلام
    خانم شباهنگ یه لینک داده بود!! اما اصلأ فک نمیکردم با اینهمه خاطره روبرو بشم...
    اقای محسن رو از وبلاگ منحنی کوچک میشناسم!نمیدونم هنوز وبلاگشون هست یا نه اما من دقیقأ اون پستی ک برای آدرس بود رو یادمه،اون مسابقه ای ک برای صداها میذاشت!
    حتی اون فایلی ک برای تولد خانم لبخند بود رو دارم هنوز:) اخرین پستی ک دقیق یادمه در مورد آینه ای بود ک داخل پذیرایی نصب کرده بودن!!:)))
    اقای حامد ک رفت سربازی زیاد به وبلاگش سر نزدم  وحتی یادمه روز تولدم یکی بود:))! اخریم پستی ک گذاشت ک یادمه صف نونوایی رفته بود و با بچه های دهه هشتاد سرو کله زده بود...
    نفر هفتم داستان مینوشت لابلای خاطرات سربازیش!اخرشم نفهمیدم ک داستان چی شد انقد ک دیر به دیر میذاشت پست مربوطبه داستان رو...:/
    خلاصه خیلی ممنون از ریکوردی ک گذاشته بودید(با عرض پوزش از شباهنگ) خیلی خیلی خاطره داشت؛ ممنون از همه اتون و اینکه دمتون گررررم
    پاسخ:
    سلام
    چقد خوب که میشناسین :)
    این دوستان هنوزم مینویسنا
    منوی سمت راست قسمت "همکاران رادیوبلاگیها " میتونین لینک وبلاگ هاشونو پیدا کنین :)



  • مجتبی مطوری
  • مبارکه 😃انشاللهTvblogihaرو راه اندازی کنین😃
    پاسخ:
    مرسی :)))
    بح بح تولد، تولدتون مبارک.

    منم کیک می خوام ها ☺


    پاسخ:
    منم کادو میخواما :))))
    ازوقتی صوت دانلود کردم الان موفق شدم کامل گوشش کنم:دی
    مرسی از همه:)
    پاسخ:
    مرسی از شما :)
    مبارکه رادیوی دوست داشتنی ^_^
    پاسخ:
    تشکر :)
    ایشالله جشن صد سالگی رادیو بلاگی‌ها 
    میدونی یه حس خیلی جالب نسبت به این فعالیتتون دارم 
    موفق باشین
    پاسخ:
    انرژی میگیریم از کامنتاتون :)
    بدون تعارف میگم حیف از این استعداد‌ها 
    چه میکسی .....
    پاسخ:
    چه عجب یکی از میکس گفت :)))))
    ممنون :)
    مبارک باشه تولدش ^_^
    خوب کرد که اومد

    +چقدر اون بخشی که دوستان همه حرف زده بودن حس خوبی داشت... 
    پاسخ:
    مرسی :)
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • امشب که دوباره دارم اینو گوش می‌کنم ؛ جا داره دوباره بهتون تبریک بگم :)
    ان‌شاءالله همیشه شادی و لبخند مهمونِ دل‌ها و صداهای لبخندآورتون باشه :))
    آه ، گریم گرفته :دی 
    خیـــــلی خوبین :)) خیــــلی :))

    پاسخ:
    چه دعاهای قشنگی :)
    ممنون از شما دوست عزیز
    خب ... من صبر کردم تا بقیه بیان نظراتشونو بدن و بعد من نظرمو بگم... فایل کیفور کننده ای بود... فقط ببخشید قناری کیه؟ یه جاییش یه خانومی یه سونی میده، یه آقای میگه کسی کاریش نداشته باشه این قناری منه... قناری خانم کی هستن؟! :|
    پاسخ:
    دوست عزیز ویس های پشت صحنه ربطی به هم ندارن :)
  • مبهم الملوک
  • سلام..این فایل از بهترینا بود واقعا لذت بردم..کارتون و وقت گذاشتن هاتون  خیلی ارزشمنده و خوشحالم که میتونم شنوای این تلاش ها و این ارزش ها باشم
    با تاخیر زیاد تولد تون مبارک :)
    پاسخ:
    خیلی خوشحالیم خوشتون اومد :)
  • פـریـر ...
  • یه اعتراف کنم! :))
    امروز بعد از ظهر دوباره این فایلو گوش دادم
    یهو دلم به اندازه ده قرن واسه رادیو و بچه ها تنگ شد!
    پا شدم اومدم یه سر به همه زدم خاطرم جمع شد!
    دارین چیکار می کنین با ماها؟؟ :)))
    الهی که همیشه باشین...
    همیشه شاد
    همیشه موفق تر و موفق تر ^_^
    پاسخ:
    چه حس خوبی میدین به ما :)

    خیلی ممنون.

    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">