خبر رادیوبلاگیها 23 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

خبر رادیوبلاگیها 23

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

ما اومدیم دوباره :)

همراهمئن باشین

سوژه های خبری این هفته:

آرزوهای نجیب| پنجره می چکد| بهاری از تبار بهمن| Lumere| یادداشت های یک لیدی

سکانس های بی مخاطب| گاه نوشت های یک بانو| اسپریچو| بانوی لبخند| آقای بنفش

گویندگان: پرنده سفید، مسعود زاروی، حنانه، حسین مداحی

دانلود فایل صوتی با کیفیت 128

دانلود فایل صوتی با کیفیت 64

*******************

یه فایل پست خوانی هم به مناسبت آخرین جمعه ی پاییز براتون داریم امیدواریم خوشتون بیاد :)

به قلم سارا با صدای بانوی خیال

دانلود فایل صوتی


********************

راستی !!

این هفته به مناسبت یلدا یه سورپرایز داریم براتون ، رادیوبلاگیها قراره بشینه روی صندلی دااااغ ، پس هر سوالی توی ذهنتون از رادیوبلاگیها و عوامل پشت صحنه دارین، برامون بنویسین 

فقطم تا آخر یکشنبه شب وقت دارینا :) 

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خبر

نظرات (۵۸)

:|

باز چی کار کردین با من؟؟
پاسخ:
چه خبر؟ :)))
  • حسین مداحی
  • همه سرما خوردن! :دی
    پاسخ:
    آره :/
    اتک نزنین به بندگان خدا 

    رحم بنمایید :دی
    پاسخ:
    شیلدشون تموم میشه ما هم اتک میزنیم :)))
    سلام خاله :)


    +همیشه خوبین.. نه خسته
    پاسخ:
    سلام :)))
    خیلیم صدام خوب بود ^_^ 
    فقط یکم سمباده احتیاج داشت :/
    پاسخ:
    یکم خیلی :/
    :دی

    برم سوال دربیارم😐😐
    پاسخ:
    منتظریم :)
  • سارای بانو
  • راستشو بخوایین سر اون یباری که سوژم کردین خیلی دلم می خواد یه سوال بپرسم تو کفش بمونین خخخخ ولی چیزی به ذهنم نمیرسه :)
    بابت اینکه قبول کردین خیلی خیلی ممنونم :) 
    خیلی قشنگ شده :) 
    زحمت پستای من همیشه خدا هم که گردن بانوی خیاله :)
    پاسخ:
    خلاصه تعارف نکنین بپرسین :)))))
    به به صندلی داغ!! خیلی هم عالی
    پس بالآخره به پاسخ سوالاتمون در باب رادیو میرسیم :)
    خب اول از همه بفرمایید چه کسی به کامنتها پاسخ میده؟ چه کسی تو بقیه وبلاگها اطلاع رسانی میکنه که سوژه شدن؟ مدیریت این وبلاگ با کیه؟
    بعد اینکه کلا نحوه ی تولید پستهاتون به چه شکلیه؟ آیا اعضای رادیو با هم ارتباط حضوری دارن یا همه چی مجازی صورت میگیره؟
    این همکاری ها در باب انتخاب پستها، جمع آوری مطالب، تدوین، رای گیری و... همه ی اینها کجا انجام میشه؟
    جمع بندی نهایی و قرار دادن فایل بر روی پست به عهده ی چه کسیه؟
    کلا هرچی درباره نحوه کارتون هست برام سواله! لطفا یه توضیح جامع بدید
    مرسی :)
    پاسخ:
    ثبت شد :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • سلام صبح شنبه جمعه طورتون بخیر:دی
    :))
    دست مریزاد به تیم سرماخورده رادیوبلاگی ها.

    پاسخ:
    ممنون :))))
  • فاطمه قاف
  • نه خسته رادیو بلاگی ها :))))
    پاسخ:
    تشکر:)
  • ببر بنگال
  •  تجویز من برای سرما خورده های رادیو بلاگی :
    به جای سرما شلغم بخورید والا :دییییییییییییییییی (با جیغ خوانده شود )
    خخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    حتما میگم بهشون :)))
    کجا سوالامو بپرسم ؟؟؟
    پاسخ:
    همینجا :)
    کلاغه:)))
    سوژه شدیم رف:))
    پاسخ:
    بله :))))
  • ح م کامران نیرومند
  • سلام، تنتان سالم و روح و جانتان شاد و گلویتان پر ثمر باد 
    پاسخ:
    ممنون از شما :)
    سوال صندلی داغ من از عوامل رادیو اینه که چرا انقدر خوبن؟ :دی
    پاسخ:
    :/
    سوال بعدی‌م هم اینه که چرا اسم همه‌شون s داره؟
    مسعود، محسن، امیرحسین، سعید، حسین، سارا، سوسن، نفیسه، نسرین، ثریا، صبا
    آیا حنانه هم اسمش سین داشته و به مرور زمان این سین حذف شده؟ نظر حنانه در مورد اینکه اسمش سین نداره چیه؟
    پاسخ:
    :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • کجا باید سوال بپرسیم؟:دی
    پاسخ:
    همینجا :)
    سلام
    ممنونم از رادیوبلاگیها و گوینده پستم خیلیییی باحالی بود :)))


    +فقط اسمم لیدا نیست :) با تچکر
    پاسخ:
    + سوتی دادن از صفات بارزه اخبار رادیوبلاگیها بود....
    رادیوبلاگیای عزیز خسته نباشید ، مانده نباشید ....
    پاسخ:
    سلامت باشید :)
  • پرتقالِ دیوانه
  • خو منم ازین چگونه پرتقال را پیدا کنیم ها داشتم :((
    پاسخ:
    وات؟ :/
    سوال من: میخوام بدونم کی جواب کامنتها رو میده 😁 فعلا همین. 
    پاسخ:
    سوالتون ثبت شد :)
    عاغا ادم هول میکنید خب من سوالام میپره:/
    پاسخ:
    تا فرداستا وقت بجنبین :)))
    اقا مسعود اگه اشتباه نکنم دوستشون کی بوده که گفته بیا خبر بخون:دی,
    چرا بلاگ نمیزنن؟!
    کلا جمیع رادیوبلاگی ها به کدوم خبر بیشتر خندیدین؟!
    بزرگ ترین عضو کم سن ترین کیه؟!
    کیا متاهلن؟!
    امم چرا پایین پستای رادیو بلاگیا کامنت نمیزارین هیچ کدوم تویاینستاگرام؟!من اینستا ندارم اما همینجوری میام فقط ازروکامنتا میتونم پیجارو باز کنم دلم میخواد همه بلاگ همینجوری ببینم:|
    دیگه..
    کی از همه وسواسی تره تو اخبار؟:))
    اومدم بگم کی از همه خوشکل تره مثه این بازی های مهد کودکی
    امم فعلا همینا:/
    پاسخ:
    ثبت شد :)
    همتون همدیگرو هم دیدین؟!از چه شهرهایی هستید:)
    تاحالا دعواتون شده؟
    گفتید نه بعد فردا شبش دعواتون شد تقصیر من نندازیدا:|
    تحصیلات همه..:دی
    شیطون ترینتون؟!
    سخت گیر ترین؟!
    مهربون ترین؟!
    بامزه ترین؟!
    بامرام ترین؟!
    رومخ ترین؟
    جیغ جیغو ترین؟؟
    سرحال ترین؟!
    موتورجستجوم داره به کار میوفته برا سوال:))

    پاسخ:
    سوالتون ثبت شد :)
    بازم بپرسم؟:دی
    پاسخ:
    بله :)))
    سلام 
    سوال به شرط سوال :دی
    صندلی به شرط صندلی :دی 

    با پیام فوق العاده فوق العاده جناب آقاگل به اینجا رسیدم :)

    اولا عیدتون مبارک :)
    اما سوال : نویسنده این وبلاگ خانم هستش یا آقا ؟
    کسی که کامنت رو جواب میده آقاست یا خانم ؟
    اسم مجازی یا واقعی تون بگین !

    این آقای مسعود رازوی کیست که وبلاگش هم مشخص نیست ؟
    کسی که رادیو بلاگی ها رو ابتدا ابداع کرد که بود ؟
    اسمش رو با رسم شکل توضیح بده !
    شیخ شباهنگ دقیقا بجز ملاقات و دیدار و گفتگو با بیماران حادثه سوختگی دقیقا تو رادیو 
    چکار میکنه ؟:)
    شیخ شباهنگ دقیقا کارش تو رادیو  چیه ؟
    آقاگل کارش تو رادیو  چیه ؟
    درسته خبرا رو عین بی بی سی میرسونن به دست شما ولی آسا خودشون هم تلاشی دارند 
    برای طنز جلوه دادن اون متن ؟ یا فقط جز خبرگزاری بی بی سی نیوز هستند !
    پرنده سفید کیست ؟ علت مهاجرت پرنده سفید چی بود ؟:دی 
    نویسنده اش کیست ؟o_O
    و چرا شد پرنده سفید ؟
    حنانه چرا اینجا حنانه است ولی تو وبش  حناست ؟o_O
    کدومش صحیحه ؟
    اگر حناست چرا مزرعه رو ترک کرده اومده شهر ؟:دی 
    چرا آقای بنفش چرا آقای قرمز یا آبی نشد ؟ چرا مخلوط این دو رنگ شد ؟:))

    برای آینده رادیو چه تصمیمی دارین ؟ 
    آیا فقط میخواین این روند رادیویی تون رو ادامه میدین یا که خیر ؟؟
    آیا وقت آن نرسیده هر هفته با زبان طنز یک موضوع اجتماعی رو زیر ذره بین ببرین یا که 
    خیر ؟
    فعلا دیگه سوالی ندارم خوش باشین با این سوالات :دی 

    ها یه سوال اونم اینکه چه جوری متن ها کنار هم قرار میگیره ؟
    یعنی اینکه چه جوری صداها بهم وصل میشن ؟:)
    شما که استدیو یا جای ثابت که ندارین بجز تلگرام ولی خب چه جوری صدای مثلا حنانه و پرنده سفید و بقیه در کنار هم تو رادیو قرار میگیره ؟o_O
    جای ثابتی دارین یا که خیر ؟:)
    دیگه همین بسه براتون الان کنسل میکنین صندلی رو ؟:)):دی 

    پاسخ:
    ثبت شد سوالتون :)
    اقا اهنگ ممد نبودی بعد از کامنتدونی محسن عالی بود کلی خندیدم :))))
    وقتی یه سرباز تو سرما اینطوری پست میده داغ دلم تازه میشه;(
    پاسخ:
    :)
    خواهشا زن و شوهرا یه دور با هم مکالمه داشته باشن من بدونم چی به چیه!
    و خواهشا اون خانمی که اخبار هواشناسی میگه بگه که کیه که من بدونم کی به کیه! انقدر که ذهنم مشغول این سوالات شد این مدت! 
    خودتونم ته صحبتاتون معرفی کنید...مرسی اه!
    با تشکر =)
    پاسخ:
    ثبت شد سوالتون :)
  • ساکن طبقه 40
  • ایده ی صندلی داغ از کجا به ذهنتون رسید ؟! :))))))
    پاسخ:
    قرن هاست خیلی از صندلیا داغن :)))
  • بانوی لبخند
  • از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون کلی پز دادم تو فک و فامیل که ببینین رادیو پست منو سوژه کرده 
    دوزار اومد رو ارزشم اصن!
    :)
    ممنون رادیوی عزیز
    پاسخ:
    خواهش :)
    حالا اینجوریام نیساااا :/ شاخ و برگ فلسفیشو هرس کردید چوب قهوه ای و سنگین و رسول نجفیش موند :/ :))

    کلاس خصوصی می ذارم تلفظ اسممو یاد می دم :خ  -_- 
    خارج از شوخی، همون فائلا س. 

    و اینکه عاقاااا، چقدر اون داستان سرباز اولش خوب و حرفه ای شده بووووود، مثه آیتم های رادیو نمایش شده بود... واقعا دمتون گرم روز به روز دارید حرفه ای تر میشید 
    پاسخ:
    بله بله :)))
    پس چرا من خودم یادم نمیاد ابوعلی سینا اومده باشه به خوابم، هومممم :| 
    :دی
    پاسخ:
    ما یادمون میاد :)))
    آقا من خیلی دلم میخواد از آقاگل سوالای سخت بپرسم!!! تو صندلی داغ منو ترکوند!!! :/ ولی نمیدونم چی بپرسم ازش!!! :(
    یه نفر کمک کنه!!!!
    ( تصحیح میکنم.... آقا گول!!!) :دی
    پاسخ:
    منتظریم :)))
  • ببر بنگال
  • 1- چرا گوینده های رادیو بلاگی سوزه نمیشن ؟
    2- چرا گوینده ها خودشونو معرفی نمیکنن ؟
    3- چرا برای گوینده ها امتیاز گذاری وجود نداره ؟ اینطوری در پایان سال
    گوینده برتر هم توسط بازدید کنندگان از رادیو بلاگی ها معرفی میشه .
    هم نقد هم پیشنهاد هم سوال با هم بود :دی 
    پاسخ:
    ثبت شد سوالتون :)
    :)))
    سوژه های رادیو بلاگی ها رو چجوری انتخاب میکنید ؟
    پاسخ:
    سوالتون ثبت شد :)
  • پرتقالِ دیوانه
  • توی یه تیکه از رادیو گفته بودین در راستای این پستای چگونه فلانی را پیدا کنیم... میگم منم داشتم ازین پستا :)

    حالا بیخیال بزا فکر کنم ببینم سوال باید چی بپرسم
    پاسخ:
    آهان :)))
  • پرتقالِ دیوانه
  • دوست داشتین اگه دست خودتون بود کجا به دنیا میومدید؟
    کودوماتون عاشق شدین؟
    اگه یه روز میتونستین نامرئی بشید چی کار میکردید؟
    تا حالا چند بار بدون اینکه خانواده بدونن با جنس مخالف رفتین ییرون؟:/
    دوست داشتید الان چند سالتون بود؟
    اکه هر کودوم میتونستین یه چیزی غیذ از آدم باشید دوس داشتید چی باشید؟ (هم بقیه جاندارن میشه. هم اشیا. هم غذا.هم چیزای انتزاعی. خلاصه همه چی میشه)
    وزنتون رو بگید
    شما خونتون مورچه داره؟
    قله ی خوشبختی کجاست؟
    شامپو چی میزنین به سرتون؟:/
    خدایی همه این چرت و پزتا رو جواب میدین؟
    قد؟
    در هفته رادیو تقریا چند ساعت از وقتتون رو میگیره؟
    پر اعتماد به نفس ترین فرد گروه کیه؟
    خوشگل ترین فرد؟
    شادترین فرد؟
    مرموز ترین فرد؟
    تنبل ترین فرد؟
    وظیفه شناس ترین؟
    آنلاین ترین؟
    پرکار ترین؟
    بی مزه ترین؟
    خوابالو ترین؟
    غرغرو ترین؟
    شما خونتون مارمولک داره؟
    اگه میتونستین تعداد ساعتای شبانه روزو مشخص کنید دوس داشتیددچند ساعت میبود؟
    خسته شدم دیگه :/
    بستونه:دی
    پاسخ:
    ثبت شد سوالتون :)
    صندلی داغ:)))
    خیلی خوشحالم که میتونم بهتر بشناسمتون:)
    سوال:بچه بودید میخاستید چیکاره بشید؟
    عاشق شدین؟:دی!
    پاسخ:
    سوالتون ثبت شد :)
    عالی لاایک:))
    پاسخ:
    :)
    خب سوالمُ اینجا می پرسم . تا حالا شده به فکر تعطیلی رادیو بیفتین؟ اگر اره لطفا توضیح بدین به چه علت ؟ 
    پاسخ:
    ثبت شد سوالتون :)
    خب ظاهرا هیچکس سوال نپرسیده :)
    من استارتشو میزنم
    با اجازه بزرگ ترا :

    بدترین روز یا تلخ ترین خاطره ای که توی رادیو بلاگی ها داشتید ؛ چه زمانی بوده ؟ (میخواستم بگم بهترین ؛ دیدم خیلی خز شده :)
    پاسخ:
    شما آخرین نفرین فعلا :)))
  • حسین مداحی
  • من فقط یک سوال دارم و اون اینکه چرا اینقدر دیر منو کشف کردین؟!
    حالا که فکر میکنم میبینم دو تا سوال دارم و دومی اینکه چرا در بدو فعالیت من در رادیو بلاگی ها سرما خوردگی اومد سراغم؟!
    پاسخ:
    :))))
    خداقوت همگی.یاد جمعه ایرانی افتادم خخ
    +
    واسه آینده رادیو ،برنامه خاصی دارین؟
    احساستون ازین همه استقبال؟
    چجوری عضو استخدام میکنین؟شبیه مصاحبه:دی؟
    قصد برگزاری عکدمی در هر زمینه صداپیشگی رو ندارید؟
    در ادامه بیانات اون دوستی که پرسیدن خونتون مارمولک داره.من آهنگ <<شما خونتون مورچه داره >> رو درخواست میکنم خخخ 

    پاسخ:
    ثبت شد سوالتون :)
    کی اول این ایده رادیو زد به سرش؟
    پاسخ:
    ثبت شد سوالتون :)
    ولی کاش فایل تولد رادیو رو دوستان با دقت گوش میدادن :)))
    سوْال من برا خالی نبودن عریضه اینه که چرا هیچ کس از من سوالی نداشت؟؟ :))
    بعدشم اینکه چرا ملت انقد سوالای غیر خفن پرسیدند؟؟

    در اخر هم اینکه شیطونه میگه خودم استینا رو بزنم بالا همتون رو بسوزونم ها...
    پاسخ:
    الانور :)))))
    بعضی سوالا جمیعا پرسیده شده :)))
    نخیر! من سوْال انفرادی میخواستم! اصن جا داره تو همین برهه از تاریخ به نشانه ی اعتراض خبر نویسی در رادیو رو ترک کنم و در افق محو بشم!
    :)) :|
    پاسخ:
    عه :/
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • به‌اندازه‌ی کافی دوستان سوال پرسیدن دیگه، ما هم از جوابتون فیض می‌بریم:)
    خداقوت:)
    پاسخ:
    باشه :)))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • فایل هم عالـــــی بود، مثل همیشه:)
    آهنگ‌ها هم :)
    پاسخ:
    مرسی:)
  • ببر بنگال
  •  پس کو جواب سوالات O_o
    پاسخ:
    یلدا :)
    من می تونم یکی از گوینده های افتخاری شما باشم ؟
    پاسخ:
    چرا که نه :)
    ((-:بیو کامل دیگه همین
    پاسخ:
    امر دیگه؟ :)))
    امروز شنیدم و خیلی لذت بردم ممنون از همه
    فقط من چندتا سوال دارم:
    آقای مسعود زاروی: یعنی شما الان کچلی؟! :دی
    شباهنگ: جان من اون آهنگی که بعد از قسمت نداشتن سوژه طنز پخش شد رو از کجا گیر آوردی!؟ :)))))))))))))))))
    حنانه: خب چرا سیب پخته نمیخوری که صدات خوب بشه!؟ (:دعوا) :دی
    دم همتون گرم
    پاسخ:
    :)
    آی این سوالایی که من پرسیدم ربطی به صندلی داغ نداشت ها همین الان پاسخگو باشید لدفن! :دی
    پاسخ:
    :/
    با سلام خدمت شما مدیر وبلاگ رادیو بلاگی‌ها 
    امیدوارم روز خوبی را داشته باشید 
    شما در صوت مربوط به جشن یکسالگی این وبلاگ فرمودید که از تازه کارها حمایت میکنید ...‌ وبلاگ کوچک من هم در راستای ادبیات تعلیمی و سخنان بزرگان و به دور از هر گونه خود اندیشی به وجود آمده است فلذا از شما میخواهم که مرا در ارتقا هر چه بهتر این وبلاگ یاری رسان باشید .... با تشکر فراوان از شما 
    پاسخ:
    مطالبی که مال خودتونه برامون ارسال کنین تا درصورت تایید بصورت صوتی پخش شه :)
    من یک اعترافی کنم :( 
    نمی دونم چرا وقتی اول اخبار 23 رو گوش می کردم با روایت داستان سرباز اشکم در اومد . شاید برای ترانه ی داریوش بوده . نمی دونم . خلاصه که اشکم در اومد :"(
    پاسخ:
    چقد جالب :)
    چرا من سوالی ندارم :/
    پاسخ:
    :))))
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • با رسم شکل توضیح دهید...
    پاسخ:
    :)))
    این اهنگه که قبل از سوزه شدن منه:|
    اسمش چیه؟ خوشمان امده ازش:)))
    پاسخ:
    جادوی خاص سینا شعبانخانی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">