خبر رادیوبلاگیها 24 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

خبر رادیوبلاگیها 24

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ

با یه روز تاخیر اومدیم :)

همراهمون باشین...

سوژه های این هفته:

تراکم اندیشه ها| پلاکت| بوی سیب میدهی دختر | قناری معدن

خط خطی های یک شاعرتنها| رنگ پریده| ترنم | شیدا|

دلخوشی های یک شهریوری

گویندگا: حنانه، مسعود زاروی، حسین مداحی

دانلود فایل با کیفیت 128

دانلود فایل با کیفیت64


  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خبر

نظرات (۱۸)

خخخ سوژه هارو:|
پاسخ:
بله :)
  • ♫ شباهنگ
  • خسته نباشید بچه‌ها
    خدا قوت :)
    مثل همیشه کارتون حرف نداشت
    عالی بود
    پاسخ:
    :)
  • حسین مداحی
  • خیلی هم عالی. ممنون.
    پاسخ:
    ممنون :)
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • واسه شکایت ترنم، ۲تاضامن رو یادتون رفت!
    زرشکِ طلایی؟!خخخ
    چقدر من به‌کمک این طرح همیار پلیس از بابام باج گرفتم:دی
    صدای شلاق هم خیلی باحال بود خخخ
    و واسه بعدی( آهــــــــــای و اینا!) خخخخخخ :دی این خیلی باحال بود واقعا!
    آهنگ‌ها هم که مثل همیشه عالی:)
    خداقوت:)))

    پاسخ:
    خیلی ممنونیم از شما :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • سلام بچه ها دمتون حسابی گرم. 
    این هفته من نبودم. به خاطر مشکلاتی که پیش اومد. و خب گفتن سخنی کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند. وقتی کسی حال دلش خوب نیست خب نمیتونه خبر بنویسه! ببخشید خلاصه. حادثه است. خبر نمیکنه.


     یک پیام اخلاقی هم بدم. این روزا حواستون به لوله های بخاری و گاز باشه. فکر نکنیم ما در برابر حوادث ایمنیم فکر نکنیم اینا فقط برا بقیه رخ میده. حتما لوله های بخاری رو هر چند وقت یکبار چک کنین. 


    این هفته حسابی زحمت کشیدید. خیلی خبرها خوب بود. خیلی. دمتون گرم واقعا.
    پاسخ:
    تشکر از شما :)
    خیلی باحال بود واقعا:)))
    آخه چجوری اون وبلاگ خاک خورده و داغون من رو پیدا کردین :)))
    یه لحظه فکر کردم دیگه کسی بعد از یه سال اونم توی بلاگفا به یه وبلاگی سر نمی زنه چرت و پرت نوشتم :))
    باشد که دیگر ازین فکر ها نکنیم که رادیو بلاگی هایی در کمین نشسته :))
    +همان نویسنده ی دلخوشی های یک شهریوری هستم:)
    پاسخ:
    به ما میگن رادیوبلاگیها همیشه همه جا :))))
    ولی رسمش این نبود که اسم خودم بره قاطی سوژه ها =)

    خیلــــی خوب بود. دم همه گرم ^_^
    پاسخ:
    خیلیم رسمش بود :)
    داغون این پیام اخلاقی شدم اصن! مرگ خاموش نشی صلواااااااااات:دی
    گوشیدیم لذت بردیم نخسته همگی:دی
    پاسخ:
    مرسی :)))
    خودش میسازه خودشم تشکر میکنه !! جل الخالق 😂
    پاسخ:
    کی؟ :/

    عالی :)
    پاسخ:
    :)
  • خودمونی ツツ
  • عاغا داشتم آنلاین گوش میدادم به این فایل ، یه چیزی توجهمو جلب کرد ...
    یک عدد اشکال ...
    توو زبان انگلیسی قبل اعداد ترتیبی the میاد ...پس میشه the first bloggers online radio ...
    من الفرااااااااااااااار تا نیومدن بکشن منو...
    پاسخ:
    ممنون از تذکرتون :)))
    من یه دوست ناشنوا دارم که بهم گفت آدرس اینجا رو پیدا کرده نمیشه بعضی وقت ها لطف کنید متن فایل رادیویی هم منتشر کنید؟ شاید سوژه کردن و این مدل طنز برای دوستم هم جالب باشه🙏🏻
    پاسخ:
    دوست عزیز امکان گذاشتن متن وجود نداره ولی میتونین آی دی تلگرام یا ایمیل ایشون رو بدین به ما تا هر هفته براشون بفرستیم :)
  • دلقــ ــک
  • خسته نباشید خیلی خوب بود :))
    پاسخ:
    ممنون :)
  • ببر بنگال
  •  خیلی خیلی عالی بود یعنی میتونم بگم بهترین قسمت خبرها بود .
    پاسخ:
    چه خوب :)
    راستی به من پیام ندادین سوژه شدما
    پاسخ:
    :))))
    این مرده که گویندگی میکنه حسین مداحی خودمونه؟:))))
    پاسخ:
    بله :)
    :) خخخ
    پاسخ:
    :)))
    وای، این قطعه نوشتن لذت بخش است، خواهر کوچکتر من آن را تحلیل می کند
    چیزها، بنابراین من قصد دارم به او بگویید.
    پاسخ:
    !!!!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">