خبر رادیوبلاگیها 30 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

خبر رادیوبلاگیها 30

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ب.ظ

ما اومدیم :)

همراهمون باشین...


سوژه های این هفته: 

عابی نوشت|تراکم اندیشه ها|زندگی رویایی|روزانه های یک دانشمند شیرازی

آندرومدا|ملکه بانو|فعلا هیچی نمیتونم بگم|من یک دختر مسلمانم

گویندگان: حنانه، مرتضی، پرنده سفید

دانلود فایل صوتی| کانال تلگرام رادیوبلاگیها| اینستاگرام رادیوبلاگیها

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خبر

نظرات (۱۸)

عالی:/
پاسخ:
پس چرا اینطوری :/
خروج:))))))
پاسخ:
والا  :)))
عولن کع من جایذمو بع خًوانوادع اذیظم عحداع میکنم ولی به من طوظیه بدید رادیو ترانزیستور چیه :/

پاسخ:
جایزه ی ویژه ست :)))
دارین خطرناک میشین!اون اهنگ جنی چی بود»_«؟
پاسخ:
آهنگِ جنی بود :))))
اقا ترسیدم :(
پاسخ:
:))))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • سیل جوراب ها :)))))

    خیلی خوب بود. مرسی :)
    پاسخ:
    مرسی :)
  • یا فاطمة الزهراء
  • خانم مارپل :))))) 
    پاسخ:
    :)))
    من این هفته عاشق لهجه شیرازی مرتضی شدم. ترکیبی از همه لهجه های کشور بود قشنگ :))
    اولاش آبودانی اهوازیه. وسطش شیرازی میشه و آخراش میره توی کرمونی. :d

    پاسخ:
    بله از قابلیت های مرتضی ست :))))
  • دانشمند شیرازی
  • اول اینکه خودم کلی خندیدم :)) ولی دفعه بعد واسه لهجه شیرازی،بگین خودم میام شیرازی حرف میزنم دوستمون همه لهجه ای داشتن جز شیرازی :))
    پاسخ:
    باشه حتما :)))
    خیلی خوب بود فقط لهجه شیرازی رو که اصلا شیرازی نبود من نپسندیدم. 
    دست  مریزاد 
    پاسخ:
    دیگه طنزه دیگه :))
    آقا ما اعتراض داریم خانم حنانه پارتی بازی کردن وسوژه شدن خودشون رو نخوندن .
    پاسخ:
    کاری از دست ما برنمیاد والا :/
    خیلی خوب بود. خیلی. خصوصا مادربزرگ :))))
    پاسخ:
    :))))
  • نــاریــن عـآبی :)
  • عَخـــی :دی 
    تشکر بنماییم ازتون لازم به ذکر است که مادربزرگ من به اندازه هر دهه هشتادی چیز میز بداند :دی
    پاسخ:
    خوشبحالتون :))))
    چه متفاوت بود :))
    پاسخ:
    :)
    یکی آدرس این آقا مرتضی رو بده به من!!!!! میخوام ترورش کنم!!!! :/
    خداییش مد اینجوری حرف میزنیم؟؟؟؟؟؟ :/
    پاسخ:
    :))))))))
    سلام آقا این مرتضی چقد خوب بود:)))))
    اقا تو آلمان لهجه ی شیرازیشون اینطوریه جمعی از لهجاته:))))
    پاسخ:
    :))))))))))))))
    سلام
    جالب بود
    من یک برنامه نویس و طراح سایتم اگه کمکی از دستم برمیاد بهم خبر بدید
    پاسخ:
    سلام
    واقعا میگین؟ :)
    سلام
    خواستم فقط نظری داده باشم نگین بی معرفت بود
    پاسخ:
    مممون :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">