خبر رادیوبلاگیها 33 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

خبر رادیوبلاگیها 33

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۵۹ ب.ظ

سلام

اومدیم ما :)

سوژه های این هفته:

جوونای دهه شصتی|شبح روشنفکر| بوی بهار می شنوم از صدای تو | ماهی برکه ی کاشی|

نگاه سرسری به بیرون| اینجا می نویسم| طاقچه| خانه عنکبوتی من| جیغ صورتی

گویندگان: سمانه، محمدامین حیدری

دانلود فایل با کیفیت 128

دانلود فایل با کیفیت 64

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خبر

نظرات (۲۱)

  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • :)
    پاسخ:
    :)
    هووورا،

    نه خسته :)
    پاسخ:
    مرسی :)
    خداقوت :)
    خبر مربوط به رفیعه‌بانو و وبلاگ جوونای دهه شصتی بسی بیشترتر موجبات خنده‌مون رو فراهم نمود. :))
    پاسخ:
    چه خوب :)
    :)))
    پاسخ:
    :)))
    سلام ممنوووون :)) اولین سوژه هم شدم 
    می گم من دهه هفتادی ام هاااااااا
    پاسخ:
    عه؟ :)))
    خوب موندی :))))))
    به به ستاره رادیو هم روشن شد ^ــ^
    پاسخ:
    بله ^_^
  • بهار پاتریکیان D:
  • انقد حس خوبیه سوژه نمیشی میای میخندی و میری فقط :)))))
    پاسخ:
    تنت میخاره ها :)))))
    :)))))))))))))
    پاسخ:
    :)))))
    اینجا دیگ کجاست؟؟ سوجه چیه؟ رادیو چیه اصن؟ :|
    پاسخ:
    اینجا رادیوبلاگیهاست :))))))
    خوش اومدی
    برم بگوشم @__@ بد نباشه فقط :|
    پاسخ:
    نه بابا
    ما بد نمیگیم هیچوقت :)))
    هندزفریم کوووووووو
    پاسخ:
    اوناهاش من میبینم . سمت راستت :))
    بابا منم علاوه بر اون فرد ناآگاه، نمیدونستم همچین چیزی هست اصلا! :| در حد اسم شنفته بودم :|
    مرررسی ازتون... خیلی خوبین کلا:)))) 
    یه سمتی هم به ما اعطا شد! میکرو چی چی چی چی :| خوبه خوبه :دی
    فقط اینکه بنده رفیعه، نویسنده ی وبلاگ طاقچه با پست "خود حدیث مفصل بخوان" هستم! اشتب گفتید :دی 
    کار شمام مثل رادیو پاتوقه یه جورایی ولی در یه ابعاد دیگه! من کار اجرایی این چنینی کردم ( چشمک ریزی میزند)
    ممنووون بازم :)
    پاسخ:
    اووووه ما سابقمون دیگه داره به قرن نزدیک میشه :))))
    رادیوی ما فقط بلاگی هست 
    با متن ها و پستای وبلاگ :)
    عه چه خوب
    پیشنهاداتت رو با خوشحالی می شنویم :)
    سلام
    سوژه بک شدین!
    http://faridzakeri.ir/post/11
    پاسخ:
    ممنونیم :)))
    وای انتخاب موزیکاتون عالیه! :دی
    پاسخ:
    ممنون :)
    تو خودت نمره ی بیستی:) آقا چقد معلمی بود:|:)))
    پاسخ:
    :))))
  • آقای سر به هوا ...
  • ناب بود :))
    پاسخ:
    :)
    سلام
    بازم مثل همیشه عالی و با نمک بودید باآهنگ و ترانه های جالب
    دستتون درد نکنه دوستان بلاگی:)
    لذت بردم
    پاسخ:
    خواهش می کنم :)
  • آوا ... کافه ی خیابان هفتم
  • ما بیماری داشتیم که فامیلیش هشت و چهار بود :)))))))))
    پاسخ:
    دیگه حرفی ندارم من :))))
    ضمن تچکر و :)))) این صوبتا
    خواستم تاخیرتون رو به روتون بیارم:دی
    پاسخ:
    ممنون :)))
    با تاخیر ، خسته نباشید :د 
    پاسخ:
    ممنون :)
  • بانو ف تک نقطه
  • چقد دیر اومدم .. ممنون :))) جالب بود :دی
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">