معرفی - وبلاگ پس مزخرف ها :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

معرفی - وبلاگ پس مزخرف ها

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

وبلاگ خوبی است. چرا؟ به نظر شما چه جور وبلاگی را "خوب" می نامیم؟ شخصا نه تنها وبلاگ بلکه هر رسانه ای که هدفی برای گفتن داشته باشد را خوب می نامم.اما جدا از دغدغه ی تایید یا تکذیب افکار تفکر پنهان شده پشت این حرفا ارزش دوچندان دارد. حال چه "پس مزخرف ها " نامیده شود چه "سمفونی ویرجیانا ولف" یکی از نکانی که باعث جذاب تر شدن وبلاگ نویسی نسبت به سایر رقبا شده بود خلق کاراکتر برای نویسنده بود مهم نبود چقدر شبیه به شخصیت جاری ما در دنیای واقعی باشد، تمام امکانات را برای جذاب تر شدن شخصیت این شخصیت بکار می گرفتیم. هدر، تصویر نویسنده، نام درج شده زیرپست ها و... پروفایل یا توضیحات هم به نوبه خود نقش مهمی را بازی می کنند. باید اون قدر جذاب باشی و کنجکاوی خواننده را تحریک کنی تا از خودش بپرسد " ای ان اف پی" یعنی چی؟ خصوصا برای نویسنده هایی مثل موکا که نوشته ها عامل اصلی این کنجکاوی اند.

خواندن این وبلاگ را از دست ندهید که شدیدا وبلاگ "خوب" کمیاب شده است :)


لینک وبلاگ | کانال تلگرام رادیوبلاگیها | اینستاگرام رادیو بلاگیها

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

معرفی وبلاگ

پس مزخرف ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">