معرفی کتاب 21 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

معرفی کتاب 21

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۴۵ ب.ظ

اطلاعات کتاب:

نام کتاب: در سینه ات نهنگی میتپد

نویسنده: عرفان نظرآهاری

 

گوینده: سمانه

معرف کتاب: آقاگل

دانلود فایل صوتی

 

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

نظرات (۱۲)

این کتاب عالیه کلاکتابهای عرفان نظراهاری عالیه
پاسخ:
آره واقعا :)
دست گوینده و میکس کننده اش درد نکنه :)

پاسخ:
مرسی :)
  • کنت دراکولا
  • کتابه چند صفحه ست؟!۵صفحه؟؟؟
    پاسخ:
    نه بیشتره :)))
  • خان بلاگستان
  • سپاس. 
    ویه تشکر ویژه هم ازآقا گل عزیز .
    پاسخ:
    مرسی :)
    عالی
    پاسخ:
    :)
  • ام اسی خوشبخت
  • سلام بر دوستان عزیز رادیوبلاگی ها
    عیدتون مبارک :)
    ممنون برای معرفی این کتاب خوب :)
    پاسخ:
    خواهش میکنیم :)
    سلام خدمت شما دوست عزیز 
    وافعا کارتون درسته در ساختن پادکست ها 
    من هم قصد دارم برای سهر خودم پادکست درست کنم ولی از کم و کیف کارش خبر ندارم مثلا همین افکت های شیکی  که روی کارا تون میزارید 
    اگه میشه منو راهنمایی کنید ممنونتون میشم. ینی بگید چه نرم افزارای و سخت افزارایی میخواد
    پاسخ:
    سلام
    ایمیل یا وبلاگتون رو بدین تا راهنمایی کنیم :)
  • فروردین دخت
  • عاشق این کتابم و کلا همه ی کتابایی که عرفان نظر آهاری نوشته...میشه منم یکی از کتاباشو معرفی کنم؟ با صدای خودم؟؟؟ عایا؟؟؟  
    پاسخ:
    بله که میشه . خیلیم خوب :)
  • فروردین دخت
  •  خب باید چی کار کنم اول؟ راهنمایی میفرمایید؟
    پاسخ:
    یه قسمت از کتاب رو انتخاب کنین و با یه رکوردر خوب بصورت خام (بدون هیچ آهنگی) ضبط کنین و آپلود کرده و برامون لینکشو بدین :)
    ممنون از معرفی کننده کتاب :)
    پاسخ:
    :)
    خوشم نمیاد از این کتابا
    میشه کتابایی که من دوس دارمو معرفی کنین ؟ :دی
    پاسخ:
    خب کتاب یچیز سلیقه ایه :))
    سلام من همونی ام که در بالا از شما سوال کرده بودم (پست معرفی کتاب 21 )
    biotaky@gmail.com
    این ایمیل منه ولی آی دی تلگرام برای برقراری ارتباط راحتره به نظرم 
    ADM_boshrouyagia@
    پاسخ:
    ایمیل شد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">