اخبار رادیوبلاگیها 38 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

اخبار رادیوبلاگیها 38

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵ ب.ظ

ما اومدیم و اینبار با سبکی جدیدتر :)

همراهمون باشید...

سوژه های این هفته : 

مدادرنگی| الرحیل| ماهی کوچولو

چند گیگ خاطره سروش| مهردخت

دانلود فایل صوتی با کیفیت 128

دانلود فایل صوتی با کیفیت 64

گویندگان: مسعود زاروی، حنانه، سمانه، پرنده سفید

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خبر

نظرات (۱۲)

زودزود آپ بشید:-)
پاسخ:
چشم :)
  • ماهی کوچولو
  • وااای :)) من اشتباهی بودم :))
    دقیقا تا گفتین من اشتباهی بودم یاد مرد هزار چهره افتادم :))
    همون دفاعیات مسعود شصتچی :)) 
    پاسخ:
    :)))))))
  • ماهی کوچولو
  • وااای :)) شیراز؟ پنج و نیم صبح :)))) امکان نداره :))))) 
    موافقم برده داری بوده :))))) 
    پاسخ:
    دیگه شده دیگه :))
    خبر چند گکیگ خاطره خیلی باحال شده بود :)
    به نظر من هر خبر از هر وبلاگ گاهی زیادی کش میومد و لوس می شد
    ولی خیلی خوبه که هستین خیلی مرسی:)
    پاسخ:
    سعی کردیم رو خبرا وقت بیشتر بذاریم و به کیفیت اهمیت بدیم نه کمیت...
  • فروردین دخت
  • خیلی خوب بود...عالی :)
    ...فقط یه چیزی شما چرا آهنگایی که استفاده میکنید مشخصاتشو نمیذارین خو؟ من الان در به رد دنبال اون آهنگ کنکورم که!
    پاسخ:
    متنش رو بنویسسن گوگل میاره که :)))
    بازم پیدا نکردین بگین لینک بدم :)
    اقا کجاییید که رغیب ساختن براتون
    رادیو فانتوم رغیبتون شده خخخ
    پاسخ:
    رقیب یا رغیب؟ :/

  • خان بلاگستان
  • عالی بود خسته نباشید.
    پاسخ:
    ممنون :)
    خیلی از صدای این گوینده ها خوشم میاد.مخصوصا آقا مسعود وحنانه،میگم بیشتر ازشون تو گویندگی استفاده کنید:))
    +این باحال بود:)ب
    پاسخ:
    چشم :)
  • فروردین دخت
  • پیدا نکردم :(
    پاسخ:
    http://bayanbox.ir/info/46206919591682327/Amir-Mani-Konkoor-WWW.IRMP3.IR

    بفرمایین :)
    :دی
    پاسخ:
    :)
  • فروردین دخت
  • ممنون :)
    پاسخ:
    :)
  • چند گیگ خاطره با طعم تمشک
  • کارتون خیلی خوبه صدای گوینده ها رو هم دوست دارم

    پاسخ:
    ممنون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">