مصاحبه با بلاگرها 3 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

مصاحبه با بلاگرها 3

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۴۰ ب.ظ

سلام :)

مصاحبه ی امروز تو پارک با یکی از بلاگرا به اسم خورشید از وبلاگ "پنجره می چکد" هست 

با ما همراه باشید...

دانلود فایل صوتی

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

مصاحبه

نظرات (۱۷)

خوب بود؛
با وبلاگ نویس های مرد هم مصاحبه کنید :))

پاسخ:
تو برنامه هامون هست :)
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • :)
    پاسخ:
    :)
    ^_____^

    من انتظار داشتم مجری بگه اسم جولیک ، نرگس و رامین اومد . به رسم برنامه دعوت میشن ب رادیو :))))


    پاسخ:
    عه؟  :))))
    اخه نمیدونیم ساکن کدوم شهرن
    شما مایلین؟
    این برنامه ها خوبن :)
    باعث بشه بلاگرهای خوب رو بشناسیم :)
    + یه فکری به حال کانال بکنید :|
    پاسخ:
    ممنون :) آره درسته
    چه فکری؟ کجاشو :))
    :))
    خیلی عالی و خوب.
    با تشکر از مصاحبه شونده و گیرنده و پشت صحنه و همه کلا :D
    پاسخ:
    تشکر :)))
    خورشید، ما هیچ وقت بخوانیم، بنویسیم نداشتیم :((((
    الان دلم بخوانیم بنویسیم خواست :|
    اسم وبلاگت قشنگه :)
    صداتم آرومه :)

    دست مصاحبه کننده هم درد نکنه :)
    پاسخ:
    ممنون شباهنگ :)
  • آرزوهای نجیب (:
  • توی یه تکه از مصاحبه گفتن، "کتاب بنویسیم" و فلان و بهمان احساس شدید پیری کردم ):  چقدر زود بزرگ شدن بچه‌ها (:

    کم بود ولی خوب بود
    سوال‌های جذاب‌تری هم می‌شد پرسید
    خدا قوت خلاصه (:

    پاسخ:
    هر بار سعی میشه سوالات تکراری پرسیده نشه و متناسب با خود بلاگر باشه
    بازم شما پیشنهاد سوال دارین خوشحال میشیم  بگین :)
    چه جالب!
    ملاکتون برای مصاحبه چیه؟
    پاسخ:
    ملاک خاصی نداریم
    هر بلاگری که مایل باشه :)
    حنجره‌ی مصاحبه شونده و مصاحبه گیرنده مستدام :)

    خوش گذشت ^_^
    پاسخ:
    ممنون :)))
    صدای اروم و خوب و قشنگه خورشید:)
    پاسخ:
    بله :)
    حالا پیشنهادات خودم رو ارائه میکنم :)
    البته لطفا یه ایمیل بدید که بتونم پیشنهاداتم رو ارائه کنم خخخخ
    پاسخ:
    چرا اینجا نه؟ :/
  • رفیعه رجعتی
  • @خورشید:
    نوچ نوچ نوچ! با پارتی رفتی روزنامه؟! :))))
    پاسخ:
    :)))))
    روز خوبی بود. با تشکر از سوسن مهربان :)
    پاسخ:
    خواهش :)
    اره . چرا ک نه :)
    من ساکن تبریزم :)
    پاسخ:
    باید یه مصاحبه کننده ی تبریزی پیدا کنیم :)
    سلام
    من خیال کردم معنی اسم
    ریختن آب بارون روی شیشه پنجره هستش که از پایین میچکه😑
    پاسخ:
    این جور ترکیب ها برداشتای متفاوتی داره :)))
    مصاحبه ها خیلی باحال ان میچسبه قشنگ :)
    هرچند شاید آشنایی زیادی با بلاگری که مصاحبه ازش شده نداشته باشی ولی شنیدنش لذت بخشه...
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • خیلی عالی بود :) دم شما گرررررم :)

    یه کم سوالات هیجان انگیزتر بشه دفعات بعدی دیگه از عالی هم عالی  تر :)
    پاسخ:
    چشم حتما :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">