نتایج فال قسمت سوم :)) :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

نتایج فال قسمت سوم :))

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۸ ب.ظ

21. مصطفی فتاحی اردکانی

لینک شعر

تفسیر تیم رادیوبلاگیها:

ای دوست عزیز! در فال شما هلال ماه نو و ابروی یار و چنگ و رباب و گلاب آمده و این نشان می دهد در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوبی به شما می‌رسد. و اگر مجردید مزدوج می‌شوید و اگر مزدوجید بچه‌دار می‌شوید و اگر پسر مجردی دارید به‌زودی پسرتان مزدوج می‌شود و اگر دختر دم بختی دارید به‌زودی صاحب خواستگاری پولدار می‌شود. همین دیگر بهتر از این چه می‌خواهی از جناب حافظ؟


22.  رامین

لینک شعر

تفسیر تیم رادیوبلاگیها:

ای رامینا و ای صاحب فالا! ای تو که در آینده‌ی نزدیک مصاحبه‌ات از رادیو پخش همی‌شود. اول که دعوتت می‌کنم که بیای و این فال رو بخونی و بعد این‌که بگو دقیقاً چی نیت کردی که حافظ این شکلی تسمه تایم پاره نموده و رفته اون آخرای دیوانش همچین غزلی رو برداشته آورده برات. (یحتمل بعد هم رفته کودکی را در کوچه زده) کینه‌ای چیزی ازت به دل داشته؟ چی بوده جریان؟ اگه موردیه تا بیایم آشتی تون بدیما.


23. هلما

لینک شعر

تفسیر تیم رادیوبلاگیها:

گویا در گذشته های دور عرفا ماست را با سیب نخ کرده می‌خورده‌اند و همچنین به خاطر پخش سریال حضرت یوسف رسم بوده که اسم پسران خویش را همه یوسف می‌گذاشته‌اند. باری، ای صاحب فال! شاید بگویی این‌ها چه ربطی به فال من داشت؟ باید بگویم گفتیم که اطلاعات عمومیت بالا برود وگرنه که هیچ! جواب فال شما آن باشد که روزها زود از خواب برخیز. نمازت را بخوان قرآن بخوان. به پدر و مادر خویش نیکی کن و شب ها نیز قبل از خواب مسواک فراموشت نشود. تمام.


24. آرزو

لینک شعر

تفسیر تیم رادیوبلاگیها:

ای صاحب فال! بدان و آگاه باش که زندگی بسیار سخت است. پس در هر جایی از زندگی که هستی محکم زمین را بچسب و بدان که باید صبر نوح نبی داشته باشی و غم نخوری و به جای آهنگ‌های غمگین نیز آهنگ صبر ایوب جواد یساری عزیز رو گوش کنی. باشد که روزگار بر وفق مرادت گردد. و آرزوهایت به واقعیت تبدیل شود.


25. حورا رضایی

لینک شعر

تفسیر تیم رادیوبلاگیها:

ای دوست عزیز و ای صاحب فال! هر دردی داری و هر نیتی که کرده‌ای بدان و آگاه باش که دوایش هم در همان‌جا یافت می‌شود. و مطمئن باش دنیا آن‌قدرها هم نامرد نیست و به‌زودی شب‌های هجران‌طورش نیز تمام می‌شود. و به جاهای خوب خوبش می‌رسیم. در ضمن در بیت سوم حافظ گله‌ای داشته از این‌که گفته‌اید ممکن است دکلمه‌ی غزلش را نخوانید و به‌طور دربسته‌ای گفته عهد را بشکت و پیمان نیز هم. خلاصه که حافظ می‌گوید این رسمش نیست. باز هم میل خودت.


26. جودی ابوت

لینک شعر

تفسیر تیم رادیوبلاگیها:

ای صاحب فال! بدان و آگاه باش که خود حضرت حافظ هم شما و آنه شرلی را هر بار اشتباه می‌گیرد. ما تیم مفسرین که جای خود داریم. به همین مرام چراغ مودم قسم چند بار اسمتان را چک می‌کردیم که فال آنه شرلی را برای شما نخوانیم و یا فال آنه شرلی را برای شما نفرستیم. اصلاً بساطی بود. من هنوز هم حس می‌کنم حافظ در هاله‌ای از ابهام فرو رفته و شما دو نفر را اشتباه گرفته است. پس اگر دیدید این تفسیر فالتان نبود خودتان تفسیر فال آنه شرلی را بخوانید. شاید اشتباه شده باشد. تفسیر این فال چنین است که حضرت شیخ گوید هوای دوستانت را داشته باش و صدجان فدای آن‌ها کن. نماز و روزه هم یادت نرود. و نصایح پیران را نیز گوش کن که برای شما بهتر است.


27. اسمارتیز

لینک شعر

تفسیر تیم رادیوبلاگیها:

ای دوست عزیز! بدانید که حافظ از اسم شما بسیار خوشش آمده و گویا در گذشته نیز اسمارتیز، خوردنی مورد علاقه شیخ بوده است. حتی روایاتی داریم که شیخ موقع سرودن اشعار مشت مشت اسمارتیز می‌خورده و شعر می‌سروده است. در بیت اول و دوم نیز بر این موضوع صحه گذاشته و می گوید با این‌که خوردنی‌های دیگری هم بود ولی هیچ چیزی به اندازه‌ی اسمارتیز به کام دل ما نمی‌نشست. البته یحتمل آن موقع ها اسمش اسمارتیز نبوده و اصطلاحاً آن را حسن می‌گفته‌اند.

قدر فال خویش بدانید و بدهید آن را در اندازه‌ی بزرگ چاپ کنند و بر روی دیوار اتاق خویش بیاویزیدش.


28. the moonwalker

لینک شعر

تفسیر تیم رادیوبلاگیها:

ای صاحب فال! بدان در زیر تختت هیولایی زندگی می‌کند که ابروانی پرپشت دارد و چشمان تو از دست او خون‌فشان شده و جهان از دست این هیولای زیر تختت به تنگ آمده است. با این حال تو آن هیولای زیر تخت، به‌خصوص ابروهایش را دوست داری و حتی او را از حور و پری بالاتر می‌دانی. 


29. مریم

لینک شعر

تفسیر تیم رادیوبلاگیها:

ای صاحب فال سال هاست که در ماهواره منتظری تا بازی های فوتبال را از شکبه جام جم ببینی. در حالی که همین شبکه سه خودمان بازی ها را پخش می کند. البته بماند که شبکه سه سال هاست بازی های سری آ را پوشش نمی دهد و ما نیز از صدا و سیمای ملی و حتی میلی بابت این مورد گله ها داریم. توضیحاتی هم که می آورند برای عدم پخش بی شباهت به شعبده های سامری ها نیست. باری، بدان ای صاحب فال اگر اسراری در دل داری بیانش نکن. زیرا که اسرار تا وقتی اسرار است که بیان نشود و اسراری که بیان شود از اساس دیگر اسرار نیست. ضمناً آنچه مشخص است معشوقه حافظ اهل شهر دور بوده یا با اهالی شهر دور رابطه ای داشته وگرنه آوردن 5 "در" در بیت اول لزومی نداشت!


30.آسمان

لینک شعر

تفسیر تیم رادوبلاگیها:

ای دوست عزیز! در فال شما از فلک و ظلمات سخن به میان آمده و این یعنی جناب حافظ وبلاگ شما را می خواند و از قالب وبلاگت که به رنگ آسمان پر از ستاره است و سراسر ظلمات است، خوشش می‌آید. ولی از فونت وبلاگت دل خوشی ندارد و همین موضوع باعث شده وی به خودسوزی فکر کند و این جان او را تهدید می‌کند. ضمناً حافظ خیلی روشن می‌گوید حال که عاشق آسمانی بدان که من خود دکترای عشق آسمان دارم و شعرِ چیست این سقف بلند ساده بسیار نقش از من است. پس حرف مرا گوش کن.

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

نظرات (۱۲)

عجب کلیدی کردم رو 23، 23امین غزل، 23امین شخص که فالش رو گرفتین و سن 23 !! بی حکمت نیست، زود اعتراف کنید ببینم :)))
من خوب بلدم بی ربط ها رو به هم ربط بدم بععله😉
:)))
ممنون :)
حافظ هم عاشقم شده، اصلا موندم با این همه خاطرخواه چه کنم؟؟ :)) 
پاسخ:
اوووه :)))))
پاشنه ی درو از جا کندن که 
  • جودی آبوت
  • سلام
    ممنونم بابت فال🌹
    تا حالا این غزل رو نخونده بودم
    تفسیرتون که دیگه آخرش بود😁
    .
    فک کنم باید سری به فال آنه شرلی بزنم،احتمال اشتباه وجود داره!

    پاسخ:
    کا مفسران اعظمیم :)))
    اشتباه :)))
    هلما:))
    پاسخ:
    :)))))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • اعتراف می‌کنم خوشحال شدم دیدم قبل از من یکی خونده غزل رو. نگران اعراب‌گذاری‌های غلطم بودم!
    و اینکه خیلی ممنون ^_^
    پاسخ:
    :)
  • اسمارتیز :)
  • آخی:)
    تشکر فراوان:)
    و خداقوت:)))

    منم تو چندجاش مونده بودم که چجوری باید بخونم که شکر خدا یه وویس بود آخرش دییی: در اولین فرصت میخوانیم :)
    بازم تشکرات:)
    پاسخ:
    :))))
    یا خدا :)))
    نمیشه بیت اولشو نخونم ؟ :)))) سخته خب
    نه بابا کینه چینه. دل تنگمه :)) از بیت آخر مشخصه :))
    پاسخ:
    نه نمیییییشه :))))
  • °° مریم °°
  • سلام
    خیلی ممنون. غزل زیبایی است. 
    فقط نفهمیدم آن "5 در " را شما کجا دیدید؟
     این شعر بیت اولش اصلا در ندارد، کل شعر فقط یک دانه در دارد.
    پاسخ:
    سلام
    ببخشید خط تو خط شده بود اون ۵ در رو نادیده بگیرین :))
  • دُچـــ ــــار
  • اتفاقا من میخاستم بگم فال اسی [عروس بنگال] خیلی باحال بود :)

    +نفهمیدید آخرش چی شد؟
    پاسخ:
    مرسی :)))
    نه والا :/
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • سلام (:
    لینک پست:
    http://the-phoenix.blog.ir/post/201

    پاسخ:
    ممنون :)
  • اسمارتیز :)
  • الوعده وفا :))))

    http://n-ch79.blog.ir/1396/07/27/n110
    پاسخ:
    تشکر :)
    سلام :)
    لینک دکلمه شعر من :))))
    دیدین بیت اولو خوندم :)))

    http://rgon299.blog.ir/post/770
    پاسخ:
    ممنوووووون :)
    سلام
    ببخشید که خیلی دیر شد
    اینم لینک

    baba-lengderaz.blog.ir/1396/08/02/
    پاسخ:
    مرسی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">