مصاحبه با بلاگرها 5 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

مصاحبه با بلاگرها 5

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۲ ب.ظ

سلام سلام

بعد چند هفته اومدیم :)

اینبار ف. شین از تیم گرافیک رادیوبلاگیها سراغ  رامین از وبلاگ "عقاید یک رامین" رفته و مصاحبه ای رو برامون آماده کرده 

همراهمون باشین :)


دانلود فایل صوتی

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

مصاحبه

نظرات (۳۲)

  • مترسک ‌‌
  • یعنی رامین خرابم کرد :))
    پاسخ:
    چرا؟ :))))
  • شاتوت (Lilac)
  • مصاحبه خیلی خوبی بود :)
    پاسخ:
    تشکر :)
    چقدر خوبه این عکاس باشی :))
    پاسخ:
    بله :)
  • مترسک ‌‌
  • بس که عالیه این بشر :))
    پاسخ:
    :))
    :))) 
    از اون روز تا حالا خودم یه بار هم گوش نکردم. الان که گوش کردم بعضی قسمتاش تازگی داشت واسم :)))

    مرسی در کل :)
    پاسخ:
    خیلی خوب بود
    تشکر از شما :)
    من همش فکر میکردم تُرکی مصاحبه میکردن خیلی بیشتر از این خنده دار میشد، قشنگ رو هر دو فشار بود. :)
    خیلی خوووووب بود خیلی :)
    پاسخ:
    اتفاقا وقتی گوش میکردم با خودم گفتم یعنی ترکیم حرف میزنن داخلش یا نه :)) ولی آخه ممکن بود خیلیا متوجه نشن...
    ^_^
    پاسخ:
    :)
    :))
    میدونم به شوخی گفتم :)
    پاسخ:
    :)
    کجا فشار بود ؟؟ :))))
    لهجه داشتم ولی :))
    پاسخ:
    لهجه خوبه :)
  • مهشاد هاشمی
  • من این مصاحبه ها رو دوبار میشنوم. دفعه اول میشنوم که بشنوم. دفعه دومی میشنوم که خودمو بذارم جای مصاحبه شونده و سوالا رو جواب بدم :))
    پاسخ:
    مهشاد :)))))
    سراغ توام میایم :))
    ولی انگار باید سوالا رو تغییر بدیم . تمرین نداریما. باید بداهه باشه :))
    همون لهجه :)
    منم دارم بابا خیلی هم خوبه :))
    پاسخ:
    بله :)
  • اسماعیل غنی زاده
  • چقدر باحال بود :)
    پاسخ:
    ممنون :)
  • ویرا بانو
  • چه لهجه خوبی داره:))
    کلا صداش جذابه
    پاسخ:
    درسته :)
    مرسی واسه این مصاحبه ی باحاله باحال:))
    پاسخ:
    خوااااهش :))
  • ماهی کوچولو
  • خیلی خوب بود بیشتر از همه ی مصاحبه ها خندیدم :)) 
    پاسخ:
    خوبه :)))
    چُخ دا عالی ^-^ 
    الریز و آغزیز حتی! آغریماسین :)
    ساغولون :)
    پاسخ:
    خواهیش الیرم
    یاشا :))
  • پوریا آریافر
  • خیلی عالی بود :)
    ممنون هم زبون ها 
    پاسخ:
    تشکر :)
    با بلاگر های جدید آشنا می شویم :)
    خوشمان آمد
    ادامه دهید
    + آیا پاسخ به نظر شما رسید ؟
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    + بله پیام میدیم بهتون مرسی :)
    خییییییلی خوب بود:)))
    پاسخ:
    :)))
  • طراحی سایت
  • جالب بود
    پاسخ:
    مرسی :)
    :)
    تعدادی از اخبار رادیو بلاگی ها رو گوش کرده بودم اما گویا مصاحبه با بلاگرها یکی از کارهای جدید دوستان رادیو هست. من برای اولین بار بود میشنیدم. لذت بردم. صداقت و لهجه شیرین این دوستمون هم جذابیت این مصاحبه رو صد چندان کرده و خوب اینکه با دو بلاگر جدید هم آشنا شدیم. البته شاید برای من جدید!
    عالی و دست مریزاد :)
    پاسخ:
    چقد خوب که خوشتون اومد :)
    ممنونیم 
    اخیییییی لهجه های قشنگشون^^
    پاسخ:
    اره :)
    یعنی عااااااالی
    محشرید
    پاسخ:
    مرسی :)))
  • هویجوری :)
  • چوخ گوزل:)))
    پاسخ:
    ساغول  :))
    اونجاش که ف شین میگه چی مینویسید؟ 
    رامین عگاید یک رامین
    ف شین مرسی:-D 
    پاسخ:
    :))
  • פـریـر بانو
  • مطمئن بودم این مصاحبه یکی از شیرین ترینا و بامزه ترینا میشه :))
    نصفه شبی کلی خندیدم. عالی بود. مرسی بچه ها. مرسی آقا رامین ^_^
    پاسخ:
    حریر چه خوب :)
  • محدثه جان
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • پسرک فضایی
  • خیلى هم عالى بود! :)))
    به خودشم میگم فرید شکسته نفسى میکنه خوب مصاحبه کرد :دى
    همین فرمون برین داریمتون ؛)
    پاسخ:
    اره منم گفتم مصاحبه ی خوبی بود و تسلط داشت :)
    مرسی :)))
  • نیمه سیب سقراطی
  • دل نشین بود و عالی عالی :)
    در به در اون قسمتایی شدم که جفتتون همزمان میخندیدین و حرفم میزدین :))

    پاسخ:
    آره خیلی خوب بود :)
    خیلی ساده و صمیمی بود. صدای اذان اون پس زمینه ی گفتگو هم خیلی جالب شد! 
    جدی ده تا وبلاگ همزمان داشتن چه مدلیه؟ من از پس یکیش با سختی برمیام :)

    + از روی ظاهر وبلاگها قضاوت نکنید لطفا :)))
    پاسخ:
    بله بله :)))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چوخ اشیتملی دی:-)))
    خیلی خوب بود و خیلی خندیدم:-)))
    پاسخ:
    ساغول :))

    خیلی خوب بود ((((((:

    + من از آینده میام😁😂

    پاسخ:
    :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">