با هم جشن بگیریم :) :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

با هم جشن بگیریم :)

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ب.ظ

سلاااام . دلتون تنگ شده بود برامون؟ :) ما دیگه کم کم داریم میایم....  راستی میدونستین تولد رادیو نزدیکه؟ حالا بخاطر همین ما دوتا فراخوان داریم تا با همدیگه جشن بگیریم :)


فراخوان اول (نقاشی):

از اعضای رادیو هر کسی رو مایل بودین نقاشی کنین ، با هر شکلی که مجسم میکنین ، میتونین چندنفرمونو بِکِشین حتی :)) بعد عکس بگیرین و آپلود کنین و لینکشو بدین  . 

اعضای رادیو رو که میشناسین؟ 


فراخوان دوم(جمله سازی):

 با 5 تا کلمه ای که این زیر میبینین یه جمله بسازین! با صدای خودتون ضبط کنین و برای ما بفرستین، آخر صداتونم اسم وبلاگتونو بگین :) قراره تو ویژه برنامه منتشر بشه


کلمات: رادیوترانزیستوری | شمع | صدا | کامنت | بادکنک


+هر کی شرکت کرد یکی رو هم دعوت کنه :)

+ تا 7 آذر وقت دارینا 

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

فراخوان

نظرات (۲۵)

  • خانم کریمی
  • چه جالب.تولداین رادیوجان مبارک.احتمالاتوقسمت نقاشی شرکت خواهم کرد.توهمین قسمت بفرستم؟
    #نویسندگی_شاعری_نقاشی
    #تولد_رادیویی_صوتی
    تندرست وشادوموفق باشید
    پاسخ:
    مرسی که شرکت میکنین :)

    بله همینجا بفرستین
    این جمله ای که میگید ینی مثلا یه خط باشه یا بیشتر بشه ؟
    پاسخ:
    در حد یکی دو سطر مثلا :) ولی یه جمله باشه
    با چه برنامه ای براتون بفرستیم منظورم ضبط صداست

    پاسخ:
    http://cafebazaar.ir/app/?id=com.surbiks.soundRecorder&ref=share
    این برنامه خوبیه 
    با چه برنامه ای صدا رو ضبط کنیم؟
    پاسخ:
    http://cafebazaar.ir/app/?id=com.surbiks.soundRecorder&ref=share
  • خانم کریمی
  • راستی تولدرادیووبلاگی اذرماهه؟چنداذر؟اخه تولدمنم اذرماهه:)
    پاسخ:
    چهارم هست ولی دیرتر میگیریم ما :)
  • خانم کریمی
  • چه خوب...ایشالاهمیشه پایداروپربارباشه...منم زندگیم وصله به شب یلدامنم29اذرم:)
    پاسخ:
    چقد خوب :)
  • محمد عـــــــرفان
  • وبلاگ زیبایی دارید.
    به وبلاگ ما هم سر بزنید و سوالات کامپیوتری خود را از ما بپرسید:
    computer24.blog.ir
    پاسخ:
    :|
    عاغا میگما! کتابلاگ به کجا رسید؟ لطفا بی خبر نذارید مارو:(
    پاسخ:
    اگر خبر جدیدی شد اطلاع میدیم :)
    اولالاااا🙄😰😍😘😂
    پاسخ:
    این پست خصوصیم داشت :))
    شرکت میکنی که؟ :)
    شرکت میکنم ان شالله😍😂😊
    پاسخ:
    منتظریمااااااا :))
    بجنب تا دیر نشده :)
    دوتا سوال ریز داشتم :دی
    اول اینکه برای گفتن جمله اولش باید سلام اینا کنیم بعد بگیم با چه کلماتی گفتین جمله بسازیم بعد جمله رو بگیم یا مستقیم جمله رو باید بگیم؟
    دوم اینکه منظور از یه جمله یعنی فقط یه فعل باید داشته باشه؟یا میشه چندتا جمله مرتبط در حد همون یکی دوسطر که گفتین باشه؟

    پاسخ:
    نه همون جمله رو بگو و آخرشم اسم خودت یا وبلاگت. 
    دوم اینکه یه جمله باشه! یعنی یدونه فعل :)))
    چند تا فعل باشه که آسون میشه و همه راحت مینویسن :/

    متشکریم*_* 
    پاسخ:
    خواااااهش :))
  • ام اسی خوشبخت
  • پیشاپیش تولد رادیو بلاگیها رو به شما و جامعه بزرگ بیان تبریک میگم :)
    نقاشی آماده است، ان شالله بزودی ارسال میکنم.
    پاسخ:
    خیلی ممنون از تبریکتون . ما هم پیشاپیش تولدتونو تبریک میگیم :)))
    مشتاق دیدن هنرتون هستیم :))
    خب یه سوال دیگه۰جمله ش محاوره باشه یا نوشتاری؟
    حس میکنم شبیه ببخشید شدم :))))
    وای فکر کن آخرشم ویس نفرستم :))))
    پاسخ:
    نه اصلا مهم نیست چطور باشه هرجووور که راحتی
    فقط جمله باشه :))))
    عه بفرستیا :/
    هلاکتون کردم:)))
    تلاشمو میکنم با یاری خدا :)))
    پاسخ:
    شاعر میگه پرسیدن عیب نیست :)))
    منتظر تلاشتیم :)
    اول تلاش میکنم نقاشی بکشم. اگر خیلی خنده دار شد سعی میکنم جمله بسازم :))) 
    پاسخ:
    خنده دار بشه که بهتره :)))
    بفرستیا حتما
  • ماهی قرمز
  • فک کنم کلا وویس من حذفه :)))
    چون من تصورم کلا غلط بوده وسه چهار فعل هم بکار بردم و حواسم نبوده که یه جمله باید باشه
    پاسخ:
    اشکال نداره  میذاریمش :)
    چشم 
    ممنون :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)
  • آقای دیوار نویس
  • از اونجایی که من هم تصور کردم جمله میتونه از چند فعل تشکیل بشه پس ویس من هم هیچ هس دیگه :|  [انصافا کلمات به هم غریب اند و با یه فعل سخته جمله ای ازشون در آورد] 
    میام اون گوشه  موشه ها دست میزنم :) 
    پاسخ:
    سلام
    نه نه نه :)))))
    ویست رو ارسال کن حتماااا
    اونایی که نمیدونستن قبوله و پخشش میکنیم :)))
    منتظر هستیم :))
    سلام :)

    http://s8.picofile.com/file/8312689842/%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF_%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D9%87%D8%A7_%D8%B9%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%AF_%DB%8C%DA%A9_%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86.mp3.html


    با تشکر از زحمات بچه های رادیو :)
    پاسخ:
    سلاااام :)
    خیلییییی ممنون از اینکه شرکت کردی
    یاشا :)
  • رازدانه های من
  • چه خوب...جایزه چی میدین؟:دی
    شوخیدم...
    پاسخ:
    میذاریم تو ویژه برنامه جشن میگیریم دیگه :))
    هر جمله ای قبوله ؟! 
    حتی اگه بگیم رادیوترانزیستری، شمع،کامنت،صدا،بادکنک خریدارییییم؟

    با لحن  نون خشکی؟! یا یه خورده باکلاس تر از این حرفا ؟
    پاسخ:
    وای عالیه :))))))))) بگو حتما:))))
  • آقای ربات
  • اگه زشت بکشم کسی قرار نیست کله ام رو بکنه ! :)))
    پاسخ:
    نه دورهم میخندیم :))))
  • آقای ربات
  • خخ
    حیف وقتش گذشت پس ! 
    پاسخ:
    نه ما منتظر شما میمونیم اختصاصی :))
  • آقای ربات
  • :)))
    مهم شدیم رفت که !!! 
    پاسخ:
    بله :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">