پست کوتاه 3 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

پست کوتاه 3

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴ ب.ظ

هر موقع بهت میگم دوستت دارم، نگو منم همینطور. بذار تو یه موقعیت دیگه، بعنوان اولین نفر بگو که دوستم داری. عین اینه که به فرشید بگم کُتت قشنگه. اون بگه ماله تو هم قشنگه! راست میگه؟ راست نمیگه.

برگرفته از وبلاگ من و موهام (خانوم سه حرفی)


پست_کوتاه1



  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

پست کوتاه

نظرات (۸)

  • هویجوری :)
  • خب شاید واقعا در اون حد دوسش نداره:/
    پاسخ:
    منطقی بود :))))
  • بهارنارنج :)
  • هوم:-(
    پاسخ:
    :(
  • ام اسی خوشبخت
  • منطقی بود :)
    پاسخ:
    آره خیلی :))) 
  • رازدانه های من
  • اخی ای جانم...پس من چی بگم که شازده کوچولویااوی غایبم نیست،نمیدونم کجاست،چیکارمیکنه،گاهی فک میکنم اصلانیست شایدخیالباف شدم...
    پاسخ:
    خوب باش :( خیالای خوب کن ... :)
  • خانم کریمی
  • وامان ازعشقی بی منطق...
    پاسخ:
    عاشقا سخت منطقین :) 
  • محسن رحمانی
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • محمد مهدی
  • پس آخر اون لحظه باید تو جواب "دوستت دارم" چی گفت ؟
    پاسخ:
    والا فکرکنم پایان باز بود خودتون باید به نتیجه برسین :))))
    من هم از اینکه بگم "منم" خیلی بدم میاد . هیچ وقت نمیگم به نظرم ادم اگه حس دوست داشتن واقعی کنی توی اون لحظه اولین نفر میگه و دومی فقط با منم گفتن خرابش میکنه. البته توصیه نمیکنم ... بهم میگفت دوستت دارم نمی گفتم منم. ول کرد رفت :)))
    پاسخ:
    کلا بنظرم خود کلمه ارزشش بیشتره و حق با شماست :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">