پیرمردِ بلاگستان :)) :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

پیرمردِ بلاگستان :))

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۱۴ ب.ظ

سلام

امروز تولد یکی از اعضای رادیوبلاگیهاست که قطعا میشناسیدش

پست امروزم تبریک تیم پشت صحنه به "آقاگل" بلاگستانه :)


1. اگه از خودتون می‌پرسید: جریانِ این پست چیه؟ باید بگم که احتمالاً باید: « نسبتِ مقاومتِ این پست با ولتاژش باشه و با نمادِ I.s نمایش داده می‌شه.» این جوابیه که بعد از دوبار مکالمه با آقاگل، در موردِ هرگونه پرسشی من‌بابِ جریانِ فلان چیز چیه، به ذهنِ شما خطور می‌کنه. و اگه شخصِ مقابل، هشتگِ خطرِ ریزشِ سنگِ نمک بزنه هم قانون کلت رو روش پیاده می‌کنید.

پیرمردِ بیان، به اندازه‌ی همه‌ی پیرمردا بی‌حوصله، به اندازه‌ی همه‌ی بابابزرگا مهربون، و به اندازه‌ی همه‌ی آدمای کمتر از هشتادساله دقیق و باتجربه است و همیشه منتظری که دوکلمه حرفِ حساب ازش بشنوی.


2. قبل از رادیو نمیشناختمش. اما حالا میدونم یکی از بامعرفت های دنیای مجازی ه. آقاگلی که میتونه همیشه با طنزای کوتاهش لبخند به لبت بیاره و به موقعش اونقدر جدیه که میدونی میشه همیشه رو کمکش حساب کرد.


3. رفاقت با تو، مثل خوندن یه کتاب خوب یا دیدن یه فیلم لذت‌بخش به آدم مزه می‌ده. امیدوارم صد و بیست‌تا تولد دیگه‌ت رو هم تو رادیو دور هم جشن بگیریم. زندگی‌ت آروم، تنت سالم و دلت خوش؛ و به قول خودت: ایامکم سعیدا! [:قلب]


4. آقا گل تو به ما ثابت کردی که یه آقا هم میتونه گل باشه و یه گل، آقا حتی 😬


5. تو مهربون‌ترین بابابزرگ وبلاگستانی آقاگل (بدون فاصله نوشتم 😁)  از خدا می‌خوام همیشه شاد باشی حتی با وجود ایــــــنهمه غلط املایی!  وجودت توی تیم رادیو بلاگی‌ها مثل پخش برنامه‌نود ِ دوشنبه‌شب‌ها همونقدر لازم و ضروریه... مرسی که تولدت مبارکه 😁


6. از خدا ممنونم که تو رو به زمین و به ما رادیوبلاگیها بخشید. چون اگه تو نبودی کی صبح به صبح میرفت برامون نون تازه میخرید؟ (از این دکتر و مسعود که آبی گرم نمیشه😂😂) آقاگل مهربون همیشه پیشمون بمون! این شعار تولد امسال ه. تولدت مبارک پیرمرد.


7. عاقا گل من به عنوانه یک تازِواره تولودت رو بهت تبریک میگم.اگر قانون کلت مزگانه تو نبود من انقدر توی املاءِ کلمه ها دق قت نمی کردم:)


8. تولدت مبارک سعید


9. اقا         گل ، زندگیت گلدون و لحظه هات نمکدون و ثانیه هات قندون و دور وبریات خندون ، الهی که هیچوقت هیشکی تو زندگیت از صحبت با تو نیک به تنگ نیاد و تو راه نونوایی گم نشی :)))


10شخصی می‌گفت: «من چهل و چهار سال دارم.» بزرگی به او خرده گرفت و گفت: «نباید بگویی چهل و چهار سال دارم، باید بگویی آن چهل و چهار سال را دیگر ندارم». زادروزت فرخنده باد پیرمرد.


+ از قصد نگفتیم کی چی گفته تا خودش حدس بزنه :)

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

نظرات (۲۳)

  • بهارنارنج :)
  • آقاگل تولدتون مباررررررک:دی
    ان شاءالله به زودی
    لی لی لی؟؟؟

    من باب این که کلی با لی لی لی خندیدید بهم:دی
    پاسخ:
    آقاگل:
    سلام :))
    ممنونم. ان‌شالله خودتونم زودتر متولد بشین.:دی
    .
    ضمن اینکه جورابای بچه‌های مردمم مسخره نکنین. آفرین.

    نوچ نوچ نوچ... فقط تولد آقاگل رو تبریک میگین تو رادیوتون؟
    تا کی تبعیض؟ تا کی رانت آقازاده ها؟ تا کی امتیازات ویژه برای ژن های مرغوب؟ =)))

    + مبارکه آقاگلِ بیان... خیلی مبارکه... خیلی خیلی مبارکه... :)
    پاسخ:
    آقاگل:
    این برچسبا یا حتی ورچسبا به من نمی‌چسبه. :))  
    آقازاده چیه؟ ژن خوب کجاست؟ من فقط یه عدد پیرمردم و بس. 
    .
    ممنونم. ممنونم. :))
    ان‌شالله خودتونم متولد بشین براتون جشن بگیرن.

    سعیدجان تولدت مبارک :-)
    تولد منم ۲۵ ، گفتم اطلاع داشته باشید ، مدیونید فکر کنید حسودم
    😣
    پاسخ:
    آقاگل:
    مادربزرگم همیشه می‌گفت حسود هرگز نیاسود خلاصه خوددانید :))
    ان‌شالله 25م می‌رسه شمام متولد میشین. حسودی نداره که:d

  • زمستان ‌‌..
  • تبریک ویژه میگم منم به نوبه خودم :)

    با " آقا         گل " گفتن نهمی خیلی خندیدم :))) 

    happy birthday mr flower !
    پاسخ:
    منِ  آقاگلم به نوبه خودم ازت تشکر می‌کنم :))
    الان تولدمه قرار شده نایس باشم. وگرنه تو حالت عادی اگه کسی آقاگل رو آقا  گل بنویسه جون سالم به در نمی‌بره خلاصه:d
    .

  • פـریـر بانو
  • این فاصله‌ی بین آقا و گل شماره‌ی ۹ رو دیدم هرچی می‌خواستم بگم یادم رفت :))))) عالی بود :دی

    تولدش مبارک و مبارک! ^_^
    پاسخ:
    آقاگل:
    دیگه کم مونده بود بره تو صفحه بعد گلش رو بنویسه :))
    دستت درد نکنه.
    ان‌شالله خودتونم متولد بشین به زودی. :دی

    @پیر بلاگستان
    تولدتون مبارک.
    ان شاءالله عمر با برکتی داشته باشین. : )
    پاسخ:
    پیر بلاگستان:
    سلام :))
    ممنونم.
    ان‌شالله عمر شمام پر برکت باشه همچنین. و ازش به خوبی بهره ببرین.
     
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • تولدت مبارک آقا گل
    پاسخ:
    آقاگل:
    سلام :)
    دستت درد نکنه دادا.
    ان‌شالله تولد خودت.
    ئه. :)))
    من و این حجم خوشبختی محاله. همزمان با خوندن این پست دارم برا بار سوم یا چهارم یا پنجم نمی‌دونم از دستم در رفته، صدای مسعود رو گوش می‌دم. این مسعود حتی با تبریک تولداش یه غمی توی صداش هست. ولی یه حجم قلمبه‌ای از محبت رو هم با خودش میاره همیشه. 
    حجم قلمبه‌ محبت مسعود بعلاوه این حجم مهر و محبت که توی این پست هست. باعث شد بدونم راه رو درست رفتم. بهترین دوستایی که می‌شد پیدا کرد و پیدا کردم. و از اینکه یه عضو کوچیکی از این جمع مهربونم خوشحالم. 
    اینم بگم که خیلی نامردین. :)  می‌دونین من بلد نیستم جواب اینجور گفتگوهارو بدم. من رو دقیقاً گذاشتین این وسط. الان بلد نیستم چی باید بگم. هرچیزی بگم تهش حس می‌کنم احساسم رو درست بیان نکردم. در هر حال می‌خوام بدونین خیلی خوبین. تک تک تون. :))
    .
    در مورد حدس زدنم، الان احساساتم به منطقم چیره شده. تهش بتونم شیر یا خط کنم بگم کی کی بوده :)
    این آخر کاری دوباره بگم دمتون گرم و سرتون سبز :))
    ان‌شالله تولد قسمت خودتونم بشه.:دی
    پاسخ:
    قدیما می‌گفتن هرکی با خودش حرف بزنه یه بیماری روانی خاصی داره که من اسمش رو بلد نیستم. :)
    دارم فکر می‌کنم حالا که دارم خودم جواب کامنت خودم رو می‌دم. حکمش چی میشه؟ :دی
    .
    خلاصه از همین فرصت استفاده می‌کنم و برای خودم آرزوی نیکبختی و عاقبت بخیری می‌کنم. امیدوارم سال پیش رو برام سالی نیکو باشه. و پر از دوستی و مهر و محبت. 
    و ایضاً همه این آرزوها رو برای دوستانی که دارمم می‌کنم. ^_^


  • مجتبی مطوری
  • تولد اقاگل ترین پیرمرد بیان مبارک صدسال با تمام خوشی و سلامتی زندگی کنی  [قلب]
    پاسخ:
    آقاگل:
    با توجه به اینکه من همین الانم کمتر از هشتاد سال سن دارم با این حساب چیز زیادی به صدسالگیم نمونده:دی
    خیلی ممنونم دادا. :))
    ان‌شالله تولد خودت.
    حالا من یه چی گفتم شما چرا جدی می گیرین :-))) 
    پاسخ:
    :))
    سلامت باشید و نیک بخت.

    سپاس ، همچنین شما :-)
    پاسخ:
    :))
    تولدت مبارک پیرمرد ^__^
    پاسخ:
    آقاگل:
    دسست دردنکنه گندوم :))
    ان‌شالله تولد خودتون.
    دادا سعیدِ تاجِ سرِ ما، تولدت مبارک همه‌مون باشه ^_^
    پاسخ:
    آقاگل:
    ارادتمندیم دادا :)
    مبارکتون باشه. فردا شب بیا شام مهمونم باش:d

    دست و جیغ و هووراااا ((((:
    پاسخ:
    آقاگل:
    ئه. دو سال پیش دوست. امسال آشنا. سال دیگه چی قراره بشه؟ نمی‌دونم. :))
    سلام.

  • نیمه سیب سقراطی
  • تولدتون مباااااارک ...
    با کلی آرزوهای خوب خوب :)
    پاسخ:
    آقاگل :))
    ممنونم.
    با کلی تشکرات ویژه.
    اقاگل خودتون تحویل نمیگیرین، کم سعادتی از شماست اصن، دوست و رفیق جدید پیدا کردین دیگه:دی
    منم تو یکی از این گروهاتون اد کنید خب، قول میدم یه گوشه ساکت بشینمP:
    پاسخ:
    آقاگل:
    خب دیگه صحبتای خصوصی رو نمیشه توی وبلاگ رادیو نوشت. :)

    آخی تولدش مبارک باااااااشه❤❤❤ با فونت درشت مینوشتین تا پیرمرد بتونه بخونه 😄😄
    پاسخ:
    آقاگل:
    :))
    از این عینک ذره‌بینیا کادو بیارین برا تولدم:d
    ممنونم.
    تولدتون مبارک⚘
    چقدر متن باحال بود از اول تا آخرش خندیدم خصوصا آقا    گل اخری:)) دست نویسندش درد نکنه:)
    پاسخ:
    آقاگل:
    :)))
    ممنونم.
    دیگه ما بچه‌های رادیو سرتاسر قند و نمکیم. الکی نیست که.
    آقا یعنی چی پیرمرد کجا بود شلوغش کردین تازه اول جوونیشه
    آقا گل عزیز و آقای گل کل بیان تبریکات صمیمانه ی مارو پذیرا باشین و امیدوارم به همه ی آرزوهای خوبتون برسین
    پاسخ:
    آقاگل:
    من چیر ماه و سال نیم رفیق. :))
    منونم. ان‌شالله خودتونم زودتر متولد بشید.
  • حورا رضایی
  • تبریک به خودم، تبریک به شما، تبریک به همه.
    پیر شی پیرمرد بیان.
    پاسخ:
    آقاگل
    ممنون از شما. ممنون از خودم. ممنون از همه :)

    تولدت مبارک
    پاسخ:
    ممنونم :))
    سعید جانِ متخلص به آقاگل جان ، منم دوباره تبریک میگم 😘
    میدونستی اسفندی ها همیشه گل هستن ؟😎😆
    پاسخ:
    آقاگل:
    دکتر ما ارادتمندیم :-))
    ان‌شالله خودتم متولد بشی بیایم شیرینیش رو بخوریم.
  • لیمو ترشـــ🍋
  • مبارک باشع:) ایشالا صدوبیست سالگیتون/شون....

    +بقال سر کوچمون اسمش گل آقاس... نسبتی دارن/دارید؟
    پاسخ:
    آقاگل:
    ممنونم :))
    +آره اتفاقاً می‌شناسمشون. بچه خوبیه. ازش زیاد خرید کنید :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">