دعوت به همکاری با رادیوبلاگیها :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

دعوت به همکاری با رادیوبلاگیها

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۲۹ ب.ظ

دوستان عزیز رادیوبلاگیها سلام :)

راستش ما میخوایم نیروی جدید و تازه نفس عضو تیممون کنیم!

هرکسی فکرمیکنه میتونه وقت بذاره ، پیگیر باشه، ایده ها رو همراه تیم اجرا کنه ، تو تولید محتوا یاریمون کنه و یا حتی میتونه با صداش بهمون کمک کنه. همینجا برامون  کامنت بذاره (همراه با یه راه ارتباطی )  :)


+ منتظرتونیما

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

نظرات (۳۱)

  • محمد گودرزی
  • سلام :)
    ایمیل بنده : picpack.ir@gmail.com

    پاسخ:
    سلام
    آی دی تلگرام دارین؟ 
    با سلام و احترام
    تو زمینه فعالیتهای گرافیکی شاید بتونم کمک کنم. یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ای دی تلگرامتونو بدین ممنون :)
    من من!!!
    :)))
    پاسخ:
    :|
    سلام من برای اولی و دومی هستم

    شاید بعدها هم سومی

    ولی بیشتر رو محتوا
    پاسخ:
    چه خوب
    آی دی تلگرامتونو بدین :)
  • آفتابگردون ...
  • من
    پاسخ:
    راه ارتباطی هم بدین :)
     تلگرام
    تلگرام ندارم روزی که خواستید هماهنگ کنید بفرمایید تا یک چت روم خصوصی بزنم
    یا اگه پیام رسان داخلی دارید آی دی بدید پیام بدم
    پاسخ:
    ما تقریبا هر روز تو تیم برای رادیو و برنامه هاش صحبت می کنیم 
    نه متاسفانه پیام رسان داخلی نداریم
    آقا اجازه منم ثبت نام کنین، اردو هم می برین؟
    پاسخ:
    :|
    اگر تو تیمتون جا بود، منم دوست دارم کمک کنم :) 

    پاسخ:
    سلام آی دی تلگرامتونو لطف کنین :)
    سلام قراره دقیقا چیکار کنیم؟ 
    پاسخ:
    سلام
    آی دی تلگرامتون :)
  • یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
  • من برای صدا میتونم کمک کنم:-) البته برای تابستونا😐
    پاسخ:
    فقط تابستون؟ :))
    چرا؟ صدا رساتره ؟ :))
    آقا از اونجایی همیشه دوست دارم کمک کنم ولی جدیدا اینقدر وقت نمیشه که به کارا خودم برسم :|
    اگه درخواست همکاریتون تا بعد کنکور من پا برجاست خوشحال میشم کمکتون کنم D: -_-
    پاسخ:
    بله شما هروقت بیای ما استقبال می کنیم :)
  • فاطمه سادات
  • سلام امیدوارم در بهترین احوال باشید
    من خیلی دوست دارم کمک کنم مخصوصا توی قسمت محتوا
    آیدی تلگرامم رو موردی نداره براتون توی خصوصی بگذارم؟

    پاسخ:
    سلام
    بفرستین :)
    موفق باشید :) حیف وقت ندارم و گرنه خیلی دوست داشتم کمک‌تون کنم ولی وافعا این ترم به شکل خودکشی دانشگاهم :)) 
    پاسخ:
    سلام
    از ترم بعد منتظرتونیم :)
    اصولا من در طی سالیانی که نوشتم هر کار تیمی اینجوری که شروع شد شاهد بودم با هیجان بسیار و فعالیت بالا اغاز و بعد مدت اندکی به یکباره افول ...اتفاقی که دقیقا برای رادیو بلاگی ها هم افتاد و داره میفته. هرهفته خبر تهیه میکردید و کم کم هرهفته حتی ماهی یه بارم نبود و حالا هرچندماه یکبارم نیست! 
    پاسخ:
    نه راستش ما انتقادات رو عملی کردیم :)
    خیلیا بهمون گفتن پادکست درست کنیم و همه رو جمع بندی کنیم و یدونه ارائه بدیم و دقیقا همینکارو کردیم
    و بخش خبر رو خیلیا مخالفش بودن و ما بخاطر اون دسته از طرفداران کوتاهش کردیم و تو پادکست آوردیم
    شما از پشت صحنه و کامنتای خصوصی که بهمون میدن بی اطلاع هستین و فقط ظاهر قضیه رو میبینین :)
  • محمد گودرزی
  • دوباره سلام :)
    من متاسفانه تلگرام ندارم 
    شما از " Hangouts " استفاده نمیکنید؟
    ( همونی که گفت " ایمیل بنده : " picpack.ir@gmail.com ")
    پاسخ:
    بهتون کامنت دادیم
    من

    پاسخ:
    آی دی تلگرام لطفا
    سلام
    منم هستم:))
    به هر طریقی که بتونم:))
    پاسخ:
    سلام
    ممنون :)
    سلام فک کنم در زمینه نوشتن وسُرودن وویرایش متنها وبازنویسی ونگارش بتونم کمکتون کنم:)

    پاسخ:
    سلام
    آی دی تلگرامتون لطفا :)
  • صدای پای تنهایی
  • موفق باشید ((:
    پاسخ:
    ممنون :)
    من آخری رو میتونم انجام بدم البته صدام زیاد خوب نیست میشه به عنوان آخرین گزینه در نظر گرفته شم

    پاسخ:
    راستش صدای خوب داشتن شرط نیست
    با حس خوندن و فن بیان شرطه :)
    سلام درزمینه نوشتن وویرایش متن درخدمتم:)
    پاسخ:
    سلام آی دی تلگرام لطفا :)
    به امید موفقیتتون 
    پاسخ:
    ممنون :)
    عالی بود مرسی 

    https://iranjooje.com
    پاسخ:
    چی عالی بود؟ :)
  • صبورا کرمی
  • یه آی دی تلگرام بدین و یه متن تا از روش بخونم. 
    ترجیحا با خانم کار میکنم😁😁😁
    پاسخ:
    کامنت دادیم
  • ایران جوجه
  • همه میتونن؟
    پاسخ:
    کسایی که کارای رادیو رو دنبال کرده باشن بله :)
    شرایط کار رو هم بفرمایید
    پاسخ:
    شرایط کاری خاصی نداره !
    "کار" نیست
    همکاری داوطلبانست :)

  • اجاره آپارتمان مبله در تهران
  • امیدوارم تو کارتون موفق باشید ...
    ___________________________
    اجاره آپارتمان مبله در تهران
    https://eskanbama.com
  • مستر صفری
  •  من می تونم کمک کارتون باشم
     در زمینه گویندگی و تدوین صدا و افکت و ... می تونم کمکتون کنم.
     دوست دارم یه لبخند رو لب بلاگری ها و مردم بکارم و دنبال پاداشم
     نیستم.
     آی دی تلگرامم: رو بعد این پست به صورت خصوصی میفرستم.
    پاسخ:
    منتظر پیاممون باشید
  • علی رضا 1369
  • سلام
    من اولین روزه میام اینجا
    خوشم اومد
    خاستین من کاری بتونم در خدمتم
    پاسخ:
    سلام
    خیلی خوشحالیم
    چه زمینه ای دوست دارین فعالیت کنین؟
  • علی رضا 1369
  • نمیدونم😄
    صدام که خوب نیس 

    پاسخ:
    اشکال نداره مهم صدا نیست. مهم حس و فن بیانه :)
  • علی رضا 1369
  • آره حس و فن و بیانم بدک نیس😊

    پاسخ:
    چه خوب!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">