یلدای 97 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

یلدای 97

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸ ب.ظ

سلام :)

یلدای 97 رو با ما باشین ...

 

 

 

 

+برنامه میکس همیشگیم گم شده بود. برای یلدا مجبور شدم با یه برنامه ساده ادیت کنم که آشنا نبوذم. بخاطر بالا و پایین صداها معذرت میخوام :)

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

نظرات (۳۲)

  • محسن رحمانی
  • یلداتون مبارک زمستونتون قشنگ ودلتون شاد.
    پاسخ:
    ممنون :)
    پادکست خوبی بود رادیو بلاگ زندس ، رادیو بلاگ هنوز هنوز پا برجاست کسی هم اگه چیزی گفته یا رادیو بلاگ رو نمیشناسه یا تازه آشنا شده به عنوان کسی که رادیو بلاگ رو 1 سال دنبال میکنه میتونم بگم تنها رادیو بود که بی حاشیه بوده پارتی بازی داخلش نبود همشون عشقی کار کردن . خسته نباشد بچه های رادیو بلاگی هآآآآ :)))
    پاسخ:
    دوست عزیز ممنون از حرفاتون :)
  • 🦉 شباهنگ
  • یلداتون مبارک و دست همگی درد نکنه
    ولی به نظرم لحن اون آقای منتقد طنز و جدی باهم بود. برداشت من این بود که انقدرام قصد تخریب نداشت بنده خدا. 
    حالا خودش نیاد بگه نه بابا من قصدم تخریب بود :)))

    دوست باشیم باهم :)
    پاسخ:
     :)
  • یه بنده خدا
  • خسته نباشید
    پاسخ:
    سلامت باشین :)
  • منتقد جاج شده!
  • خدمت مخاطبین عزیز رادیو عرض کنم که من درسته نقدهای جدی دارم ولی ویسم همراه با چاشنی شوخی بود برای دستمایه قراردادن واسه طنز. از لحنم هم کاملا معلومه...
    ممنونم از لطفتون برای انتخاب متنم:)
    برقرار باشید و مثل همیشه خستگی ناپذیر
    پاسخ:
    ممنونم صبای مهربون :)
  • حامد سپهر
  • تولد سه سالگی رادیو بلاگ رو تبریک میگم و روزهای خوبی رو براتون آرزو میکنم و ایشالا که همیشه موفق باشین
    از نقدهایی که میشه ناراحت نباشین اتفاقا اگه همه بیان و تعریف کنن باید به کارتون و رسالتتون شک کنید
    پاسخ:
    سلام
    ما حق میدیم مخاطب بعضی آیتم هارو دوست نداشته باشه به نظرشون بی مزه و مزخرف بیاد :)) و بگن برش دارین و فلان
    چون بلاخره سلیقه ای هست و نمیشه که همه خوششون بیاد. مثل اخبار که نصف مخاطبا دوست داشتن و نصفشون نه و ما کمش کردیم
    ولی پارتی بازی و این چیزا هضم نمیشه واسمون...
  • ح م کامران نیرومند
  • سلام، زنده باشید و پاینده من برنامه هایی از شما رو از حدود سه سال پیش دارم و بعضی وقتها گوش میدم، ای ولله، دارمتون یعنی خیلی دوست دوست
    پاسخ:
    بله شما از مخاطبای همیشگیمون هستین و افتخار میکنیم
    ممنون :)
  • یک مخاطب قدیمی
  • من همه ی آیتم های شما رو گوش دادم. بی کم و کاست. از اول هم مخاطبتون بودم. اما دقت کنید که گردانندگان رادیوبلاگی ها خودشون از وبلاگ نویسی فاصله  گرفتن و این عاملیه برای  افت جذابیت. بهتر بود تغییرات گسترده میدادید.  این فاصله باعث شده که آیتم ها اصلا وبلاگی نباشن. البته که باید اضافه کرد خلوت شدن بلاگستان رو. با این حال همیشه قدردان شما هستم و خواهم بود چون ایمان دارم و میدونم که هدفتون از اول رونق بخشیدن به وبلاگ بود.  
    خوب هایی که تو این دو سال اخیر شنیدم مربوط به مصاحبه هاست که سه ستاره میگیرن از پنج ستاره و بقیه رو بهشون سه سه دایره ی مشکی از پنج دایره میدم. :))
    پاسخ:
    آره درست میگین ولی همونطور که خودتونم اشاره کردین وبلاگستان بی رونق شده :(
    کلی میگردیم دنبال سوژه و متن ولی چیز زیادی دستگیرمون نمیشه

    اعضای رادیو درسته بعضیا درگیر کار و زندگی شدن و نتونستن ادامه بدن وبلاگنویسی رو متاسفانه... 
    مرسی :)
    خیلی عالی بود
    مثل همیشه گرم و صمیمی :)
    ممنون بخاطر بودنتون ^_^
    پاسخ:
    ممنووووووون
    عالی شمایین :)
  • ستاره اردانی زاده
  • سلام ببخشید متن  دکلمه بالا  از کیه ؟
    پاسخ:
    سلام :)
    کدومش دقیقا؟ چون کلی متن بود تو فایل :)
  • ستاره اردانی زاده
  • ببخشید یه سوال دیگه ؟
     شما با چی و چتوری  وویس  ضبط میکنید و با چه نرم افزاری  ادیتش میکنید  ؟
    با گوشی هم میشه یه همچین وویس  با کیفتی ساخت ؟ آیا در  این  زمینه برنامه  ای وجود داره ؟
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    همه ی ویس ها از شهرای مختلف ایران توسط گوشی شخصیشون ضبط شده و همیشه هم کیفیت خوب نیست البته :))) برنامه ضبط صوت (کاست ) با آیکن کاست آبی رو میتونین دانلود کنین .‌کیفیت خوبی داره برای گوشی.
    ویس ها با نرم‌افزارهای مخصوص تدوین تو کامپیوتر میکس میشن
  • ستاره اردانی زاده
  • از کجا میتونم نرم افزار میکس صدا رو دانلود کنم؟
    پاسخ:
    از گوگل :)
  • ستاره اردانی زاده
  • متن اغاز قبل از اولین داستان
    پاسخ:
    بازم متوجه نشدم کدوم منظورتونه
    اگر منظور همون‌اول هست. دوست عزیزمون حریر
    سلام
    دستتون درد نکنه 
    مرسی از همگیتون و مرسی تر :)) از آقاگل عزیزم
    با تاخیر : یلدای همگیتون هم مبارک
    پاسخ:
    خیلی ممنونم
    پایا باشید :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خسته نباشید^__^ 
    دست گلتون درد نکنه. ان‌شاالله همیشه پادکست‌هاتون حالش خوب باشه
    پاسخ:
    ممنونم 
    دست شما درد نکنه واسه متنت :)
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • دستتون درد نکنه.
    اول به خاطر اینکه برای دومین بار اسم منو اوردید تو رادیو[ آیکون: از شادی بی خود شده] 
    خیلی دوست داشتم برای یلدا هم پیام بدم ولی چون شباهنگ از حربه ترغیب استفاده کرد منصرف شدم که بگم من خیلی خاصم و ترغیب نمی شم.

    ولی در کل توی این دو سال اندی که رادیو رو دنبال می کنم کلی حال کردم باهاش و ایشالا کار رادیو تداوم داشته باشه.

    پاسخ:
    خواهش میکنم
      ما ممنونیم از متن شما :)
    به خودمون افتخار میکنیم مخاطبایی مثل شما داریم
  • مرد مُفرد
  • سلام. دو فایل صوتی شما را گوش کردم ولی حقیقتا هیچ بهره ای نبردم
    عمر خیلی گرانبهاست
    قدر عمر و جوانی را بدانید
    پاسخ:
    کامنتارو با دقت بخونین متوجه میشین خیلیا بهره بردن و همین واسمون کافیه 
    قدرشو میدونیم که داریم برای حال خوب دیگران تلاش میکنیم :)
    اصراری نداریم هرکسی اینو بفهمه :)

  • مسعود سین
  • چقدر شماها خوبید اخه:) عالی هستید.. خسته نباشید و دست مرزاد واقعا..تدوینای صدا.. عالی و شفاف و باکیفیت.. باریکلا.. صدا ها کاملا با اعتماد به نفس و شکیل.. خب حالا با یه نقد کوچولو چطورید؟ بد؟ برم پی کارم بابا؟ :)  متن، متن، اینو یه بارم فک کنم گفتم.. اینکه کارتون بوی دلی بودن میده خیلی حس خوبی داره . اما دموکراسی چیز خوبیست :) ) 
    پاسخ:
    خیلی ممنون لطف دارین :)
    ببخشید منظورتونو از دموکراسی نفهمیدم :))) توضیح میدین مرسی :) 

  • آقای صاد
  • یلداتون مبارک 

    پست یلدای امسال گرم بود و دوست داشتنی :)

    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    سلام
    خیلی متشکرم از پادکست خوبیتون، پر از انرژی مثبت و حال خوب :) 
    خسته نباشید و خداقوت :)
    پاسخ:
    سلامت باشید مرسی :)
    فقط اون سه جمله ای که من گفتم توش خیلی خفنه :دی
    پاسخ:
    اره :)))
    پادکست عالی بود، صدا عالی بود. واقعا حالمو خوب کرد. مرسی از زحماتی که می کشی.
    پاسخ:
     ممنون از کامنت قشنگتون :)
  • محدثه بانو
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • سانا پرداز نارین
  • سلام.عااالی بود
    پاسخ:
    ممنون
  • سانا پرداز نارین
  • سلام.عااالی بود
    پاسخ:
    ممنون :)
  • علی رضا 1369
  • عه چه نامردانه
    همه چه صداهاشون خوب بود
    خیلی حسادت برانگیز بود😤
    هق هق هق😊
    پاسخ:
    چرا نامردی پس؟ :)))
  • علی رضا 1369
  • خب آخه یکیشونم بد صدا نبودند😊
    😏😏😏حسود نیستم غبطه خوردم😆

    پاسخ:
    حالا شما یه نمونه متن بخون :)
  • سوالات رایگان پیام نور
  • اغلب
    قدرت یک لمس
    یک لبخند
    یک کلمه ی محبت آمیز
    یک گوش شنوا
    یک تعریف صادقانه
    یا کوچکترین توجه را
    دست کم می گیریم
    در حالی که همه ی این ها قادرند
    یک زندگی را از این رو به آن رو کنند …
  • لوستر سقفی کوچک
  • عالی بود
    پاسخ:
    :)
    http://s9.picofile.com/file/8350862692/20190201_220429.jpg

    دهه فجر 
    پاسخ:
    :))))))))))
  • قیمت سکه یک گرمی
  • بسیار عالی بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">