معرفی کتاب- باور کن تو فوجیکو نیستی :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

معرفی کتاب- باور کن تو فوجیکو نیستی

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ب.ظ

 

میس راوی را ممکن است از وبلاگش بشناسید، «میس‌راوی» از جمله وبلاگ‌نویسانی است که حالا یک پله پایش را فراتر گذاشته و اولین مجموعۀ داستانش را با عنوان: «باور کن تو فوجیکو نیستی» به چاپ رسانده است. معرفی این کتاب را خود خانم راوی برایمان نوشته و گویندۀ متن هم حنانه است که همیشه با صدای خوبش همراه رادیوبلاگی‌هاست.
پیشنهاد می‌کنیم کتاب «باور کن تو فوجیکو نیستی» خانم نعیمه بخشی را حتماً بخوانید.

 

نام کتاب: باور کن تو فوجیکو نیستی

نویسنده: نعیمه بخشی (میس‌راوی)

 


دریافت

 

گویندۀ متن: حنانه (تراکم اندیشه‌ها)

 

پی‌نوشت:

برای ویژه برنامۀ جدید رادیو به دنبال بهترین پست‌های وبلاگی هستیم. پس داخل کامنت‌ها برامون لینک بهترین پستی که در دوران وبلاگ‌نویسی‌ خوندید رو بفرستید. :) 

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

معرفی کتاب

نظرات (۱۳)

  • محسن رحمانی
  • ممنون.
    پاسخ:
    :)
    معمولاً پستایی که حاوی خبر قبولی و موفقیت یا ازدواج و بچه‌دار شدن بلاگرا باشن تو ذهنم می‌مونه و بهترین پستاشونه به‌نظرم.
    اینجا پویش مؤثرترین وبلاگ هم به راهه:
    http://noon1001ghalam.blog.ir/post/121
    پاسخ:
    نه ما بیشتر دنبال محتوا هستیم :)
    ممنونم
  • یه بنده خدا
  • خداقوت به شما و خانم راوی
    اتشالله موفق باشید

    حیف که ما قلم خوبی نداریم وگرنه در این برنامه ی شما شرکت میکردیم:)
    پاسخ:
    ممنون :)
    هیچ پستی تا حالا به دلتون ننشسته تو وبلاگستان؟
  • یه بنده خدا
  • من ترجیح میدم سکوت کنم😅😅
    پاسخ:
    :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چشم^_^
    سعی میکنم توی این دو روز توی آرشیو وبلاگ ها بگردم و دست پر بیام پیشتون
    پاسخ:
    سلامت باشی.
    :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • http://abaan.blog.ir/post/92


    http://words-gray.blog.ir/1396/01/21/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%D9%85

    فعلا این دو تا باشه خدمتتون:-)
    راستش مطمئن نیستم منظورت رو درست متوجه شدم یا نه!
    پاسخ:
    دستت درد نکنه.
    خواندن پست های این وبلاگ ها رو حتماً پیشنهاد میکنم:

    http://darolmajanin1.blog.ir/
    http://dochar73.blog.ir/

    و ممنون از معرفی این کتاب و قلم خانم میس راوی...
    پاسخ:
    اگه لینک چند پست خاص‌تر رو بهمون بدی عالیه رفیق. :)

    میشه از پستای وبلاگ خودم بزارم یکم تبلیغ کنم؟؟:)
    پاسخ:
    اگر پست خوبی که قابلیت خوندن داشته باشه هست، آره بفرست. :)
  • محدثه بانو
  • سپاس
    پاسخ:
    سلامت باشین.
  • احمدرضا ‌‌
  • خدا رو شکر بالاخره به محتوا رو آوردید :) ما محتوانویسا گناه داشتیم دیگه :)
    پاسخ:
    ارادتمند :)
    سعی می‌کنیم توی عید بیشتر باشیم.
  • قاسم صفایی نژاد
  • ممنون بابت معرفی کتاب
    پاسخ:
    زنده باشین :)
    یهترین پست از نظر خودم :)
    در این صفحه
    پاسخ:
    ممنون:)
    یهترین پست از نظر خودم :)
    در این صفحه
    http://misswriterslife.blog.ir/post/من-شاعر-نیستم
    پاسخ:
    الان درست شد. :)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">