پانزدهمین روز بهار ۹۸ :) :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

پانزدهمین روز بهار ۹۸ :)

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲ ب.ظ

پادکست امشب تقدیم به خواننده‌ها و طرفدارای وبلاگ خوندنی نیکولای آبی :)

 

دانلود فایل

 

 

متن از وبلاگ نیکولا

با صدای شباهنگ

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

نظرات (۹)

به‌به، چه صدایی! چه سری، چه دمی، عجب پایی، پر و بالم سیاه رنگ و قشنگ و شباهنگ، نیست بالاتر از سیاهی رنگ و شباهنگ. گر خوش‌آواز بودم و خوش‌خوان، که خب هستم و بر منکرش :)) 
ولی حقیقتاً سلول به سلول تنم شرحه شرحه شد از غم و اندوه، موقع خوندنش و تازه بعدشم نشستم گریه‌ها کردم های های :)) تلخ بود خیلی. بارالها به همین وقت عزیز که چهارمین روز چهارمین ماه سال میلادی هم هست و چقدر این عدد ۴ رو دوست دارم، آخر و عاقبت هیچ رابطهٔ عاطفه‌ناکی اینی نشه که خوندم. رحم کن به دل جوانان این مرز و بوم. دیگه همین‌جوریش تو حالت عادی غم داریم خودمون، این غصه‌ها هم اضافه نشه به بدبختیامون خدایا. 
لال از دنیا نرید همه‌تون بگین آمین :))
پاسخ:
بله بله چه صدایی :)) 
اره خیلی غم داشت. واقعا سخته
بلند بگو آمییییین
چه پست غم انگیزی بود این :(
فقط صدای نسرین کمی از بار غمش کم کرد
حسن ختام  :)
ممنون بابت همه زحمتهاتون
صادقانه و از ته دل
پاسخ:
اره زیاد :(
صداش شادی داره :)
مرسی همراهمون‌هستین...
دلم گرفت
مثل میم که عادت کرده نباشم
مثل من که دارم عادت میکنم میم نباشه...
پاسخ:
چی بگم... :(
عجب :(
پاسخ:
هوم :(
بیایم کنار هم بشینیم زار زار گریه کنیم 😂
پاسخ:
 باشه :))))))
اصلا متن دوست نداشتم ولی صدای شباهنگ عالیییییه عالی
پاسخ:
متن تلخی بود 
  • آرزوهای نجیب (:
  • می‌شه لطفاً پست نیکولا رو هم بذارید؟
    متنی که شباهنگ خونده منظورمه.

    پاسخ:
    انجام شد :)

    تلخ بود خیلی تلخ

    اصلا اعصابم خورد شد

    پاسخ:
    به هر حال این تلخی‌ها هم بخشی از واقعیات زندگی هستن
  • جابر ابن حیان
  • صدا خیلی عالی... متن خیلی ضعیف

    پاسخ:
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">