شانزدهمین روز بهار 98 :) :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

شانزدهمین روز بهار 98 :)

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰ ب.ظ

سلاااااام

برای فردا آماده این؟ با کلی انرژی برین سرکار/دانشگاه/مدرسه.  بهترین روزتونو بسازین و خوش باشین :)

امشبم همراهمون باشین...

دانلود فایل

 

متن از وبلاگ های روز از نو، خودنویس

 

با صدای حنانه، آقاگل

 

+راستی نظرتون راجع‌به فایل‌های بهاری چی بود؟

نظرات (۸)

مثل بچه های کلاس اولی چند روزه هی دارم وسیله هامو میچینم، لباس اتو میکنم:)
کلا یه معلم خوشحالم بابت فردا :)
من خیلی خوشم اومد از تک تک شون، ایدهء خیلی خوبی بود، یه خسته نباشید جانانه به خودت، به تک تک گوینده های عزیز. خوشحالی بابت آشتی بعضیا با صداشون :)
پاسخ:
خیلی خوبه که کارتو دوست داری و باهاش خوشحالی :)
ممنون همراهمون بودین :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خیلی خوب. دست بلاگر‌ها و گوینده‌ها و کسی که همه اینا رو کنار هم قرار داده، درد نکنه:-)
    ادامه داره؟! یعنی کاش داشته باشه. هر روز هم شاید خسته کننده بشه. ولی هر هفته خوبه:-)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم ازتون
    دوست دارین ادامه داشته باشه؟ :) چشم
    اقا من که خیلی حال کردم
    خسته نباشین رفقا :)
    پاسخ:
    مرسی که میشنوی مارو :)
    یک خسته نباشید حسابی خدمت همه دست اندرکاران رادیو بلاگ بابت این زحماتی که توی ایام عید کشیدن میگم و بابت سلیقه شون در انتخاب و چیدمان متنها و گوینده ها ، هر روز متنهارو گوش کردم و لذت بردم گرچه برا هیچکدومشون کامنت نذاشتم ولی از این طریق میخواستم از همه دوستان تشکر کنم و براشون بهترینهارو آرزو کنم
    شاد باشین
    پاسخ:
    کامنت بزارین دلگرم بشیم و انرژیمون بیشتر شه
    خیلی خوشحالیم که همراهمون بودین. بازم باشین :)
  • محمد قزلسفلی
  • بهره بردم.
    با توفیق در سال جدید
    پاسخ:
    سالتون پر از اتفاقای خوب
    ممنون
    مطالب بسیار خوبی در وبلاگ دارید ممنون از وقتی که میزارین لطفا به سایت ماهم سربزنید مشاوره سرمایه گذاری
    پاسخ:
    مرسی :/
    ممنون از حنانه عزیز به خاطر زحمتی که برای خواندن متن کشیده
    و همچنین عذرخواهی بابت تکلف متن:)
     و تشکر از همۀ رادیوبلاگیها که با ایده‌های نابشون فضای بلاگ را پویاتر و بانشاط‌تر می‌کنند...
    پاسخ:
    ممنون از شما بخاطر متنای قشنگتون
    خوشحالیم کنارمونی :)

    سر کلاس دانشگاه که یکسره خوابیم :) سر کار هم منتطریم تموم شه بریم خونه :) کلا آدم بی حال و خسته اییم نمیدونم هدفم از زندگی چیه :))

    پاسخ:
    :)))))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">