روایت های یک بلاگر محبوس! (1) :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

روایت های یک بلاگر محبوس! (1)

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰ ب.ظ

همراهان عزیز رادیوبلاگیها، سلام :)

حنانه ی خوش صدای مارو که میشناسین؟ قراره گه گاهی یکسری روایت های خودمونی داشته باشه که گوش کردنش خالی از لطف نیست.
همراهمون باشین....
 
 
 
 
  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

نظرات (۱۳)

مدل خوندنش منو یاد خسرو شکیبایی انداخت. لذت بردم :)

پاسخ:
چقد خوب :) خوشحالیم 

چقدر دلمون برای صدای حنا تنگ شده بود. :)

دم و بازدمش گرم و صداش سبز. 

خود روایت هم که حرف نداشت.

پیشنهاد: متن روایت رو هم بذاری شاید جالب باشه.

پاسخ:
آره صدای حنا صدای زندگیه :)
باشه حتما بهش میگم 
  • عاشق بارون... ⠀
  • به به حنا خانوم! :)

    پیرو کامنت دست ها، منم یه قسمتش یاد خوندن امیرعلی نبویان افتادم! :))

    پاسخ:
    بله حنا :)
    چقد خوب

    عالی...

    پاسخ:
    :)

    سلام 

    به عنوان یک عاشق زمستون و دیوانه‌ی هوای سرد بگم که خیلی چسبید :)

    تازه رمان‌های آگاتا کریستی و صدای حنانه رو هم دوست دارم ، پس منتظر ادامه‌اش هستم :)

     

     

    پاسخ:
    دقیقا این روایتو باید شب باشه یه فنجون چای یا قهوه درست کنی گوش کنی و لذت ببری :)

    چقدر خوووب بود. 

    ممنووون.

    پاسخ:
    خواهش :)

    چقدر دلم برای صداش تنگ شده بود:)

    پاسخ:
    ما هم :)

    خیلی لذت بخش بود

     

    سپاس

    پاسخ:
    خیلی ممنون :)

    بسیار عالی❤️

    پاسخ:
    :)
  • ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
  • هووووف منم دلم برف میخواد😒

    و این روزها از زمین و زمان شاکی هستم😐

    کاش زودتر تموم بشن این روزای کرونایی😑

    پاسخ:
    آره واقعا :(
    بلاخره تموم میشن :)

    خیلی قشنگ بود

    ممنون میشم به وبلاگ من هم سر بزنید و ممنون تر اگه دنبال کنید.

    وبلاگ شما را دنبال کردم.

    پاسخ:
    :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • لذت بردیم^_^

    منتظر قسمت‌های بعدی هستیم:)

    پاسخ:
    ممنون
    حتما  :)

    مشخصا استعدادش رو دارین :))

    خیلی هم‌دارین :)

     

     

     

    یه سوال

    آدرس وبلاگ ایشون رو هم میشه بگید؟

    پاسخ:
    حنا:

    [کلاه از سر برمی‌دارد]

    من در حال حاضر تو این وبلاگم فعالیت دارم:
    http://ghalam-zan.blog.ir/

    هرچند که دیربه‌دیر پست می‌ذارم. من بودم فقط همین روایت‌های رادیو رو گوش می‌دادم. :دی


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">