57. می شود دوستم داشته باشی؟ واقعی :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

57. می شود دوستم داشته باشی؟ واقعی

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶ ب.ظ

می شود دوستم داشته باشی؟ واقعی .. از آن دوست داشتن هایی که دلم بخواهد بمیرم برایت .. از آن هایی که دست هام را بیندازم دور گردنت و یواشکی در گوش ت بگویم ناز انگشتای بارون تو باغ ام می کنه .. از آن دوست داشتن هایی که[...]


به قلم غزلناز بغدادی با صدای خانم لبخند





دانلود فایل صوتی | لینک مطلب | کانال تلگرام رادیوبلاگیها | اینستاگرام رادیوبلاگیها

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خانم لبخند

غزلنازبغدادی

نظرات (۴)

  • مصطفی موسوی
  • این پست خیلی قدیمی نیست؟ مثلا در حد ۲ سال پیش؟
    پاسخ:
    بله قدیمیه ولی نوشته ها که کهنه نمیشن، میشن ؟:)
  • مهری (رُگا)
  • خیلی هم خوب :)
    پاسخ:
    ممنون :)
    زیبا بود :)
    پاسخ:
    تشکر:)
  • مصطفی موسوی
  • نه راستش یکی از آشناها اون زمان توی فیس بوکش اینو گذاشته بود من تاحالا فکر میکردم مال اونه. ضمن اینکه هیچ منبعی هم نذاشته بود! فک کنم باید درمورد سایر نوشته هاش هم شک کنم!
    پاسخ:
    چی عرض کنم :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">