معرفی کتاب 4 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

معرفی کتاب 4

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ب.ظ

اطلاعات کتاب

عناوین کتاب : مارک و پلو ، مارک دوپلو

نویسنده: منصور ضابطیان

انتشارات مثلث

 

 

گوینده : خانوم لبخند

 

 

دانلود فایل صوتی | کانال تلگرام رادیوبلاگیها| اینستاگرام رادیوبلاگیها

 

 

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

خانوم لبخند

معرفی کتاب

نظرات (۸)

  • ـسیـــــــنـ ـجیمــ ـبـ
  • جالب بود :)
  • محمد حسین
  • وقتی جوون بودم یه پا مارکوپولو بودم یادش بخیر :)))
    پاسخ:
    :))))))
  • سید محسن حسینی خواه
  • سلام ممنون از معرفی کتاب 
    خیلی کتاب خوبی هست من پیشنهاد می کنم دوستان حتما مطالعه کنن کتاب رو
    پاسخ:
    :)
    سلام
    ممنون بابت معرفی این محصول فرهنگی ارزشمند
    پاسخ:
    خواهش :)
  • آقای رایمون
  • خیلیم عالی
    سلام مرسی بابت اینا عالین فک کنم قیافشون که خوبه
    مرسی عالی بود

    اتفاقا مارک دوپلوش رو خونده بودم
  • بای پولار
  • به آرامی آغاز به مردن می‌کنی اگر...
    سفر نکنی.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">