تولدِ خبربلاگیها :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

تولدِ خبربلاگیها

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳ ب.ظ

سلام 

این ویژه برنامه ی رادیو رو از دست ندین :)


دانلود فایل صوتی با کیفیت 128

دانلود فایل صوتی با کیفیت 64


آمار سوژه ی خبر رادیوبلاگیها


+دوستان اسم الانور تو آیتم آخر جا افتاده. الانور یکی از فعالترینای نویسنده های خبره :)

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

تولد

نظرات (۳۱)

  • ماهی کوچولو
  • من آلزایمر دارم یادم میره یه وقت :))
    دایناسوووووووووور؟ :)) شباهنگ :دی تو سید نیستی؟ الکی میگی شباهنگی؟ :)) اونم میگفت من فکر میکردم منقرض شده نسل تون :))
    پاسخ:
    بله دیگه 
    دایناسوریم :))))
  • ماهی کوچولو
  • خبر رایمون :)))))))))) بابای دلدار و برو سیاستت رو ببوس عالی بود :)))))
    باغ پرندگان :)) یاد باغ پرندگان تبریز افتادم کلا سه تا پرنده داره سی تا سگ :))
    از بقیه خبرا چیزی نفهمیدم خوابم برد :))))))))))))
    پاسخ:
    مرسی واقعا :))))
    آیتم آخرم داشتا :)
  • پسرک فضایی
  • خیلی هم خوب و جالب و مثل همیشه عالى :)))
    ادرس های وبلاگ ها مثل پله نوشته شده بود تو این فایله D:
    ادرس من دقیقا وسط بود :)))))
    پاسخ:
    بله :)))
  • بهارنارنج :)
  • ممنون مرسی:)
    پاسخ:
    خواهش :)
  • פـریـر بانو
  • خیلی خوب بود! سوپرایز هم شدم دو بار صدای خودم توش بود :)) فکر می کردم یکیش انتخاب شه... دستتون درد نکنه بچه ها. عالی عالی ^_^

    من تو این فراخوان بود که فهمیدم چقققدر سخته کار خبر. یه خسته نباشید جانانه به همتون میگم و امیدوارم بیش از پیش بدرخشین :)
    پاسخ:
    اره بخش خبر از سخت ترین آیتمای رادیو هست :)
  • اسماعیل غنی زاده
  • مبارکه دوستان....خدا قوت...امیدوارم در ادامه راه با خلاقیت و ایده های نو لذت بخش فضای وبلاگ نویسی باشید...ممنون که هستین :)
    پاسخ:
    ممنون از کامنتتون
    مرسی همراهیمون میکنین :)
  • نویسنده ....
  • خدا قوت:)
    پاسخ:
    :)
  • خانوم ِ لبخند:)
  • یه خدا قوت باید بگم به همه‌ی این تیم دوست‌داشتنی که همیشه بودید. کیفیت کارها رو با کیفیت بودن‌تون تضمین کردید و خسته نشدید.

    ممنون بابت خانواده پر شاخ و برگ بلاگی‌های ساکن رادیو
    ممنون بابت همه چیز :‌‌‌ )

    پاسخ:
    خود توام یکی از اعضای این خانواده ی کوچیکی
    ممنون بازم‌ :)
    خیلی خوب بود خبرا
    اعتراف می‌کنم آدم وقتی سوژه میشه، موقع خوندن خبر قلبش میاد تو دهنش که ینی کجای پستمو سوژه کردن
    خیلی حس ترسناکیه خلاصه :))


    ایشالا تولد 120 سالگیش
    پاسخ:
    اره دیگه بخصوص وقتی از متن خبر نداشته باشه :)))
  • ویرا بانو
  • سلام
    تولد یک و سال و یکمی تون مبارک:))
    پاسخ:
    مرسی :)))
    تولدش‌مباااارک:)))
    پاسخ:
    تولد شما هم‌ مبارک :)))
    سلام 
    ممنونم :))
    تولدتون هم مبارک 🌺🌹


    ولی فکر کنم قبل اینکه من ، 
    پریسا بانو و جناب مترسک رو  سوژه قرار بدم ، خودم تو تله رادیو بیانی ها  افتادم و سوژه شدم :))):دی 
    خوب بود ممنونم .
    تا نشده بالاتر از شش خط، برم :)))))

    پاسخ:
    آقا  رادیوبیانی ها نه
    رادیو بلاگیها :))) ما از سرویس های دیگه هم خبر مینویسیما :/
    بله بله :))
    تولد تولد تولدش مبارک...
    1. لعنت به لپ تاپی که اسپیکرش خسه است و باید 25 دقیقه پخش شی رو کیبرد به صداها گوش بدی و لعنت تر به هندزفری دور از دسترس.
    2. هان ای کسانی که خبر خوندید، بیاید بازم بخونید هر از گاه برامون خا... دوست داریم. انقدر پشت سرتون غیبت کردن گفتن صدای فلانی خوبه واسه خبر ها... ولی من بازنشسته نمی‌شم. دوست دارم خبر ها ره... شده سلام ره باس من بدم :| وااللاه...
    3. به حق همین ساعت عزیز... الهی ملت هی پست‌های سوژه‌دار بنویسن که نمکِ اعضا خشک نشه.
    4. من مرده‌ی آهنگِ دیری رین رین ری رینِ اولشم :)
    5. یه لبخند بذار در جواب برو کامنت بعدی ره تایید کن تایید کننده‌ی عزیز :دی
    پاسخ:
    ۱ . تنبل :/
    ۲. :)))
    ۳. :)))
    ۴. :))
    ۵. اخرین کامنت مال تو بود :/
    همون که شما میگین :)))
    ببخشین :))
    ولی بیان یه رادیو بیشتر نداره که شما پوشش دادین :دی 
    سخت نگیرین :))
    نمیذارین که من یک خطی کامنت بدم :دی 
    بازم ممنونم :)
    پاسخ:
    خواهش میکنیم :)
    میدونم،کارتون‌سخته‌وبایدبااحتیاط
    سوژه‌های‌انتخاب‌شده‌روبررسی
    وانتخاب‌کنید،من‌خودم‌سریه‌پروژه
    درسی،این‌درکوپیداکردم
    ولطفاًیک‌مجری‌واحدداشته باشید،که‌بخش
    بخش‌برنامه‌روباگوینده‌وسوژه‌نویس
    بایک‌لحن شاد،بگوید
    تابرای‌شنونده‌اون‌بخش‌جذاب‌باشه
    وعرض‌دیگه‌هم‌دارم،برنامتون‌روبخش
    بخش‌کنید،مثلاًبخش‌اخبارو‌سه‌تانقطه
    وکلااااتمام‌افرادگروهتون‌خسته‌نباشن


    پاسخ:
    این ویژه برنامه بود! فقط ویژه برنامه ها مجری دارن! 
    شما تا حالا فایل های مارو دنبال نکردین؟ چون بخش های رادیو از هم جداست . هرکدوم روزهای مخصوصی برای انتشار دارن  و اگر همگی با هم‌ بیان مسلما بخاطر حجم زیاد کسی رغبت نمیکنه گوش کنه 
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • من به نوبه‌ی خودم از همگی‌تون تشکر می‌کنم؛ واسه‌ی همه‌ی اون ۸صبح‌هایی به جای تکیه‌دادن سرم به شیشه‌ی اتوبوس و تو هپروت بودن، صدای گرم شما رو شنیدم و به خبرها خندیدم و یه اول هفته‌ی پر انرژی رو شروع کردم :)

    تولدش مبارک :)
    پاسخ:
    چقدر کامنتتون انرژی داد :)
    بازم همراهمون باشین...
  • فلورنتینو
  • عاقا مبارک...ویژه برنامه تون عالی بود
    پاسخ:
    خوشحالیم خوشتون اومد :)
    اگه مثل همیشه لینک پست هایی که سوژه شدن رو میذاشتید بهتر نبود؟
    یا شاید بهشون اطلاع دادین که سوژه شدن! آری؟؟
    آقا بالآخره کی برنده شد؟! :دی
    پاسخ:
    دیگه گفتیم ویژه برنامست اسم وبلاگو میگیم و این حرفا :/
    نه یادم رفت بگم . اگه تا فردا نیومدن میگم :)))
    همتون :) 
    حالا درخواست پاداشتون چی هست؟ :)
    نه،من‌منظورم‌اینه،که‌شباهنگ‌خانم،بگه‌بخش اخبار
    ویه‌توضیحی‌دربارش‌بدهدوادم‌رابه‌شنیدنش
    جذب‌کنه،نه‌شنیدم،ولی‌مجری‌واحدمدت‌برنامتونو
    زیادوجذابیتشم‌زیادمیکنه
    لطفادردستور کارتون‌قرارش‌بدید:)
    پاسخ:
    فایل اخبار نزدیک ۲۰ دقیقه میشه
    و توضیحات بینش بیاد طولانی میشه . خود گوینده ی خبر اولش میگه که خبر از کی هست و مقدمه ی پست رو میگه و بعد طنز میشه
    همین یهویی بودنش جذابه..
    درخواستی که نداریم o_O
    ولی همون بنز رو بدید ما قانعیم -_-
    :دی
    پاسخ:
    :))))) کم نباشه؟
  • افکارنویس
  • :)
    پاسخ:
    :)
    سلام 
    من درخواست پاداش مون دو چیزه :
    یکی بشدت به دعای  خیر دوستان محتاجم .
    دو :به وعده هاتون که گفتین عمل کنین :)))))
    ولی خارج از شوخی فقط فقط برام دعا کنین که این روزا به دعای خیر دوستان محتاجم⚘
    یا علی 
    پاسخ:
    چشم حتما 
    دعاگوتونیم :)
    دومی هم فکرکنم ملحق شدن به تیم بچه های خبر بود. مایلی؟ :)
  • هانیه شالباف
  • مبارکه :)
    پاسخ:
    :)
    مبارکه تولد خبر رادیو بلاگی ها .

    لایک داشت .
    پاسخ:
    تشکر :)
    دست مریزاد به همگی دوستان رادیو بلاگی ها به ویژه بخش خبرش
    تولدتون مبارک
    پاسخ:
    تشکر :)
  • مترسک ‌‌
  • دمتون گرم :))
    فقط کاش خبردارمون می‌کردید، من تازه الان فهمیدم سوژه شدم D:
    پاسخ:
    عه؟ :)))
    مبارک باشه و اینکه خیلی این بخشو دوس دارم:)
    پاسخ:
    :)
    علیرغم اینکه به شخصه انتقاداتی به رادیو بلاگی ها دارم 
    اما در اینکه تک تک شماها بی منت زحمت میکشید شکی نیست، خواستم بگم دستتون درد نکنه.

    پاسخ:
    ممنون 
    آقا یه ندا می دادید! D:
    من الان فهمیدم صدام اون توعه! :|

    [می دونم خیلی شبیه کامنت مترسک شد!:|]

    حسابی حسابی خسته نباشی! :)
    پاسخ:
    مرسی :))))
    مبارکه:*
    خدایی فکر نمی کردم شما اون زمان که من از اسمایل استفاده میکردم رو یادتون باشه:)))
     
    پاسخ:
    دیگه دیگه :))
    سلام 
    ممنونم 
    با کمال میل :)
    ولی شرایطشو بدونم بهتره چون نمیدونم چه جوری و اینا :)
    ممنونم از لطفتون :)

    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">