مصاحبه با بلاگرها 4 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

مصاحبه با بلاگرها 4

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸ ب.ظ
سلام
ما اومدیم :)

اینبار دکتر سین از تیم رادیوبلاگیها با یکتا نویسنده ی وبلاگ "نیمه سیب سقراطی" مصاحبه کرده
همراهمون باشین :)


  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

مصاحبه

نظرات (۱۸)

  • بهارنارنج :)
  • به به دوست داشتیم:)خیلی هم عالی..


    پاسخ:
    :)
    مصاحبه که عالیه، فقط لحن حرف زدن یکتا نیمه سیب سقراطی خیلی خوبه، یه صراحت خاصی داره. فعل ها رو به مدل خودش میگه دوست دارم. :)
    پاسخ:
    آره درسته :)
    حس میکنم مصاحبه خیلی مفیدی بود....
    پاسخ:
    ممنون :)
  • پوریا آریافر
  • جالب بود
    بسیار مشتاقم قالب جدید رو ببینم :)
    پاسخ:
    :)
    دست مریزاد به هر دو نفر :))

    پاسخ:
    :)
    بسیار عالی 
    اینو بیشتر از مصاحبه دیگه دوست داشتم، دکتر سین حرفه ای و جالب سوال میپرسیدن.
    بازم ممنون از رادیو بلاگی ها ؛)
    پاسخ:
    سه تا قبلی رو گوش ندادین؟ سوالا همون بودن که :)))
    ممنون
    منم دوست داشتم... ممنون از بچه های رادیو که وقت میزارن :))
    پاسخ:
    مرسی :)
  • مترسک ‌‌
  • مرسی مرسی مرسی... خیلی مصاحبه خوبی بود ^_^
    پاسخ:
    تشکر :)
    خیلی عالیه، این گونه برنامه ها!
    من پیشنهاد دارم ولی خوب ایمیلی ندادید :/
    شوخی میکنم، دست به کار ایجاد یه نمونه ام، شاید تصمیم گیری ساده تر بشه
    پاسخ:
    Blogiharadio@gmail.com
    من دیشب دانلود کردم و گوش نکردم. و تا صبح خوابِ اونجایی که این مصاحبه صورت گرفته رو می‌دیدم :))) قیافه‌ی دکتر سین و یکتا رو نمی‌دیدم، فقط صداشون تو گوشم بود. اصلنم شبیه صدایی که الان گوش میدم نبود. و دکتر سوالات رو توی کاغذای زرد و قرمز کوچولو نوشته بود و چسبونده بود روی دیوار و انتخاب می‌کرد و می‌پرسید ^-^

    خلاااااااااااااااااااااصه که دست همگی درد نکنه و قبل از خواب هم سعی کنید وب‌گردی نکنید. که خب البته من همیشه چنین کاری می‌کنم ^-^
    پاسخ:
    خیلی خوبی :)))
    مگه فوتباله کاغذای زرد و قرمز :)))
    خععععلی خوب بود :))
    با تشکر از بچه های رادیو :)
    پاسخ:
    ممنون :)
  • رفیعه رجعتی
  • پیشنهاد میکنم برای اخبار رادیو، مثلا از پشت صحنه هم چند دقیقه ای بذارید! جالب میشه :))

    چقدر همه مصاحبه شونده ها جدی هستن :| ثریا به من گفت جدی نباش زیاد :| یه کاری کنن بخندن ملت :| حس میکنم مصاحبه ی من خیلی بد بود -__-
    تشکر از همه :)) 
    پاسخ:
    خیلیم خوب بود :)))
    حتما میذاریم :) قبلا یبار تو فایل تولد رادیو گذاشته بودیم...
  • ماهی قرمز
  • خیلی خوب بود یه جورایی منم فکر کردم به سوالا و جواب دادم بهش :)
    پاسخ:
    مایلین مصاحبه کنیم ازتون؟ :)
  • ماهی قرمز
  • نههه دیگه در اون حد :))
    پاسخ:
    چرا خب :(
  • ماهی قرمز
  • ترجیح یه متن بخونم مثلا تا مصاحبه کنم :))
    پاسخ:
    باشه :)))
    مصاحبه با خود بچه هایش رادیو هم به نظرم جالب میشه :)
    پاسخ:
    یهو نگن به خودشون توجه میکنن :/
    وااا شما هم بلاگرید دیگه :|
    نه نمیگن :)
    پاسخ:
    چشم :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خیلیی خوب!
    چرا صدای دو نفر اینقدر خوبه:-))
    پاسخ:
    ممنون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">