مصاحبه با بلاگرها 8 :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

مصاحبه با بلاگرها 8

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳ ب.ظ

مخاطبای رادیوبلاگیها سلام :)

اول از همه یه تشکر حسابی کنیم برای چالشی که شرکت کردین و از ته دلتون نوشتین. واقعا از خوندن تک تک متن ها کیف کردیم.

رادیوبلاگیها باز  از این چالش ها میذاره پس به گوش باشین! 

خیلی ها گفتن نتیجه چی میشه و کی برنده میشه، راستش این چالش مسابقه ای نبود. یعنی چالشی بود که مارو وادار کنه بنویسیم، یکم با فکر و دل بنویسیم تا فضای وبلاگ نویسی عطر و بوی نوشته های زیبا بده :) ما چند تا از متن ها رو انتخاب کردیم و با هایلایت کردن جملات قشنگش تو صفحه ی اینستاگراممون با ذکر منبع منتشر می کنیم پس مارو دنبال کنین حتما. تعداد محدودی هم انتخاب شده برای پادکستی که تو راهه. از همه ی شما ممنونیم که نوشتین، باز هم منتطر حضور شما تو چالش های بعدی هستیم :)


و اما مصاحبه ی امروز رو نمیگیم کیه تا خودتون متوجه بشین :))

همراهمون باشین

دانلود فایل صوتی با کیفیت 128

دانلود فایل صوتی با کیفیت 64

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

نظرات (۲۰)

  • بهارنارنج :)
  • اا:))سلااااام
    من تازه چندوقته با ایشون آشنا شدم،اما خیلی مصاحبه ی خوب و لذت بخشی بود
    منم مصاحبه خیلی دوست دارم:دی
    راجع به نسل وبلاگ نویس بنظر من خیلی بهتر شده قدیما درصد بالایی از وبلاگا فقط کپی پیست و چیزای لوس بود،فقط برای نوشتن.اما الان هدفمند شده بنظرم:)
    منم توی اینستام نوشتم یک بلاگر:دی
    ماهم ممنونیم از عسل بانو:)
    اسم وب منم کاغذ سفیده:دی،دفیقت وقتی زدمش جریانی بود که میخواستم بنویسم:)یه کاغذه سفید برای نوشتن
    عالی ممنون:)
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون
    نه خب وبلاگنویسای قدری هم اون زمان بودن :)
    خیلی خوب بود :) 
    هم مصاحبه‌کنندگان
    هم مصاحبه‌شونده 

    + اسماعیل، داداش، ایشالا همیشه ایشلرینده موفق اولاسان :)
    پاسخ:
    خیلی ممنونیم 

    +یاشا :)
    خاب چرا آدرس وبلاگ آقا رو نذاشتید؟ :) آشنا نیستیم ما :)
    پاسخ:
    بفرمایید :)

    http://filozof.blog.ir/
    سلام

    تا دقیقه ۱۰ گوش دادم؛ یه نفر همراه تون هست که فقط خندیده تا اینجا :D
    پاسخ:
    سلام

    حالا شاید وسطا یچیزی گفت :)))
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • آقا قرار بود لینک وبلاگ ها که معرفی میشه رو بذارید

    پیشنهاد خوبی مطرح شد تو این مصاحبه. میشه تو همین بخش مصاحبه ها هم عکس بلاگرا بذارید و بیشتر اطلاعات شخصیشون رو منتشر کنید

    پاسخ:
    http://filozof.blog.ir/

    خودشون باید این اجازه رو بدن :)
    خیلی خوب بود...

    بلاگر نیستیم ولی خیلی بلاگرها رو دوست داریم؛ موفق باشید :)
    پاسخ:
    ممنون
    بلاگر باشید :)
  • پسرک تنها
  • عالی بود
    وبتون معرکه ست
    امیدوارم ب همین قدرت ادامه بدین
    ایده های بسیار جالبی دارین
    ب امید روزی که وب برتر بیان شین و همه با وبتون اشنا شن
    :)
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون
    کامنتتون کلی انرژی داد بهمون :)
    خوشحالیم مخاطبایی مثل شما داریم
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • نه منظورم وبلاگ هایی بود که مصاحبه شونده معرفی می کنه؟

    پاسخ:
    احتمالا تو پیوندهای خود مصاحبه شونده باشه :)
  • اسماعیل غنی زاده
  • ممنون از توجه دوستان عزیز رادیوبلاگیها، مخصوصا محسن و سوسن خانوم، لطف کردند و بنده رو برای مصاحبه انتخاب کردند. من شرمنده عزیزان شدم بخاطر هم زمانی با ماه روزه داران نتونستم پذیرایی کنم ازشون. 

    امیدوار باشیم برای ساختن روزهای خوب وبلاگی :)

    پاسخ:
    خیلی ممنون که شما زحمت کشیدین و اومدین 
    مصاحبه خوبی بود :)
    عه همونی که فقط کامنتاش رو تو وب نرگس دیدم. :) چوخدا قشح
    خیلی خوب بود مرسی :)
    پاسخ:
    بله :)
    ساغول
  • ابوالفضل ...
  • بی سلیقه ها 😂 من متن خودم رو توی توئیتر گذاشتم چند برابر اون متنای منتخبتون فِیو (لایک) خورد 😜 و البته چند برابر متنای دیگه ی خودم.😁

    پاسخ:
    :)))))
    مورداستفاده قرار گرفت
    ممنونم!

    پاسخ:
    خواهش :)
    کی بود اون وسط هی می خندید فقط :|
    یه کلمه با اونم حرف می زدین دلش وا میشد خب :| می خواست حرف بزنه ها هی :|
    پاسخ:
    آی دا :)))
    اونم وسطا حرف زده ها دقت کنی :))
    اسماعییییییل غنی زادهههههههههههههههههه :دی
    پاسخ:
    بله :))
    سلام
    خسته نباشید میگم.
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون :)
  • بانوچـ ـه
  • عاغا من اعتراف میکنم شبکه ی اجتماعی "بله" تنها شبکه ی اجتماعی بود که من بعد از بقیه شناختمش :))
    پاسخ:
    ما هم باور کردیم :))
  • آسـوکـآ آآ
  • خیلی مصاحبه خوبی بود
    مخصوصا صداهایی که بین گفتگوتون به گوش میرسید
    مثل صدای قطار
    عالی بود، در واقع، حتی :-)
    پاسخ:
    مرسی که وقت گذاشتین :)
    عه من چرا این پستو گوش نداده بودم
    همون اول گفتین اردبیل اسم آقای غنی‌زاده اومد به ذهنم، گفتین از اولینای بیان بوده که کاملاً مطمئن شدم! د:
    خسته نباشید همگی :)
    سلام!
    (کامنتمو باید از آخر به اول مینوشتم! د: )
    پاسخ:
    هیچ یک از پستای مارو از دست نده :/
    خیلی خوب بود . این داداشمون خیلی زحمت کشه و واقعا تلاششون ستودنیه . 
    پاسخ:
    بله :)
    منم همیشه فکر میکردم فیلوزوف از فیلسوف یا یه تلفظ غلیظ برداشت شده . ممنون بابت روشن گریتون :) 
    پاسخ:
    خواهش میکنیم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">