روز بلاگستان فارسی :) :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

روز بلاگستان فارسی :)

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۱۴ ب.ظ

روز وبلاگستان فارسی مباااااااااااااااارک

ما با یه فایل اومدیم :)

همراهمون باشین...

دانلود کیفیت 128

دانلود کیفیت 64


  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

وبلاگستان

وبلاگستان فارسی

نظرات (۲۶)

خیلی رادیوی قشنگی بود ...
راستی ... مورد حمایت درست نیست ... تحت حمایت آیا درست هست ؟
دوستان فرهنگستانی رسیدگی کنن ...
مرسی ... :)
پاسخ:
ممنوووونیم
بیشتر بخاطر دراز بودن اون جمله گفتیم :))
چقدر خاطره زنده شد با متن آقا پدرام و اون جملات و حرفای شباهنگ و صدای ارومش :)
خدا قوت :)
پاسخ:
بله درسته 
ممنون :)
مرسی وقت گذاشتی 
دستتون درد نکنه بابت چالش و این فایل صوتی زیبا و پرانرژی
+ روز همگی‌مون مبارک بچه‌ها :)
پاسخ:
تا دنیا هست وبلاگستان زندست :)
تبریک ولی هوای تولیدکنندگان محتوا را داشته باشید واقعا
پاسخ:
ما همه سعیمون رو میکنیم :)
سلام اول از همه اینکه چرا نمیدید این مجری بیشتر حرف بزنه ، حیف این همه استعداد نیست . من از همینجا میگم فرض کنید من توی فراخوانتون شرکت کردم ، خب تا اینجاش فرض بود بقیش ذرذره ای نمیشه توش شک کرد ، بعد صدای من رو شنیدید و میخکوب شدید گفتید اصن اینه پدیده ی رادیو بلاگی ها بعد پول قرارداد رو نداشتید منو از وبلاگ سراسر گنگ به صورت قرضی گرفتید بعد گفتید اصن همه ی پادکست ها رو خودت برو ، من از همینجا اعلام میکنم وقتم رو در اختیار این مجری قرار میدم .
الان نیاید بگید من از ایشون پول گرفتم بیام این حرفا رو بزنما ، دیگه ده تومن تتو این دوره زمونه پول حساب نمیشه .
راجبه مشت محکم هم اینکه همون موقع ها پست زدیم که وبلاگ نویسی زندست ولی خب هم راستای چالش نبود پس شرکتش ندادیم
و اینکه یکی وبلاگ این مجری چیه یکی وبلاگ اون آقا صدا کلفته ؟
خدایا مرسی رادیو بلاگی با رو آفریدی ( برید اسمتون رو یه ذره کوتاه کنید وزن شعر رو خراب نکنه )
پاسخ:
سلام
چه کامنت بلندی :)))
از شما خیلی ممنون . مجریمون وبلاگش تو قسمت همکاران رادیوبلاگیها منوی سمت راست هست :) اون آقا وبلاگ‌ندارن متاسفانه 
مرسی وقت گذاشتین برامون
سلام
چرا اشک تو چشمام جمع شد😂
عالی بود...
پاسخ:
جدی؟؟ کجاش؟ :)))))

مرررسی :)
  • فاطمه سادات داوری
  • خیلی عالی بود
    پاسخ:
    تشکر :)
    لینک دادن به وبلاگ های فعال مانند ما یکی از راه های حمایتی شماست
    پاسخ:
    ما یه بخش داشتیم به اسم معرفی وبلاگ
    خود شخص بلاگر‌میتونه تو ویس وبلاگش معرفی کنه و ما منتشر کنیم :)
    دانلودیدم تا بعد بگوشم.
    تبریک میگم به همه مون، همه تون، همه شون : )))))))
    پاسخ:
    ممنون
    امیدوارم خوشتون بیاد :)
    سلام یک تناقض
    چرا همکاران رادیو خیلی هایشان وبلاگشان بروز نیست؟
    پاسخ:
    سلام
    مطمئنین؟ تقریبا هممون مینویسیما :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ما هنوز هم از اعماق وجودمون، خواننده‌های وبلاگمون رو دوست داریم:-)
    خداقوت.
    پاسخ:
    چقد خوب 
    ما وبلاگ نویسیم... ما زنده ایم...
    خیلی خوب بود، خیلی خیلی خوب بود :)
    دست مریزاد واقعا، خسته نباشید :)
    +اون متنی که با صدای قشنگ شباهنگ خونده شد واقعا چسبید :)
    ممنون
    پاسخ:
    وای ممنون خوشتون اومد :)
    انرژی گرفتیم با کامنتتون 
  • بهارنارنج :)
  • میخواستم بگم...


    مرسی که هستین:)
    پاسخ:
    ما هم‌مرسی از شما که هستین :)
    بودن ما به بودن شما وابستست
    واقعا از ته دل دوستتون دارم. :)
    مرسی اینقدر بفکرین، مرسی وقت میذارین، مرسی حواستون هست.
    دمتون گرم خیلی خیلی خیلی خسته نباشید همگی.
    پاسخ:
    اگه منظورت از ته "دله" ما هم دوستت داریم :)
    خیلی خیلی خوشحالیم خوشت اومد پادکست :)
    آره همون از ته دل :)))
    پاسخ:
    بلهههههه :)
    خب کدومشونه
    پاسخ:
    حنانه :)
    خیلی خوب بود ممنون و خدا قوت :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم مرسی :)
  • رضا ام زد کا
  • دوس داشتم الان بگم از طرف شبکه ملی رادیویی فُلان همتون و دعوت میکنم به همکاری و بهتون ثابت کنم که کارتون حرف نداشت :)
    ولی از طرف خودم که دانش آموزی بیش نیستم از زحماتتون تقدیر میکنم و امیدوارم همچنان این حرکتای خلاقانه ادامه داشته باشه
    پاسخ:
    همین کامنت شما انگار ما دعوت شدیم به همون شبکه ملی رادیویی فلان :)
    خوشحالیم دوسش داشتین مایه افتخار ما بودن شماست :)
    چقدررررر پست دایناسورای لافکادیو با صدای شباهنگ قشنگ شده بود!!!! خیلی به دلم نشست :)
    و اینکه کلا پست این بار هم مث پستای قبل خیلی خوب و پر انرژی بود :)
    دست همه‌تون درد نکنه
    پاسخ:
    خیلی ممنون گندم بانو :)
    خیلی حالمون خوب میشه وقتی شما خوشتون میاد
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • خیلی عالی بود.
    یعنی از وقتی من رادیو بلاگی ها رو دنبال می کنم. این قسمت یه نیم تنه از بقیه پادکست ها بلند تر بود. دمتون گرم . راهتون پر رهرو.
    پاسخ:
    جدی؟ چقدر عالی
    انرژی گرفتیم :)
    صداهاتون مانا دوستان
    خیلی پست دلبرانه ای بود اصن :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    شاد باشی :)
    منِ بازنشسته ی چهارصد تا وبلاگ بسته، با شنیدن این فایل، حقیقتا دلم خواست باز بنویسم!
    چه روزگاری بود واقعا ها! 
    پاسخ:
    بنوییییییس
    نوشتن قدرته  :)
  • دنیای کامپیوتر ...
  • عالی
    پاسخ:
    ممنون :)
    گرررریه نکننن که اشکاااات بد جور خرابم میکنه.. راهی... چیز :| دستتون درد نکنه :دی خیلی خوب شده. مخصوصا اینکه مدتی بود صدای دوستان رو نشنیده بودیم :)

    داشتم فکر می کردم دیگه گریه کردن هم تو این شرایط اقتصادی هزینه بره. دستمال کاغذی گرون شده دیگه هرکی گریه یا عطسه کنه، راحت فین هم نمی تونه کنه. فکر کن! دستمال کاغذی! 
    اون افق کو من برم محو شم درش -_-
    پاسخ:
    آره والا نمیشه گریه کرد. اصلا نباید تکون خورد باید درخت شد :/
    ممنون که وقت گذاشتی برای فایل :)
    مجریتون خیلی خوبن((:
    و همچنین هماهنگ کننده فایلا((:
    پاسخ:
    خیلی ممنون خوبی از شماست  :))) مرسی وقت میذارین 

    سلام 

     

    آقااااا قبول نیست من چرا این پستو ندیده بودم و این چالشو ؟ یعنی کجا بودم؟ 

     

    ودیگه این چرا شما نیستید هان؟ این رسمش نیستا نامردا .

     

    ممنون لذت بردم عالی بود واقعا دستتون درد نکنه.

    پاسخ:
    سعی میکنیم باز بیایم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">