91. کله شقم، پس هستم!! :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

91. کله شقم، پس هستم!!

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۲۷ ب.ظ

به گمان من هر آدمی را کلّه‌شقّی‌هایش می‌سازد، یعنی به اعتبار مقدار کلّه‌شقّی‌اش، آدم است. البتّه منظورم خودخواهی‌هایش نیست [...]

 

از وبلاگ  صبا مهدوی

با صدای دکتر سین

دانلود فایل

 

 

نظرات (۷)

یادمم نمیاد اسمش چی بود اقا! ولی قبلنا هر جمعه یه حرکتی میزدین متن های بلاگرارو سوژه میکردینا؟ از اوناتون کو پس؟ 
پاسخ:
منظورتون خبره :))) اخه طرفداراش کم شدن دیگه :(
  • فاطمه سادات داوری
  • عالی بود.
    پاسخ:
    ممنون از شما :)
    من این کله شق و مغرور بودنو دوست دارم ،حتی وقتی که خلافه اون نفس خودخواه و ضعیفه این مخالفتهه شیرینه:)
    پاسخ:
    آره خب مزایا داره :)))
    خیلی حرفه‌ای و دلنشین بود...ممنون.
    پاسخ:
    خیلی ممنون. مرسی از متنای قشنگ خودتون :)
    بنده شخصا یک لشکر طرفدار رو پوشش میدم!
    در حد نوستالژی هم شده یه ریز خبر برید اقا:) حیفه خدایی
    پاسخ:
    واقعا؟ :))))))
    سعی میکنیم :))
  • محمد قزلسفلی
  • زیبا....
    پاسخ:
    :)
    مرسی عالی بود
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">