روز اول ۱۴۰۰ :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

روز اول ۱۴۰۰

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۴۷ ب.ظ

سلام به همراهان رادیوبلاگیها

سالتون پر از لبخندای قشنگ باشه :)

ما قراره این روزای تعطیل با یه پادکست کوچولو پیشتون باشیم.

همراهمون باشین...

                           دانلود

پست وبلاگ هایی که خوانده شدند:

انتشارات دل| خرده فرمایشات| سکوت من صدای تو| نارخاتون

گوینده‌ها: حنانه، دکتر سین، دُردانه، بانوچه

 

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

1400

عیدانه

نظرات (۵)

سلام

صدای کیست ؟ :)

یعنی هرکس پست خودش و خونده ؟

پاسخ:
سلام
نه، صدای حنانه و دکتر سین و دردانه و بانوچه هست. پست‌ها هم از وبلاگ‌های انتشارات دل، خرده‌فرمایشات، سکوت من صدای تو، و نارخاتون
مجری‌ها هم یاسی و شاهزادهٔ شب هستن.

ممنون و خسته نباشید =)))

خیلیی هم خوب =)))))

پاسخ:
ممنون که گوش دادین :)

سلام. عیدتون مبارک و ممنون بابت زحمتی که کشیدید :)

فقط من یه انتقادی بکنم؟ اون متن دومی خیلی غلظت آه و ناله‌ش زیاد بود. یعنی من خودم همین‌طوری حالم خوب بود اونو که شنیدم تموم شد حس می‌کنم حالم به خوبی قبل نیست :/ به نظر من تعداد متنا یا تعداد روزایی که پست می‌ذارید اگر کم‌تر باشه، بهتره تا این که چنین متنای ناراحت‌کننده‌ای خونده بشن.

پاسخ:
سلام
حق با شماست. همهٔ پستا شاد نیستن. بعضیاشون یه غمی پشتشونه. مثل آجیله، همه رقم جنس داریم. ولی یادتونه ما اطلاعیه دادیم و ازتون خواستیم پست حال‌خوب‌کن معرفی کنید؟ مشارکت برای معرفی پست کم بود. هنوزم البته دیر نشده. اگر پستی سراغ دارید که شاده استقبال می‌کنیم :)

سلام بر همگی 

عیدتون مبارک :)

دستتون درد نکنه :)

چه لذتی داره شنیدن نوشته ی خودت با صدای یکی دیگه... ^_^

دم همه ی رادیوبلاگرایی ها گرم :)

پاسخ:
سلام
ممنون از همراهیتون

آخه چقدر خوبین شما؟! ^___^

پس پیش به سوی چشیدن طعم خوش زندگی :)

پاسخ:
ما هم ممنونیم از شما که پستای به این خوبی می‌نویسید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">