روز سیزدهم با روایت‌های یک بلاگر محبوس :) :: رادیو بلاگیها

رادیو بلاگیها

اولین رادیوی اینترنتی وبلاگستان
رادیو بلاگیها

این وبلاگ قراره یک رادیوی مجازی باشه برای ارائه ی نوشته های ارزشمند شما در قالب فایل های صوتی، تا بازم بتونیم حال و هوای شیرین وبلاگستان رو بچشیم ، میخوایم با صدامون ثبت کنیم، صدای من، صدای شما، صدای همه کسایی که عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی اند.
به جمع ما خوش اومدید.

روز سیزدهم با روایت‌های یک بلاگر محبوس :)

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۱۶ ب.ظ

سلام

سیزدهمین روز بهار 1400 رو می‌خوایم به صدای حنا گوش بدیم که هرچی میگه از اعماق قلبش میاد و هر چه از دل برآید خوش آید :)

همراهمون باشین...


 

 

  • رادیوبلاگی‌ها ‌‌

نظرات (۲۱)

سلام 

خوب وعالی بود ولی اگه با همون تن صدایی که اول اعلام کردن با رادیو بلاگی ها همراه باشید صحبت میکردن یه نموره بهتر تر هم میشد .

پاسخ:
سلام ممنون از شما
اون صدای اول صدای پرنده سفید بود که تو اول همه فایلامون هست، نه حنا :))

خوشحالم که اوضاع حداقل اندازه ی اپسیلونی برات بهتر شده.

حرکت داشتن، حتی به اندازه ی اپسیلون اون چیزیه که ادمو زنده نگه میداره و ادمو خورد خورد میکشه بیرون از افسردگی و رکود.امیدوارم اینقدر این بیبی استپ ها زیاد بشه برای تو،من و هرکسی بهش نیاز داره که به یک حرکت بزرگ و مستمر تبدیل بشه.

پاسخ:
موجیم که آسودگی و رکود ما عدم ماست :دی

من کارهایی رو که باید انجام بدم ، روی یک تکه کاغذ می نویسم و همیشه کنار کامپیوترم می ذارم .

هر روز مرورش می کنم ببینم کدوماش اولویت داره انجام بدم . کدوماش دیرتر . تعدادیش هست شاید یک سال باشه که نتونستم انجامش بدم و گیر و دار داره . ولی بازم نا امید نشدم و قدم های کوچیکی برای به سر انجام رسوندنش بر می دارم .

لذت خط کشیدن روی نوشته ی اون کاری رو که انجام دادی خوبه .

ولی نمی دونم چرا این کارهای این بشر ، هیچ وقت تمومی نداره . هر چی خط می کشی باز اگه دو تا جاش نشینه ، یکی که حتما می نشینه .

گاهی اوقات می گم این همه دوندگی واسه چی . البته خیلی هاشم به خاطر بروکراسی اداری فرسوده تو ایرانه . به زبان ساده ، کاغذ بازی . به زبان ساده تر ، دولت اینقدر مردم رو تو پیچ و خم اداری می ندازه و اینقدر بابت این و اون ازت پول می گیره که قسمتی از خرجش در بیاد .

در هر حال من واقعا از انجام دادن هیچ کاری ترس ندارم و برام فرقی نداره آیا میشه یا نمیشه . سعی میکنم انجامش بدم . شد، شد . نشد هم نشد .

کلا به نظر من ، زندگی رو نه باید زیاد راحت گرفت و بیخیال بود و نه باید زیاد جدی اش گرفت .

خیلی ها رو دیدم که زمان جوانیشون راحت طلب بودن و وقتشونو به بطالت گذروندن و حالا بیکار و بی عار هنوزم علاف هستند . خیلی ها هم دیدم که اینقدر شب و روز دنبال پول در آوردن بودن که اصلا فرصت رسیدگی به زن و بچه اشونو نداشتن و نه سفری و نه گردشی . آخرشم تو ی روزی که اصلا انتظارشو نداشتن ، با ی سکته یا ی تصادف یا حادثه ، بدون این که لذتی از دنیا برده باشند ، از این دنیا میرن.

اینه که میگم زندگی رو نه راحت بگیرید و نه سخت .

امیدوارم امسال سال خوبی برای من و همه ی وبلاگی ها و همه مردم ایران و همه دنیا باشه و از شر این ویروس راحت بشیم . ان شاء الله .

پاسخ:
ممنون ^-^
آره این تیک خوردن کارها خیلی لذت داره

ان‌شاءالله

اونجایی که گفتی «ولی من تونستم برم کتابام رو بگیرم»، همزمان لبخد زدم و اشکم دراومد، به قول ابی حنا خانوم:)

پاسخ:
اون لحظه انگار دنیا ازت فقط همین یه کارو خواسته و تو تونستی انجامش بدی

فی‌البداهه حرف زدنه حنا از متن چند بار ویرایش خورده ما جذاب‌تره...خیلی ممنون بابت به اشتراک گذاشتنش@-)

پاسخ:
آره خدایی :))
این تسلطشو نشون می‌ده

هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند:)

پاسخ:
متن دلنشین و دلپذیر که میگن همینه

سلام و درود 

 

کاری بس عالی بود این عیدانه‌ها ـ دستِ همتون درد نکنه و ممنون از زحمات دَردانه ـ حنانه ـ ثریا ـ هلن ـ سوسن ـ یاسمن ـ نرگس ـ شاهزاده شب ـ حریر ـ پرنده سفید ـ مسعود ـ محمد و دکتر سین عزیز و باقی دست‌اندرکاران 

 

 

پاسخ:
سلام‌خیلی ممنونم :)
شاهزاده شب و سوسن
پرنده سفید و یاسمین
یه نفرن :)

پرانرژی بودن که فقط "همه چی قشنگه و عالیه" و اینا... نیست؟

پرانرژی بودن واقعی مگه... این نیست که وقتی هیچ انرژی نداری و همه جا تاریکه پاشی باریکه های نور رو پیدا کنی و بیست و دو دقیقه (@_@) ویس بگیری؟

 

(پ.ن:خیلی حال خوب کن و... ساده بخوایم بگیم.. "قشنگ" بود. :) ممنون :) )

پاسخ:
آره والّا. خیلیا همین‌قدر رمق رو هم ندارن. دستش درد نکنه که باریکه‌هاشو باهامون به اشتراک گذاشت

حنا، من نمی‌دونستم قراره کامنتا رو خودت جواب بدی. لطف کردم :دی خودم جواب دادم :)) ضمن عرض پوزش از صاحب پست و کامنت‌گذاران و کامنت‌نگذاران، اومدم به اطلاع عُموم برسونم که اونا جوابای حنانه نیست و جوابای دردانه است. این یکیو قول می‌دم خودم جواب ندم :دی تو هم قول بده خودت جواب بدی :)

پاسخ:
حنا: 

من مریدتم بابا.‌ با هم این حرف‌ها رو نداریم که ما. دردانه اعظم اصن بیاد جواب کامنت‌های پا روایت من رو بده (تازه ازم تعریف و تشکر هم بکنه) من اصن کلاهم رو صدبار می‌اندازم بالا. :دی
حالا بین خودمون بمونه، احتمالاً جز من و تو کسی نبینه این رو. ولی بهم ایده دادی که از این به بعد کلا جواب کامنت‌ها رو همیشه بذارم به صورت صوتی توی قسمت بعدی روایت بگم. باحال نمی‌شه؟ 

آره اصلاً پست صوتی جوابشم باس صوتی باشه.

ولی داشتم فکر می‌کردم من امروز نه‌تنها جماعتی عظیم رو از پاسخ‌های متنی تو محروم کردم بلکه خودم پاسخ‌های تو رو یه‌تنه و شش‌دانگ! غصب کردم :))

الان من تنها کسی‌ام که از پاسخ‌های حنا مستفیض شده و خب سوز به دل بقیه :)) 

پاسخ:
حنا: 
هم اسکتبار کردی هم استعمار هم استثمار. :دی
دقیقاً تفاوت‌هاشون رو نمی‌دونم. ولی خب. 
پ.ن: بذا یه مشت تخمه بیارم بشکنیم دور هم. 

پس قربون دستت استبداد و استمرار و استغفار و استمراد (میشه مرادخواهی معنیش کرد یا نداریم همچین چیزی؟) رو هم بذار کنار اونا با اساشون این هفت‌سین ما کامل بشه

پاسخ:
استمراد اگه نیست هم باید به مخزن واژگان اضافه بشه حتماً. 
هفت اس شد :دی
  • به روایت های یک زندگی
  • ادامه بدین رادیوبلاگیها رو ،بذارید باورمون بشه هنوز وبلاگها زنده هستن و اهمیت دارن

    پاسخ:
    متوقف نشدیم :))
    این راه ادامه داره :)

    بسیار زیبا
    پست هاتون عالیه 
     

    سلام

    ممنون از وبلاگ خوبتون عالیه

    پاسخ:
    :)

    وبلاگتون حرف نداره

    امروز که این کامنت رو براتون می‌نویسم ۳ مرداد ۱۴۰۰ هست و من به طور اتفاقی با رادیوتون آشنا شدم و از شنیدن این اپیزود کلی لذت بردم. ممنونم از حنای عزیز برای این حس فوق‌العاده‌ای که بهم داد. شنیدن صدای آرامش‌بخش و دلنشینش، با ذوق بی‌نظیری که در گفتار بداهه داشت، حتی در چند دقیقه آخر واقعا حالم رو خوب کرد. ممنونم ازتون برای حالی که الان دارم.

    پاسخ:
    سلام دویست عزیز
    چقدر خوشحال شدیم از کامنتتون :) شما هم با حرفاتون کلی بهمون انرژی دادین
    باقی اپیزودهارم گوش کنین قشنگن :)

    وبلاگ تون عالی هست

    پاسخ:
    ممنون :)

    دیگه نیستین.منتظر مطالب جدیدتون هستیم

    پاسخ:
    بیایم دوباره ؟ :)

    خیلی زیبا 

    پاسخ:
    :)

    https://a-g80.blog.ir/post/%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9-%D8%AB%D8%A7%D9%86%D9%88%DB%8C-%D9%85%D9%86-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%85-%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D8%A8%D9%88%D8%B3

    پاسخ:
    کامنت شما رو ندیده بودم و الان دیدم. ممنونم واقعا :)
  • حسین برنامنش
  • هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند:)

    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">